• لیزر سبز
  • اسفند 96 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    پلی استیشن 4، کنسول نسل هشتمی سونی، در سال 2013 عرضه شد و تا به حال توانسته در مقابل نفوذ هکر ها مقاومت کند اما اکنون دیگر اوضاع فرق کرده و گروهی توانسته اند آخرین نسخه از سیستم عامل این کنسول یعنی 5?05 را هک کنند.

    ظاهرا گروهی از هکر ها به سرپرستی Qwertyoruiop موفق شده اند با توسعه ابزاری و با استفاده از باگ موجود در مرورگر کنسول به هسته دستگاه دسترسی پیدا کنند. این ابزار که اصطلاحا به آن «WebKit» میگویند با اجرای یک دستور جاوا اسکریپت تغییراتی را در سیستم عامل دستگاه اعمال میکند و به موجب آن میتوان به فایل های سیستمی دسترسی داشت.

    هرچند این هک هنوز کامل نیست و نیاز به یک «Kernel Exploit» هست تا بتوان بازی ها را نصب و اجرا کرد اما با توجه به پیشرفت های حاصل شده در چند ماه اخیر، دور از ذهن نیست که بزودی نسخه کامل آن عرضه شود.

    گفتنی است در طی چند ماه گذشته نسخه 4?05 پلی استیشن به طور کامل هک و در اختیار عموم قرار گرفته است و تمامی بازی هایی که از این نسخه پشتیبانی میکنند قابلیت اجرا دارند.

    سونی هنوز به اتفاقات اخیر پیرامون هک شدن کنسول پلی استیشن واکنشی نشان نداده است و باید دید نزاع بین هکر ها و برنامه نویسان این شرکت به کجا خواهد انجامید.

    از آخرین اخبار هک میتوان به اجرای شبیه ساز PS2 و SENSE روی این کنسول محبوب اشاره کرد.

    بروز رسانی: هم اکنون نسخه کامل هک نسخه 4.55 (وب کیت و کرنل اکسپلویت) در دسترس قرار گرفت.

    نظر شما در مورد این خبر چیست. آیا موافق هک شدن کنسول ها هستید یا معتقدید این امر باعث افت فروش بازی ها و ضرر شرکت های بازی ساز میشود.

    نسخه 5?05 سیستم عامل پلی استیشن 4 هک شد (بروز رسانی خبر)






    تاریخ : پنج شنبه 96/12/10 | 9:53 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

     

    شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌تازگی اعلام نموده که Horizon: Zero Dawn با فروش بیش از 7?6 میلیون در سراسر جهان پس از گذشت تنها یک سال از عرضه‌اش، به پرفروش‌ترین آی‌پی جدید انحصاری سونی تاکنون تبدیل شده است.

     

    شان لیدن (Shawn Layden)، رئیس هیئت مدیره‌ی استودیوهای بازی‌سازی جهانی سونی، در خصوص موفقیت این عنوان اکشن‌ نقش‌آفرینی محبوب چنین گفته است:

    ما بسیار سپاس‌گذاریم که Horizon: Zero Dawn و گسترش دهنده‌ی The Frozen Wilds بازخورد بسیار مثبتی از سوی بازی‌بازان دریافت کرده‌اند و این مدرکی بر کار و تلاش فوق‌العاده‌ی تیم گوریلاست. ترکیب داستان‌سرایی زیبا و شخصیت‌های عالی به همراه مکانیک‌های گیم‌پلی عالی و کامل، طرفداران را برانگیخته و باعث این فروش ویژه و استثنائی شده است.

    هرمن هالست (Hermen Hulst) به‌عنوان کارگردان و موسس گوریلا گیمز افزوده است:

    ما اهداف و بلندپروازی‌های عظیمی برای Horizon: Zero Dawn داشتیم و با نزدیک شدن به انتشار دانستیم که بازی‌بازان هیجان‌زده هستند ولی دیدن این میزان فروش واقعاً دیوانه‌کننده است. از زمان عرضه میلیون‌ها بازی‌باز به سفر Aloy ملحق شده‌اند و امیدواریم که از تجربه‌ی این عنوان به همان اندازه‌ای که ما از ساخت آن لذت بردیم، لذت ببرند.

    Horizon: Zero Dawn در فوریه‌ی سال گذشته به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و به‌خاطر طراحی محیط جهان آزاد، جلوه‌های بصری بسیار زیبا و داستان درگیرکننده‌اش مورد تحسین منتقدین و بازی‌بازان قرار گرفت.Horizon: Zero Dawn

     

    Horizon: Zero Dawn
    امتیاز گیمفا: 9.8 از 10
    سازنده بازی: Guerrilla Games
    ناشر: Sony Computer Entertain…
    سبک بازی: Action - RPG
    تاریخ انتشار: 28 February, 2017
    (1395, اسفند 10)

    Horizon: Zero Dawn بیش از 7?6 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است

     






    تاریخ : پنج شنبه 96/12/10 | 9:52 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    عناوین رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه مارس مشخص شدند

    خش سرگرمی‌های شرکت سونی امروز از لیست عناوین رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه مارس رونمایی نمود. خود را آماده تجربه بهترین‌ها کنید!

    ساعاتی پیش بخش سرگرمی‌های شرکت سونی لیست عناوین رایگان ماه مارس برای اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس را در دسترس عموم قرار داد. دو بازی بزرگ کنسول پلی‌استیشن 4 در این لیست عبارتند از Bloodborne و  Ratchet & Clank که به ترتیب توسط استودیوهای فرام سافت‌ور (From Software) و اینسومنیاک‌گیمز (Insomniac Games) ساخته شده‌اند. همچنین Mighty No. 9 بصورت مشترک بین کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 را داریم، و در انتها عناوین Claire: Extended Cut و Bombing Busters که بصورت مشترک در دسترس دارندگان پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا قرار خواهند گرفت.

    علاوه‌بر بازی‌های ذکر شده، در تاریخ 13 مارس (22 اسفند) بسته‌ ویژه پلی‌استیشن پلاس برای عنوان Dungeon Defenders II منتشر خواهد شد که شامل: چهار لباس Shadow، یک میلیون طلا، 5 بسته الماس برای بخش کمپین، 5 بسته Defender و یک Ninja Gato Pet می‌شود.

    مورد آخر اینکه شرکت سونی امروز اعلام نمود که پشتیبانی سرویس پلاس برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) به پایان خواهد رسید. این بدان معناست که بازیکنان این پلتفرم‌ها تنها تا یک سال دیگر می‌توانند از بازی‌های رایگان این سرویس استفاده نمایند، و از آن زمان به بعد تمرکز سرویس پلاس معطوف به کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد شد. البته لازم بذکر است که برای بازی‌هایی که تا پیش از تاریخ معرفی شده دریافت کرده‌اید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و همچنان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه می‌توانید لیست کامل بازی‌های رایگان ماه آینده سرویس پلی‌استیشن پلاس را مشاهده کنید:

    پلی‌استیشن 4

    • Bloodborne
    • Ratchet & Clank
    • Mighty No. 9 (کراس‌بای با پلی‌استیشن 3)
    • Claire: Extended Cut (کراس‌بای با پلی‌استیشن ویتا)
    • Bombing Busters (کراس‌بای با پلی‌استیشن ویتا)

    پلی‌استیشن 3

    • Mighty No. 9 (کراس‌بای با پلی‌استیشن 4)
    • Legend of Kay

    پلی‌استیشن ویتا

    • Claire: Extended Cut (کراس‌بای با پلی‌استیشن 4)
    • Bombing Busters (کراس‌بای با پلی‌استیشن 4)





    تاریخ : پنج شنبه 96/12/10 | 9:49 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    صفحه اصلی |        
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.