• لیزر سبز
  • شگفتی سازان نینتندو | مهمترین بازیهای نینتندو سوییچ در سال 2020 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    No More Heroes 3

    ترویس تاچ‌داون (Travis Touchdown) به شهرSanta Destroy بازگشته است ولی وقتی برای دست روی دست گذاشتن ندارد. یک موجود فرازمینی به نام فو (FU) به همراه هشت فضایی قاتل به زمین آمده است و قصد دارد تمام دنیا را فتح کند. حالا ترویس باید به کمک سلاح‌های جدید و متحدان قدیمی خود، تک تک قاتلان را از بین ببرد و دوباره ثابت کند که هنوز هم شماره‌ی یک است.

    بازی No More Heroes 3 امسال برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

    Rune Factory 5

     

    اطلاعات زیادی از بازی Rune Factory 5 منتشر نشده اما حداقل ظاهراً طراحی شخصیت‌های آن مشابه عناوین قبلی سری است. با این‌ حال، چیزی که تائید شده این است که بازی‌بازان تا پیش از آوریل 2020 به این بازی دسترسی پیدا نخواهند کرد. پس اگر حوس کرده‌اید عنوانی با گیم‌پلی مشابهHarvest Moon (از نوع اکشن) را تجربه کنید، این بازی ارزش صبر کردن را دارد. البته باید اشاره کنیم که نسخه‌ی چهارم این مجموعه با عنوان Rune Factory 4 Special هم‌اکنون برروی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

    Sports Story

    به عنوان دنباله‌ی ساخته‌ی دوست داشتنی سایدبار گیمز (Sidebar Games) یعنی Golf Story، بازی Sports Story قصد دارد پای خود را فراتر گذاشته و ورزش‌های متعددی را با استایل خود ارائه دهد. این عنوان ترکیبی از سبک‌های مختلف بازی است که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا در مسابقات قهرمانی شرکت کنند، در سیاه چال‌ها به اکتشاف بپردازند، به تجربه‌ی مینی گیم‌های مختلف مشغول شوند و حتی ماهیگیری کنند.

    بازی Sports Story در اواسط سال جاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

    Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

    Xenoblade Chronicles: Definitive Edition، نسخه‌ی بازسازی شده‌‌ی عنوان کلاسیک کنسول وی، بسیار فوق العاده به نظر می‌رسد. با تمرکز برروی داستان جنگ بین ساکنین دو تایتان بزرگ، Xenoblade Chronicles یک دنیای عظیم، موسیقی فوق العاده، یک داستان به یاد ماندنی و سیستم مبارزه‌ی متفاوتی را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی Definitive بازی شامل محتویات حذف شده‌ی نسخه‌ی اصلی نیز می‌شود.

    بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در سال جاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

    The Legend of Zelda: Breath of The Wild 2

    باورتان می‌شود؟ دنباله‌ی یکی از بهترین عناوین تاریخ هنوز هم نام مناسبی ندارد. ولی مهم نیست؛ طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی لحن تاریک‌تری داشته و در جهان نسخه‌ی قبلی جریان دارد. این موضوع بسیار جالب است؛ چراکه نسخه‌ی اول زمینه‌ی بسیار تاریکی داشت. با این‌که شایعات زیادی به انتشار The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 – یا هر نامی در نهایت برای آن مشخص شود – در سال جاری اشاره می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که هنوز هم با عرضه‌ی بازی فاصله داریم. به هر حال، انتظار می‌رود که امسال شاهد اطلاعات بیشتری از این عنوان باشیم.

    Metroid Prime 4

    با توجه به آغاز دوباره‌ی روند توسعه‌ی Metroid Prime 4 در ژانویه‌ی 2019 و سپردن آن به استودیوی رترو (Retro Studios)، خالق سه‌گانه‌ی اصلی، کاملاً واضح است که به این زودی شاهد بازی نخواهیم بود. البته حتی در زمان معرفی Metroid Prime 4 در E3 2017 نیز به جز یک تیزر کوتاه که تنها نام آن را نشان می‌داد، چیز دیگری در اختیار نداشتیم. به هر حال، حالا که رترو برگشته است، احتمال دارد که با یک شاهکار دیگر لایق نام Prime طرف باشیم. تنها باید صبر کنیم.

    Bayonetta 3

    با این‌که از زمان معرفی Bayonetta 3 در رویداد The Game Awards 2017 تا به امروز هنوز تریلر یا اطلاعات جدیدی از بازی منتشر نشده است، اما پلاتینوم‌گیمز (PlatinumGames) بارها به طرفداران قول داده است که روند ساخت این عنوان به خوبی پیش می‌رود. آیا امسال بالاخره اطلاعات بیشتری بدست خواهیم آورد؟ آیا بالاخره از سرنوشت این جادوگر محبوب باخبر خواهیم شد؟ آیا بازی برای انتشار در سال جاری برنامه‌ریزی شده است؟ برای رسید به پاسخ این سوالات باید صبر کنیم.

    Shin Megami Tensei V

    پس از موفقیت بزرگ Persona 5، حالا تمام نگاه‌ها به نقش آفرینی بزرگ بعدی اتلوس (Atlus) معطوف شده‌اند. Shin Megami Tensei 5 در شهر توکیوی زمان حال جریان دارد و توسط آنریل انجین 4 ساخته شده است. به طور کلی، بازی خوب به نظر می‌رسد و ترکیب شیاطین نیز ایده‌ی جالبی است. به گفته‌ی اتلوس، امسال اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد. البته اگر عرضه‌ی Shin Megami Tensei 5 به سال 2021 موکول شود، بعید می‌دانیم افراد زیادی تعجب کنند.






    تاریخ : یکشنبه 98/12/11 | 12:39 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.