• لیزر سبز
  • مهر 95 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    امیدوارم ازمطالب وبلاگ خوشتان آمده باشد.

    درضمن شهادت امام حسین(ع) را تسلیت عرض میکنم.

    مارا هم دعا کنید.

    التماس دعا






    تاریخ : یکشنبه 95/7/18 | 5:56 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    قبل‌تر استدیو «آیو اینترکتیو» (IO Interactive) اعلام کرده بود که بازی «هیتمن» (Hitman) دارای سه فصل خواهد بود. حالا یکی از نویسنده‌های بازی اعلام کرده است که داستان این عنوان تازه در ابتدای کار است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

    «مایکل ووگت» (Michael Vogt)، سرپرست نویسندگان بازی هیتمن، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت «گیم‌اسپات» (GameSpot) گفت:

    ما میخواستیم تا یک داستان جاه‌طلبانه و بلندپروازانه در بازی داشته باشیم تا بتواند چندین فصل را پوشش دهد. در گذشته و در بازی‌های قبلی، شخصیت‌های منفی بازی اکثراً مورد هدف شما بودند و شما می‌رفتید و سریعاً او را کشته و به سراغ نفر بعدی می‌رفتید. اما ما می‌خواهیم این روند را طولانی‌تر کنیم تا شخصیت‌های منفی هیجان‌انگیزتری را داشته باشیم که بتواند حداقل تا پایان داستان بازی زنده بماند.

    وی ادامه داد:

    فصل یک واقعاً شروع کار بود تا شما بتوانید با شخصیت‌ها، محیط‌ها، المان‌های گیم‌پلی و داستان اولیه‌ی بازی آشنا شوید و این تازه ابتدای کار است. شما باید احساس می‌کردید که «مأمور 47» (Agent 47) بودن چه حسی دارد. شما در این بازی حرفه‌ای‌ترین فاتل جهان هستید و همیشه در بین کشورها در سفر هستید تا یک‌به‌یک تمام هدف‌هایتان را منهدم کنید. فصل یک بازی هیتمن تنها یک پیش‌درآمد بود و گذشته و پس‌زمینه‌ی داستان اصلی بازی را روایت می‌کند.

    قسمت پنجم فصل اول بازی هیتمن چند هفته قبل منتشر شد و Freedom Fighters نام دارد که در «کلورادو» (Colorado) روایت می‌شود. گفته می‌شود که این قسمت تا به‌حالا سخت‌ترین مأموریت در فصل اول بازی می‌باشد. قسمت آخر وششم بازی نیز در ژاپن روایت شده و به زودی منتشر خواهد شد.

    لازم‌به‌ذکر است که در تاریخ 12 بهمن امسال نسخه‌ی کامل فیزیکی فصل اول بازی هیتمن با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد.






    تاریخ : یکشنبه 95/7/18 | 5:55 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    forza_horizon_3_2016_game-wallpaper-1920x1080

    چه تجربه‌ی رانندگی داشته باشید یا نداشته باشید، همیشه فرا رفتن از خطوط قرمز، شکستن مرزها و فشردن پدال گاز حس خوبی دارد. میوه‌ی ممنوعه همیشه شیرین و آب‌دار به نظر می‌رسد؛ البته بحث میوه‌ی ممنوعه عمیق‌تر از بحث ماست و کاملاً مستقل و مفصل باید به آن پرداخت. با بالاترین سرعت و با کمترین دقت و احتیاط بهسوی افق راندن مطمئناً جذابیت و هیجان بسیار بالایی دارد؛ و برای حتی یکلحظه می‌توانید حس آزادی و رهایی را با تمام وجود درک کنید.

    همانطور که از نام عنوان موردنظر ما پیداست از همان قسمت اول، مجموعه بازی‌های فورتزا افق با همین هدف ساخته و منتشر شدند: رانندگی بدون دغدغه و بدون مرز. بالاخره در سومین قسمت از این مجموعه که ششم ماه جاری منتشر شد، می‌توانم بگویم که به این هدف رسیده‌اند. تیم Playground Games تحت نظر Turn 10 (خالق اصلی مجموعه بازی‌های فورتزا)، افق را رفتهرفته بهتر و کامل‌ترکرده و هم‌اکنون آخرین محصول آنها در دسترس ماست که بهنقد و بررسی آن می‌پردازیم؛ همراه دنیای بازی باشید.

    بوگی خوراک استرالیا و صحرانوردی است!

    بوگی خوراک استرالیا و صحرانوردی است!

    این بار نوبت استرالیا است

    در هر قسمت از مجموعه عناوینِ اصلی و شماره‌دار افق، محیط و نقشه‌ی بازی بزرگ‌تر شده است. اولین افق در قسمت‌هایی از آمریکا بناشده بود؛ دومین افق نیز در قسمت‌هایی از اروپا (از ایتالیا تا فرانسه) اتفاق افتاد و هم‌اکنون در افق سوم نوبت استرالیا است. به جرات می‌توانم بگویم که بهترین طراحی محیط و نقشه‌ی دنیای بازی به این قسمت و به استرالیا تعلق می‌گیرد. گذشته از دو برابر بزرگ بودن نقشه‌ی بازی در مقایسه با نقشه‌ی قسمت پیشین، تنوع و طراحی عالی و فوق‌العاده‌ی محیط‌ها و ساختار آنها، این قسمت را در این بخش بهترینِ مجموعه می‌کند. بهشخصه اولین کاری که بعد از شروع بازی کردم، بررسی نقشه بود که با وسعت آن دهانم بازماند! تنوع محیط‌ها در بیایان، شهرهای ساحلی، جنگل‌ها و دیگر شهرک‌ها و محیط‌های مختلف فوق‌العاده بالا است. علاوه بر این وسعت و تنوع فوق‌العاده، در این نسخه شما کمترین محدودیت را برای رانندگی دارید. دیگر محدود به جاده‌ها نیستید و از نسخه‌ی پیشین نیز آزادی بیشتری دارید، و تقریباً هیچ حصار و مرز مشخصشده‌ای جلودار شما نیست. با قطعه موسیقی‌های متنوع و فوق‌العاده دل به جاده بزنید و هرزمانی هم از جاده خسته شدید، دل به کوهستان و بیابان بزنید که رانندگی در این نوع مکان‌ها لذت بیشتری دارد!

    نقاط و جاذبه‌های دیدنی برگزیده از خود استرالیا نیز به بازی آمده‌اند و این نکته بهخودیِخود به جذابیت بازی افزوده است. دریاچه‌های صورتی یا خلیج بایرن از مکان‌های موردعلاقه‌ی من در بازی هستند. این مکان‌های خاص و شناختهشده باناممکان‌های زیبا” در بازی معرفی می‌شوند که 13 عدد از آنها در بازی موجود است و با پیدا کردن آنها، می‌توانید به تجربه‌ی خود در بازی بیفزایید و سطح خود را ارتقا دهید.

    photo_2016-10-05_22-31-12

    شما جگرطلای فستیوال هستید!

    چیزی که خیلی منتظر اجرایی شدن آن در این شماره از افق بودم، گسترش شخصی‌سازی و تنوع گزینه‌های موجود بود. در افق 3، شما رییس و سهام‌دار فستیوال یا رویداد “افق” هستید که همه‌ی علاقه‌مندان و رانندگان را به خودش جذب می‌کند. وظیفه‌ی اصلی شما نیز چرخاندن چرخ جذابیت فستیوال و مسابقه‌هایش است. همهچیز در اختیار شما است و در هر زمینه‌ای تصمیم‌گیرنده هستید. بااینکه رییس هستید، اما باید خودتان را نشان دهید و بامهارت‌های خود مخاطبین بیشتری را جذب کار خود کنید. با مسابقه دادن و اجرای انواع مهارت‌ها و حرکات نمایشی، شرکت در رویدادهای مختلف و متنوع می‌توانید طرفداران بیشتری جذب کنید. طرفدار بیشتر، یعنی ارتقای مراکز برگزاری فستیوال که مسابقات و امکانات بیشتری برای شما آزاد می‌کند؛ و هرچند وقت یکبار می‌توانید یک مرکز جدید در مکانی جدید بنا کنید.

    هملنطور که گفته شد، تصمیمگیرنده‌ی همهچیز شما هستید. از آغاز بازی با انتخاب شخصیت و ظاهر راننده‌ی خود و نام و لقبی که دوست دارید توسط مشاور یا مدیر برنامه‌هایتان صدا شوید این مهم موردتوجه قرار می‌گیرد تا تعیین سبک بازی و همچنین تعیین نوع مسابقه، نوع ماشین و حتی ساختن مسابقات مخصوص خودتان. به تصمیمات مخاطب در این قسمت از افق توجه بسیار زیادی شده و به جرات می‌توانم بگویم که تنها بازی مسابقه‌ای است که شمارا تقریباً در هر فاکتور و بخش از بازی کاملاً مختار می‌کند؛ فقط حیف که یک سری شخصیت و ظاهر از پیش تعیینشده برای انتخاب راننده وجود دارد و نمی‌توان تمامی جزییات را مانند بازی‌های نقش‌آفرینی خود مخاطب خلق کند.

    در مراکز فستیوال می‌توانید ماشین‌های خود را شخصی‌سازی کنید، به‌صورت آنلاین بفروشید و موارد مختلفی را امتحان کنید. یکی از این گزینه‌ها و موارد جدید، Forzavista است که در آن می‌توانید ماشین را کاملاً بررسی کنید. داخل ماشین را مشاهده کنید، در کاپوت را باز کنید و قطعات را بررسی کنید و ارتقا دهید و دیگر موارد.

    در مراکز فستیوال می‌توانید ماشین‌های خود را شخصی‌سازی کنید، به‌صورت آنلاین بفروشید و موارد مختلفی را امتحان کنید. یکی از این گزینه‌ها و موارد جدید، Forzavista است که در آن می‌توانید ماشین را کاملاً بررسی کنید. داخل ماشین را مشاهده کنید، در کاپوت را باز کنید و قطعات را بررسی کنید و ارتقا دهید و دیگر موارد.

     






    تاریخ : یکشنبه 95/7/18 | 5:54 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    گیم پلی و مکانیک‌های بازی از همان شماره‌ی نخست بسیار عالی کارشده بودند و تمامی ماشین‌ها قابلیت‌های خاص خود را داشتند، و نوع استفاده از آنها، سلیقه‌ی مخاطب و نوع رانندگی‌اش در انتخاب اتومبیل وی دخیل بودند. گیم پلی آرکید بازی همچنان پابرجاست و اگر طرفدار شبیه‌سازی رانندگی هستید، می‌توانید در تنظیمات درجه سختی بازی، رانندگی در افق را تا سطح بالایی به شبیه‌سازی نزدیک کنید؛ حتی در بخش ارتقا و شخصی‌سازی اتومبیل نیز بخش Tuning به بازی اضافهشده که می‌توانید باظرافت بسیار زیادی اتومبیل خود را شخصی‌سازی کنید تا کاملاً باب میل خود در استرالیا جولان دهید. در بازی بیش از 480 جاده برای فتح کردن موجود است و بیش از 150 اتومبیل برای راندن؛ و بااینهمه آزادی عمل و اختیار دیگر منتظر چه هستید!؟ بهشخصه نزدیک به 15 ساعت در بازی وقت گذراندم و درصد کلی پیشرفت یا Progress را که دیدم بازهم شگفت‌زده شدم! فقط 11% از کل محتوای بازی را پشت سر گذاشته بودم! در این قسمت از بازی، هر مسیر و هر مسابقه را می‌توانید به سه شکل متفاوت، با هر ماشینی که دوست دارید بهپایان برسانید: مسابقه (Exhibition)، قهرمانی (Championship) و Rival (رقابتی). مسابقه که حالت معمولی و کلاسیک رقابت ماشین‌هاست که در حالت‌های چند دوری یا یک دوری دنبال می‌شود. حالت قهرمانی شامل چند مسیر و مسابقه است که بعد از اتمام هرکدام از آنها و با توجه به مهارت‌ها و حرکات نمایشی، امتیازی کسب می‌کنید که پس از پایان تمامی مسابقات با توجه به امتیاز خود در لیست 12 نفری شرکت‌کنندگان قرار خواهید گرفت. شما در هر نوع  رویداد و مسابقه‌ای که شرکت کنید، بعد از پیشروی بیشتر در بازی، می‌توانید برای آن مسیر مسابقه‌ای باسلیقه‌ی خودتان طراحی کنید که بانام Blue Print شناخته می‌شوند. با ورود بهکارت آبیرنگ BP، نوع مسابقه، نوع ماشین‌های شرکت‌کننده، تعداد دورها، وقت مسابقه و دیگر موارد را می‌توانید شخصی‌سازی کنید و از مسابقه‌ی باب میل خود نهایت لذت را ببرید؛ و درنهایت تجربه، پول و جوایز معمول را نیز کسب کنید.

    مسابقه با قطار، هواپیما و هلیکوپتر حامل ماشین نیز در بازی برای هیجان بیشتر جایگذاری شده است.

    مسابقه با قطار، هواپیما و هلیکوپتر حامل ماشین نیز در بازی برای هیجان بیشتر طراحی شده است.

    ماشین‌های کلاسیک و قدیمی که می‌بایست پیدا کنید با عنوان Barn Find نیز دوباره بازگشته‌اند و این دفعه تعداد بسیار بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین دارند.

    نزدیک به 10 رادیو دارای قطعات موسیقی متفاوت و در سبک‌های متنوع و خاص در بازی موجود هستند که در این زمینه نیز شما مختار هستید تا به موسیقی‌ای با سلیقه‌ی خودتان گوش بسپارید. آن‌چنان محتوا و محیط بخش تک‌نفره گسترده و سرگرم‌کننده است که شاید فکر تجربه‌ی بخش چندنفره و آنلاین بازی به ذهن‌تان خطور نکند. بخش چندنفره و آنلاین بازی نیز تمامی نوآوری‌های گذشته‌ی خود را حفظ کرده و این بار بخش چنده نفره یا Co-op آنلاین نیز به بازی اضافهشده  تا همراه دوستان خود بیشتر از بازی لذت ببرید. حیف که بخش چندنفره‌ی محلی یا آفلاین در بازی موجود نیست و به شدت کمبود آن حس می‌شود.

    مانند گذشته با انجام حرکات نمایشی، پرش‌ها و کسب رتبه‌ی خوب در مسابقات می‌توانید تجربه و پول کسب کنید. با کسب تجربه‌ی بیشتر، سریع‌تر سطح خود را بالا می‌برید و می‌توانید مهارت‌های بیشتری خریداری کنید که هم‌اکنون بیشتر و متنوع‌تر شده‌اند. با هر ارتقا سطح، می‌توانید با چرخاندن چرخه‌ی شانس برنده‌ی پول یا ماشین بشوید.

    GPS هم‌اکنون فقط راهنمای جاده نیست و در نقشه‌ی کوچک سمت چپ پایین صفحه جایگذاری شده تا دسترسی به مسیرها و رویدادها را برای شما ساده‌تر کند. عکس‌برداری از ماشین‌های متفاوت نیز کسبوکار جدیدی است که می‌توانید از راه آن پول دربیاورید! حتی می‌توانید ماشین خاصی را بهصورت دستی ارتقا داده، طراحی کنید و کار خود را در اشتراک بگذارید تا شناخته شوید و پول بیشتری در بازی به‌دست بیاورید.

    تنها ایرادی که هنوز هم به بازی‌های افق وارد است، حساب نشدن مهارت‌ها و امتیاز حرکات نمایشی در طول مسیر مسابقه است. این امتیازات در آخر حساب نمی‌شوند و مطمئناً به ضرر شماست؛ و اینکه این امتیازات نهتنها حساب نمی‌شوند و بلکه به تجربه‌ی شما بعد از پایان مسابقه نیز افزوده نمی‌شوند.

    به موج‌های دریا، کف لب ساحل، دورنما و سایه‌ی ابرها توجه کنید، دیگر چیزی تا خلق جلوه‌های کاملاً طبیعی نمانده است.

    به موج‌های دریا، کف لب ساحل، دورنما و سایه‌ی ابرها توجه کنید، دیگر چیزی تا خلق جلوه‌های کاملاً طبیعی نمانده است.

    زیبا و چشم نوازتر از همیشه

    در لحظهبهلحظه‌ی بازی، شب و روز و در آبوهوای متفاوت، و در مکان‌های متفاوت گاهی برخی مناظر آن‌چنان طبیعی به نظر می‌رسند که در تصویر غرق می‌شوید! شنیدن کی بود مانند دیدن! فقط تصویر زیر را مشاهده کنید تا شگفتی مرا درک کنید.

    دورنمای منظره و بازتاب آن همراه با نورپردازی فوق‌العاده روی کاپوت ماشین به وضوح قابل مشاهده است؛ واقعاً زیبا و چشم‌نواز است.

    دورنمای منظره و بازتاب آن همراه با نورپردازی فوق‌العاده روی کاپوت ماشین به وضوح قابل مشاهده است؛ واقعاً زیبا و چشم‌نواز است.

    طراحی ماشین‌ها همگی دارای جزییات خاص خود هستند و به بهترین شکل  انجامشده‌اند. در بخش جلوه‌های ویژه همهچیز درخور یک شاهکار کارشده، شاهکاری که هم‌اکنون روبروی ماست.

    موسیقی‌های بازی که همه نوع سلیقه را پوشش می‌دهند، و صداگذاری بازی نیز فوق‌العاده کارشده است، و اکنون دیگر در بخش تنظیمات صدا و موسیقی بازی، موردی تحت عنوان Music Focus اضافهشده که تنظیماتی پیش‌فرض برای کسانی است که می‌خواهند موسیقی را بلندتر از صدای موتور ماشین بشنوند؛ مورد عکس این گزینه نیز در تنظیمات بازی موجود است تا تمامی سلیقه‌ها پوشش داده شوند.

    در نهایت

     استودیوهای Turn 10 و Playground Games شاهکاری دیگر خلق کرده‌اند که مانند آن در سبک بازی‌های مسابقه‌ای وجود نداشته است. وسعتی فوق‌العاده، تنوعی بسیار بالا، گیم پلی اعتیادآور و سرگرم‌کننده، آزادی عمل بالا و دیگر موارد، همگی نشان‌دهنده‌ی یک شاهکار هستند. فقط می‌توانم تصور کنم افق 4 که احتمالاً دو سال دیگر منتشر می‌شود، با وسعتی دو برابر این محیط، آزادی عملی بسیار بالاتر و ماشین‌های رنگارنگ بیشتر، قرار است چندین و چند ساعت ما را پای کنسول‌ها و کامپیوترهایمان بنشاند.






    تاریخ : یکشنبه 95/7/18 | 5:54 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    آپدیت نسخه‌ی پی‌سی عنوان «مافیا 3» (Mafia 3) با هدف رفع مشکلات مربوط به نرخ فریم امروز منتشر خواهد شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

    2K و Hangar 18 از طریق توییتر این بازی این خبر را به اطلاع گیمرها رساندند:

    «ما برنامه‌ی عرضه‌ی اصلاحیه برای مافیا 3 را جلو انداختیم. این اصلاحیه شامل حذف محدودیت نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه است و نرخ فریم بازی می‌تواند تا مقدار نامحدودی بالا برود.»

    این پچ ساعت 1:30 بامداد روز یکشنبه به وقت تهران منتشر شد.

    2K و Hangar 18 باید هم‌چنان مشغول آماده سازی اصلاحیه‌ها باشند زیرا نرخ فریم تنها مشکل نسخه‌ی پی‌سی نیست. یکی از کاربران یوتیوب، ویدیویی خنده دار از مشکلات و باگ‌هایی که تاکنون در نسخه‌ی پی‌سی مافیا 3 پیدا کرده، منتشر کرده است. اگر این ویدیو را تماشا کنید متوجه می‌شوید که پورت نسخه‌ی پی‌سی این بازی چقدر ضعیف و پر از ایراد است. از این مشکلات می‌توان به مشکلات مربوط به جهان بازی و نیز هوش مصنوعی اشاره کرد. 2K باید انتشار نسخه‌ی پورت شده برای پی‌سی را تا رفع مشکلات آن به تعویق می‌انداخت.

    در ادامه، می‌توانید این ویدیوی خنده دار را تماشا کنید. البته این ویدیو برای کسانی که برای این بازی پول پرداخته‌ اند چندان خنده دار به نظر نخواهد رسید.






    تاریخ : یکشنبه 95/7/18 | 5:51 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.