• لیزر سبز
  • داستان بازی «هیتمن» بعد از فصل اول تازه شروع میشود - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    قبل‌تر استدیو «آیو اینترکتیو» (IO Interactive) اعلام کرده بود که بازی «هیتمن» (Hitman) دارای سه فصل خواهد بود. حالا یکی از نویسنده‌های بازی اعلام کرده است که داستان این عنوان تازه در ابتدای کار است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

    «مایکل ووگت» (Michael Vogt)، سرپرست نویسندگان بازی هیتمن، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت «گیم‌اسپات» (GameSpot) گفت:

    ما میخواستیم تا یک داستان جاه‌طلبانه و بلندپروازانه در بازی داشته باشیم تا بتواند چندین فصل را پوشش دهد. در گذشته و در بازی‌های قبلی، شخصیت‌های منفی بازی اکثراً مورد هدف شما بودند و شما می‌رفتید و سریعاً او را کشته و به سراغ نفر بعدی می‌رفتید. اما ما می‌خواهیم این روند را طولانی‌تر کنیم تا شخصیت‌های منفی هیجان‌انگیزتری را داشته باشیم که بتواند حداقل تا پایان داستان بازی زنده بماند.

    وی ادامه داد:

    فصل یک واقعاً شروع کار بود تا شما بتوانید با شخصیت‌ها، محیط‌ها، المان‌های گیم‌پلی و داستان اولیه‌ی بازی آشنا شوید و این تازه ابتدای کار است. شما باید احساس می‌کردید که «مأمور 47» (Agent 47) بودن چه حسی دارد. شما در این بازی حرفه‌ای‌ترین فاتل جهان هستید و همیشه در بین کشورها در سفر هستید تا یک‌به‌یک تمام هدف‌هایتان را منهدم کنید. فصل یک بازی هیتمن تنها یک پیش‌درآمد بود و گذشته و پس‌زمینه‌ی داستان اصلی بازی را روایت می‌کند.

    قسمت پنجم فصل اول بازی هیتمن چند هفته قبل منتشر شد و Freedom Fighters نام دارد که در «کلورادو» (Colorado) روایت می‌شود. گفته می‌شود که این قسمت تا به‌حالا سخت‌ترین مأموریت در فصل اول بازی می‌باشد. قسمت آخر وششم بازی نیز در ژاپن روایت شده و به زودی منتشر خواهد شد.

    لازم‌به‌ذکر است که در تاریخ 12 بهمن امسال نسخه‌ی کامل فیزیکی فصل اول بازی هیتمن با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد.






    تاریخ : یکشنبه 95/7/18 | 5:55 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.