• لیزر سبز
  • ادامه ی مطل - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    ن از اون بازی هاس که مثل دارک سولز 3 از اون اول تا ابد روی پلی استیشن 4 نصبه و هرگز پاک نشده و نمیشه… تازه با این که نسل 7 هم چندین بار بازیش کردم… شاهکار بی تکرار اینجوریه دیگه.. شیر مادرت حلالت بلیزارد که روی کنسول ها هم اوردی اینو..

    Diablo 3: Ultimate Evil Edition پس از انتشار موفق شد تا در سطح یک شاهکار عمل کند و تحسین تمامی منابع و مراجع معتبر گیمینگ و از آن مهم تر بازیبازان را برانگیزد. Diablo 3: Ultimate Evil Edition نمرات معرکه ای مانند امتیاز 100 از God is a Geek و Digital Spy، امتیاز 92 از IGN و امتیاز 93 از Game Informer را دریافت کرد و نهایتا از مجموع نقد ها و نمرات خود، امتیاز متای شاهکار 90/100 را کسب نمود تا به این ترتیب به عنوان یکی از عناوین فوق العاده باکیفیت ژانر جهان آزاد چند نفره در دنیای بازی های رایانه ای شناخته شود و طرفداران زیادی را نیز به تجربه خود علاقمند کرد که واقعا هنوز هم مشغول تجربه ان هستند و به شخصه نیز گاهی باز هم این عنوان زیبا را که نمی دانم چند بار آن را تمام کرده ام، بازی می کنم و لذت می برم، مخصوصا روی آن درجه های سختی خیلی خیلی بالایش که دیگر تقریبا بازی کردن یک نفره و دو نفره غیر ممکن می شود و باید خدای لول باشید تا بتوانید حتی از پس چند دشمن معمولی بر آیید! تردیدی نیست که Diablo 3: Ultimate Evil Edition همواره جزو بازی های بسیار باکیفیت در ژانر جهان آزاد چند نفره یا Open World Multiplayer قلمداد می شود و  این عنوان زیبا در لیست ما از “برترین عناوین جهان آزاد چند نفره در تاریخ بازی های رایانه ای” با شایستگی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

    1 – GTA Online 

    سازنده:  Rockstar

    ناشر: Rockstar Games

    ژانر: Online Action-adventure Open World Multiplayer

    پلتفرم مقصد: PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360, Microsoft Windows

    سال انتشار: 2013 (نسخه پنجم بازی)

    امتیاز متا: 97/100 (نسخه پنجم)

    همان طور که قبلا هم گفته ام راک استار واقعا “راک استار” دنیای بازی هاست! همیشه در دنیا راک استارها در مقایسه با دیگر ستارگان، خیلی خفن تر هستند و به خاطر نوع زندگی و قدرت موسیقی و بی پرده صحبت کردنشان و بی کله بودنشان بسیار جذاب و تونی چشم هستند و اصلا به همین دلیل است که وقتی میخواهند بگویند کسی خفن است می گویند مثل راک استارهاست. راک استار دنیای بازی ها هم همین حالت را دارد و واقعا یکی از خفن ترین ها در تاریخ است که همیشه هم بی پرده حرف هایش را در بازی هایش زده و همه چیز را نشان داده است و حاشیه سازی و جنجال سازی کرده است و هیچ وقت هم کم نیاورده است! بله… راک استار واقعا “راک استار” دنیای بازی هاست! اصلا محال است لیستی از برترین های تاریخ وسط باشد و یکی دو بار نام راک استار و محصولات بی نظیرش را در بین برترین ها نشنویم حالا چه برترین بازی ها باشد، چه بحث برانگیز ترین بازی ها باشد و چه برترین عناوین چند نفره جهان آزاد. عناوین این شرکت همگی شاهکارند و بس. مخصوصا وقتی که فرنچایزی به نام Grand Theft Auto به موضوع آن لیست مرتبط باشد، محال ممکن است که نام این فرنچایز تاریخ ساز، جنجالی، محبوب و عظیم را در آن مطلب نبینیم و در بین برترین ها نباشد. بی شک گل سرسبد عناوین شرکت راک استار سری عناوین Grand Theft Auto  است که با هر شماره، دنیا را به تسخیر خود در آورده است و با آخرین شماره خود یعنی نسخه پنجم و معرفی بخش شاهکار آنلاین این بازی، رکورد فروش در تمام حوزه های مدیا و سرگرمی از هالیوود گرفته تا… را زد و لقب پرفروشترین مدیای دنیا را از آن خود کرد.

    چه خیالیه.. بیمه اس‌!! البته اگر ایران باشه بیمه ابالفضل شاید پولشو بده ولی بیمه ما نمیده!!

    البته اکثریت قریب به اتفاق عناوین این فرنچایز بی نظیر به مانند نسخه پنجم، بسیار بسیار موفق و البته بسیار هم اعتیادآور بوده اند و وقتی به لیست فروش بازی ها نگاه می کنیم می بینیم که مثلا نسخه پنجم این سری بعد از 6 سال هنوز بین پرفروش ترین بازی های کشورهای مختلف است که این واقعا عجیب و شگفت انگیز است. در این بخش ار لیست صحبت ما در مورد بخش آنلاین شاهکار جی تی ای 5 است. GTA Online که راک استار وظیفه ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته است، بخش آنلاین بازی پنجم این سری محسوب می شود که در سبک Online Action-adventure Open World Multiplayer قرار دارد و کمپانی راک استار آن را در سال 2013 و در سال های بعد به عنوان بخشی از بازی پنجم، برای پلتفرم های Playstation 4 ,Xbox One و PC منتشر نمود. Grand Theft Auto V (و GTA Online) در همه زمینه ها از تیراندازی و گان پلی و داستان و گرافیک و صداگذاری و موسیقی و …. بی نظیر هستند و مبارزات خیابانی بسیار جذابی را برای ما رقم می زنند.

    به واقع باید گفت سری عناوین جی تی ای تمامی معیارهای لازم را برای بی نقص بودن دارا هستند و مخصوصا از زمانی که با نسخه پنجم بازی، بخش آنلاین آن نیز معرفی شد که دیگر واقعا این سری به اوج خود رسید و تجربه بی نظیری را برای بازیبازان رقم زد. GTA Online مصداق بارز یک بازی جهان آزاد چند نفره بی نقص است و در هر زمینه ای که فکرش را بکنید یک الگو برای بازیسازان این ژانر محسوب می شود. همه چیز در این عنوان در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته و اوج لذت ممکن از یک بازی را به بازیبازان منتقل می کند و می توان گفت عاشق GTA Online نشدن تقریبا غیر ممکن است. Grand Theft Auto V (و GTA Online) پس از انتشار موفق شد تا تحسین و شگفتی تمامی منابع و مراجع معتبر گیمینگ و بازیبازان را برانگیزد و بازخوردهای تاریخی را دریافت نماید. Grand Theft Auto V (و GTA Online) نهایتا از مجموع نقد ها و نمرات خود، امتیاز متای فراتر از شاهکار 97/100 را کسب نمود تا به این ترتیب به عنوان یکی از چند بازی برتر کل تاریخ در تمام سبک ها شناخته شود و طرفداران بی نهایت زیادی را نیز به تجربه خود علاقمند کرد که همچنان هم پشت سر هم دارند این بازی را می خرند و بازی می کنند.

    فکر کنم گواهینامه اش سوراخ شه!! البته اگر یوبیسافت راننده اش باشه، راهنمایی رانندگی از بازی بعدیش 3 نمره کم می کنه احتمالا!! یعنی کلا بازی بعدیش از 7 شروع میشه!!

    واقعا جالب است که هنوز هم تعداد زیادی بازیباز مشغول تجربه بی وقفه بازی پنجم و بخش آنلاین شاهکار آن هستند و واقعا یک زندگی کامل را برای خود در آن دنیا ساخته اند تا وجهه گانگستری را نیز در زندگی خود داشته باشند! Grand Theft Auto V تاریخ بازی های رایانه ای را تکان داد و چنان انفجار عظیمی با انتشارش به وجود آورد که تنها و تنها از راک استار ساخت چنین بمبی بر می آید و باید گفت شاهکار بی نظیر GTA و همینطور بخش GTA Online، در تاریخ صنعت و هنر بازی های رایانه ای، جزو بهترین ها محسوب می گردند و می توانند کاری کند تا شما مدت ها و مدت ها بدون توجه به ساعت و گذشت زمان پای آن ها بنشینید و مدام بازی کنید و قید خیلی کارهای خود را بدون حتی لحظه ای خستگی بزنید و مدام بیشتر در زندگی گانگستری و مجازی خود غرق شوید. در واقع یکی از دلایل اصلی موفقیت بی نظیر سری عناوین Grand Theft Auto و بخش GTA Online آن است که حس و حال قرار گیری در زندگی یک گانگستر واقعی را به بازیباز منتقل می کند آن هم بدون هیچ سانسوری و به صورت کاملا واقع گرایانه که بازیبازها هیچ گاه نمی توانند در دنیای واقعی تجربه کنند. گانگسترها آدم می کشند، پلیس می کشند، قاچاق می کنند و … و همه این ها به صورت کامل در عناوین این سری وجود دارد. در نهایت می شود اذعان داشت که جای هیچ خرده گرفتن و ایرادی وارد نیست اگر بگوییم GTA Online باکیفیت ترین بازی تاریخ در ژانر “جهان آزاد چند نفره” و “Open World Multiplayer” قلمداد می شود و  این شاهکار بی بدیل، به حق توانسته است تا در لیست ما از “برترین عناوین جهان آزاد چند نفره در تاریخ بازی های رایانه ای” جای خود را در رتبه نخست محکم کند و روی تخت پادشاهی لم بدهد!

    در انتهای این مطلب باید به عناوینی اشاره کنم که کاملا شایسته بودند که در این لیست باشند و شاید اصلا کاملا حقشان بود که قرار بگیرند ولی به دلایلی مثل فراموش کردن در هنگام نوشتن لیست یا دلایل دیگر در این مطلب قرار نگرفتند. طرفداران این عناوینی باید بدانند که هر یک از این عناوین کاملا شایسته هستند که در هر کجای این لیست از نظر شما قرار بگیرند، مخصوصا به جای بازی الدر اسکرولز آنلاین که به دلیل این که در اصل یک MMORPG نباید در لیست قرار می گرفت. بدون شک نمی توان کتمان کرد که این عناوین جزو برترین های جهان آزاد چند نفره هستند.

    • ARMA III
    • Destiny
    • DayZ
    • و چندین بازی دیگر که ممکن است از قلم افتاده باشند





    تاریخ : پنج شنبه 98/1/22 | 10:24 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.