• لیزر سبز
  • اردیبهشت 96 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    Emergency 2017 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و مدیریتی است که توسط Sixteen Tons Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. کنترل اوضاع در آتش سوزی، باران های سیل آسای بهاری، تروریسم و غیره به عهده شماست. اگر همیشه رویای فرماندهی به آتش نشان ها، پلیس، نیروهای امداد فنی و امدادگران را به عنوان رئیس عملیات در سر داشته اید این بازی کاملا متناسب شما خواهد بود. در این بازی به مبارزه ای تاریخی در قرن 17 هامبورگ وارد می شوید. همشهریانتان را نجات می دهید. و سپس به دنیای مدرن برگشته و خطری که این بار شما را تهدید می کند قربانی شدن توسط تروریسم بین المللی است. هنگام عملیات، تنها گزینه شما دفع خطر، جلوگیری از آسیب و حفظ نظم در شهر است. علاوه بر واحدهای استاندارد در این بازی یک واحد جدید به نام K9 (همراه با خودروهای عملیاتی) افزوده شده است که وظیفه آن نه تنها یافتن مصدومین بلکه تشخیص و شناسایی بمب های خطرناک است. در این بازی هنگامی که درگیر عملیات سهمگین هستید، حوادثی کوچکتر نیز همزمان شما را به چالش خواهند کشید.

    عکس دانلود بازی emergency-2017-www-freegames-ir

    دانلود بازی Emergency 2017 نسخه CODEX برای PC

    قبل از شروع بازی می توانیم آموزش مربوط به بازی را که پایه های مکانیکی و عملکردهای بازی را آموزش می دهند، تکمیل کنید.

     

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows 7 SP1 64-bit / Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit
    Processor: Intel quad core 2.6GHz or AMD quad core 3.2GHz
    Memory: 6 GB RAM
    Graphics: Video Card with 1 GB VRAM, NVIDIA GeForce 550 Ti, AMD Radeon HD 6670
    DirectX: Version 11






    تاریخ : پنج شنبه 96/2/14 | 10:36 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    God Eater 2 Rage Burst بازی محبوبی در سبک اکشن است که توسط BANDAI NAMCO Entertainment  برای کامپیوتر عرضه شده است. شما در GOD EATER Resurrection سفرتان را به عنوان عضو جدیدی از جوخه ای شروع می کنید که هدفش شکست دادن Aragami و بدست آوردن موادی است که برای یکسری تحقیقات به آن ها نیاز است اما ناگهان متوجه می شوید که توطئه ای بزرگ در راه است که سرنوشت بشریت را به صورتی تغییر ناپذیر و برای همیشه به تباهی خواهد کشید. در واقع سه سال پس از GOD EATER Resurrection بارانی مرموز به زمین می بارد و موجب بیماری همه گیری مرگباری به نام طاعون سیاه می شود. اعضای گروه ویژه ای به نام  “Blood” برای تحقیق و بررسی این موضوع عازم سفری پر از چالش و ماجرا می شوند….

    عکس دانلود بازی GOD-EATER-2-Rage-Burst-www.FreeGames.iR

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows 7
    Processor: Intel Core 2 Duo E7500 2.93 GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5600+ 2.9GHz
    Memory: 3 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce 9800 GT 1GB / AMD Radeon HD 6670
    DirectX: Version 9.0






    تاریخ : پنج شنبه 96/2/14 | 10:34 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    توسعه‌دهندگان Dawn of War 3 اطلاعات تازه‌ای از عملکرد این عنوان انتشار داده‌اند

    بازی جدید Relic Entertainment یعنی Dawn of War 3 هنوز یک هفته از زمان عرضه‌اش نمی‌گذرد اما شاهد محبوبیت بالای آن هستیم.

     

    طبق اعلام سازندگان بیش از1,464,424 بازی توسط بازی‌بازان در Dawn of War 3 انجام گرفته است. این تعداد شامل بخش داستانی، چند نفره و آزاد است. میزان ساعاتی که بازی‌بازان این عنوان را تجربه کرده‌اند 889,520 ساعت بوده و 176,544,050 نیرو کشته شده‌اند. این یعنی 30,000 هزار مرگ در هردقیقه در چهار روز گذشته عرضه بازی انجام گرفته است! محبوب‌ترین شخصیت‌های Elitesها، Jain Zar و Weirdboy Zapnoggin درکنار Imperial Knight Solaria
    هستند.

    Dawn of War 3 هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی است. این بازی توانست بازخوردهای مثبتی از منتقدین دریافت کند. شما می‌توانید نمرات منتشر شده Dawn of War 3 را در اینجا مشاهده کنید.

    Dawn of War 3

    Dawn of War 3
    سازنده بازی: Relic Entertainment
    ناشر: Sega
    سبک بازی: Tactical role-playing g…
    تاریخ انتشار: 27 April, 2017





    تاریخ : پنج شنبه 96/2/14 | 10:32 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    تماشا کنید: تریلر زمان عرضه بازی STRAFE منتشر شد

    امروز، استودیوی Pixel Titans و شرکت  Devolver Digital به عنوان سازنده و ناشر بازی اکشن اول شخص کلاسیک STRAFE، تریلر زمان عرضه این عنوان را منتشر کردند.
     

    همان طور که گفته شد، به تازگی تریلر زمان عرضه بازی STRAFE منتشر شده است؛ عنوانی که قرار است هفته آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

    برای کسانی که با این بازی شوتر اول شخص آشنایی ندارند باید بگویم که STRAFE یک شوتر اول شخص با جنبه‌های Sci-fi است و طرفداران این سبک به احتمال زیاد با دیدن گیم‌پلی آن، کمی به یاد سری محبوب DOOM می‌افتند. شما در بازی در نقش یک جنگنده ظاهر می‌شوید که ماموریت‌های غیر ممکنی را در لبه کهکشان انجام می‌دهد. شما در بازی تنها یک فرصت دارید تا با یک شکل از گیم‌پلی مرحله را به اتمام برسانید و اگر در مسیر خود کشته شوید، همه چیز در سری دوم متفاوت خواهد بود. از این نظر، STRAFE می‌تواند به شدت چالش برانگیز باشد.

    شما می‌توانید در زیر، برخی از ویژگی‌های مهم بازی را مطالعه نمایید:

    سرعت آتشین- اکشن سریع بازی شما را به مانند یک موج 50 مگاترونی کلاهک هسته‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد. این انرژی باعث گداختن سلول‌های اسکین شما می‌شود و ارگان‌های داخلی شما را پاره می‌کند. اگر چیزی باقی مانده بود، برای چیزهای بیشتر بازگردید.

    دمیج دائمی- فناوری ÜBER-GORE® به این معنی است که دشمنان با خون بی نهایت منفجر می‌شوند و هیچ وقت نیز از بین نمی رود که همین باعث خلق منطقه و قلمرو شما می‌شود.

    تغییر مراحل بی نهایت- مراحل به صورت تصادفی در هر بار متفاوت چیده می‌شوند و از نظر خشونت و مبارزه کاملا غیر قابل پیش بینی هستند. اتاق‌ها، دشمنان، ارتقاها، مخفیگاه هیولاها و حرکات مخفی، در هر بار که شما مرحله ای را آغاز کنید، متفاوت از قبل خواهد بود.

    در STRAFE همچنین چهار منطقه منحصر به فرد وجود دارد که همگی به طرز و استایل بازی بازی‌باز مربوط است. 30 اسلحه دیوانه وار در بازی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را ارتقا داد و 20 دشمن اضافی نیز در بازی قرار داده شده است. بازی‌‌بازان می‌توانند این بازی را برروی رایانه‌های شخصی، با هدست واقعیت مجای آکیولس ریفت نیز تجربه نمایند.

    این نکته قابل ذکر است که قیمت بازی STRAFE، مبلغ 19?99 دلار در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه این بازی را در زیر تماشا و دانلود نمایید:

    نمایشگر ویدیو
    00:00
        00:00 
    00:00

    دانلود ویدیو با رزولوشن 1080p

    دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

    دانلود ویدیو با رزولوشن 480p






    تاریخ : پنج شنبه 96/2/14 | 10:31 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    شایعه: یوبی‌سافت احتمالا به اطلاعاتی درمورد Far Cry 3 یا نسخه‌ای جدید از Far Cry اشاره دارد

    روز گذشته یوبی‌سافت در صفحه فیس‌بوک خود تصویری از جزیره Rook مکانی که بازی Far Cry 3 در آن اتفاق می‌افتد منتشر نمود، و عنوان آن را اینگونه نوشت: “جزیره‌ای که ما هرگز ترکش نکردیم”
     

    در ادامه می‌توانید تصویر انتشار یافته را مشاهده نمائید:

    این تصویر می‌تواند معانی متعددی داشته باشد. اول از همه و محتمل‌ترین حالت این است که این تصویر هیچ معنای خاصی ندارد! یا همچنین این تصویر می‌تواند خبر از ساخت نسخه ریمستر شده عنوان Far Cry 3 یا چیزی شبیه نسخه بهبود یافته برای کنسول‌های نسل هشتمی دهد. یا شایدم اشاره به نسخه‌ای جدید از سری Far Cry دارد: مانند پیش درآمدی از شخصیت منفور Vaas، یا نسخه‌ای کاملا جدید که در جزیره Rook اتفاق می‌افتد. همچنین ممکن است یوبی‌سافت در نظر دارد تا میزان علاقه طرفداران به Far Cry 3 را بسنجد، و احتمال بازگشت به جزیره Rook را سبک سنگین کند.

    همانطور که مطلع هستید Vaas Montengro یکی از محبوب‌ترین ضدقهرمان‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی می‌باشد. بنابراین اگر این تصویر اشاره‌ای به ساخت نسخه‌ای جدید که در جزیره Rook اتفاق می‌افتد داشته باشد، ممکن است که شخصیت Vaas نیز در بازی دخیل باشد.

    عنوان Far Cry 3 توسط یوبی‌سافت مونترآل در سال 2012 عرضه شد، و بعنوان بهترین نسخه از سری Far Cry و یکی از بهترین بازی‌های نسل گذشته بشمار می‌رود. منطقی است که یوبی‌سافت بدنبال سرمایه گذاری برای ساخت نسخه‌ای ریمستر شده یا عنوانی کاملا جدید از این سری باشد.

    باید صبر کرد و دید یوبی‌سافت در آینده چه اخباری در مورد تصویر منتشر شده ارائه خواهد کرد.

     

    Far Cry 3

    سازنده بازی: Ubisoft
    ناشر: Ubisoft
    سبک بازی: open world action-adven…
    تاریخ انتشار: 29 November, 2012

     






    تاریخ : پنج شنبه 96/2/14 | 10:30 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.