• لیزر سبز
  • مهر 97 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    نسخه‌ی 115 دلاری Fallout 76 شامل خود بازی نمی‌شود

    شرکت بتسدا (Bethesda) اخیرا از نسخه‌ی پلاتینیوم (Platinum Edition) عنوان Fallout 76 رونمایی کرده است. این عنوان شامل 3 دفتر خاطرات کوچک، یک نقشه‌ی کامل از بازی، یک جعبه‌ی مخصوص و یک اثر هنری شماره گذاری شده می‌شود. با این وجود این نسخه‌ی 115 دلاری شامل خود بازی نمی‌شود.

     

    با این وجود اگر به دنبال یک نسخه‌ی ویژه از محصولات مربوط به سری Fallout هستید و نیازی به خود بازی ندارید، نسخه‌ی پلاتینیوم بازی می‌تواند یک گزینه‌‎ی مناسب برای شما باشد.

    عنوان Fallout 76 یک تجربه‌ی تازه برای هوادارن و استودیوی سازنده‌ی بازی است. این نسخه از سری Fallout کاملا آنلاین است و در آن هیچ مکالمه‌ای با NPCها (فارغ از ربات‌هایی که ماموریت‌های شما را مشخص می‌کنند) وجود ندارد. داستان بازی 25 سال پس از وقوع آرماگدون هسته‌ای جریان دارد و بازی‌بازان وظیفه‌ی بازسازی آمریکا را در کنار دیگران به عهده دارند.

    شرکت بتسدا توضیحات زیر را درباره‌ی نسخه‌ی پلاتینیوم بازی منتشر کرده است.

    •  همراه با وسایل نسخه‌ی پلاتینیوم که شما را در محیط ویرجینیا راهنمایی می‌کند، در بزرگ‌ترین جهان سری Fallout به گشت و گذار بپردازید.
    • ویژگی‌های دیجیتالی: نسخه‌ی دیجیتالی وسایل راهنما شامل یک نقشه‌ی پویا و یک ابزار چک‌لیست را با استفاده از کد رایگان قرار گرفته در این نسخه، در روز عرضه‌ی بازی به حساب خود اضافه کنید. این نسخه شامل خود بازی نمی‌شود.
    • جعبه‌ی ویژه‌ی قرار گرفته در این نسخه شامل یک قفل مغناطیسی می‌شود و به خوبی از وسایل ارزشمند شما نگهداری می‌کند.
    • یک نسخه‌ی اصلی از تصویر مفهومی عنوان Fallout 76 در ابعاد 7?75 اینچ در 9?75 اینچ که به صورت شماره گذاری شده برروی کاغذ با کیفیت چاپ شده است.
    • 3 دفتر خاطرات کوچک: دفعه‎ی بعدی که نیاز داشتید کدهای مربوط به بمب هسته‌ای را یادداشت کنید، می‌توانید به سراغ یکی از این دفترها بروید. هر یک از این دفترهای شامل یک طرح ویژه و 64 صفحه کاغذ سفید، خط‌دار و شطرنجی می‌شود.
    • یک سری زیرلیوانی Local Brew Beverage Coaster: طرح روی هر پنج زیرلیوانی، برمبنای طرح‌های نوشیدنی‌های درون بازی انتخاب شده است.
    • پوستر نقشه‌ی دوطرفه‌ی بازی: بیش از 850 منطقه‌ی بازی برروی یک نقشه با ابعاد 22?5 اینچ در 36 اینچ ثبت شده است. از این نقشه برای پیدا کردن آیتم‌های مخصوص و مخفی بازی استفاده کنید.
    • راهنمای ویژه‌ی بازی: این کتابچه‌ی راهنما که شامل یک جلد سخت و یک مشخص‌کننده‌ی صفحه می‌شود تنها در نسخه‌ی پلاتینیوم بازی در دسترس خواهد بود.
    • در این کتابچه‌ی راهنما می‌توانید اطلاعات آموزشی، جزییات کامل ماموریت‌های بازی، راهنمای پیدا کردن ساختمان‌ها و ابزار ساخت و ساز، نکات مربوط به همکاری تیمی و یک اتلس جهان بازی را پیدا کنید.

    اگر هنوز تریلرهای منتشر شده از گیم‌پلی این عنوان را ندیده‌اید، می‌توانید ویدئوی 30 دقیقه‌ی ابتدایی بازی را اینجا مشاهده کنید. شرکت بتسدا اخیرا از حجم بازی Fallout 76 نیز رونمایی کرده است. دیگر اخبار مربوط به عنوان Fallout 76 را می‌توانید از وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید. جدیدترین نسخه از سری محبوب Fallout در تاریخ 23 آبان ماه سال 1397 (14 نوامبر 2018 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.






    تاریخ : پنج شنبه 97/7/26 | 10:1 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    Fallout 76 

    سازنده بازی: Bethesda Game Studios
    ناشر: Bethesda Softworks
    سبک بازی: Action-RPG
    تاریخ انتشار: 2018-11-14





    تاریخ : پنج شنبه 97/7/26 | 10:1 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    ماد جدید The Witcher 3: Wild Hunt شما را شگفت‌زده خواهد کرد

    برای The Witcher 3: Wild Hunt نیز همانند بسیاری از بازی‌های جهان‌باز دیگر، ماد‌هایی عرضه شده است که کیفیت آسمان بازی را تا حد زیادی بالا می‌برد. با این‌حال ماد Hyadum New Heavy Clouds که برای این بازی ساخته شده است،  بهترین ابرها را برای شما به نمایش می‌گذارد.

    با تعداد زیادی از جاده‌ها، فضاها و شخصیت‌ها، Witcher 3  را می‌توان در رده‌ی بهترین بازی ‌های جهان‌باز قرار داد. سازندگان Hyadum New Heavy Clouds  معتقدند که به وسیله‌ی این ماد، چشم شما به دلیل زیبایی ابرها به آسمان بازی دوخته خواهد شد. آن‌ها همچنین در خصوص این ماد توضیحات دیگری را ارائه داده‌اند:

    این ابرها در اکثر اوقات در آسمان بازی به چشم می‌خورند. برای ساخت آن‌ها تلاش بسیاری شده‌است و به موفقیت نیز رسیدیم. نتیجه آن شد که به وسیله‌ی این ماد، ابرهایی در بازی دیده می‌شوند که نظیر آن‌ها را در کمتر بازی‌هایی مشاهده کرده‌ایم.

    شما می‌توانید با جستجو در اینترنت با راهنمای نصب این ماد آشنا شوید. بازی Witcher 3 برای پلتفرم‌های پلی استیشن‌ 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.






    تاریخ : پنج شنبه 97/7/26 | 10:0 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    سازندگان The Division با مباحث سیاسی در بازی‌ها مخالف هستند

    ازی‌های ویدئویی می‌توانند پیام آور محتویات و بحث‌های فراوان و گوناگونی باشند؛ مواردی که ممکن است منجر به اختلافات و بیان شدن غیرضروری یک سری موضوعات در جامعه کاربران شده و هدف بازی را به کل منحرف می‌کنند.

    الف کندلیوس (Alf Condelius) به عنوان مدیر عملیات یوبی‌سافت مَسیو (Ubisoft Massive)، استودیویی که عنوان شناخته شده The Division را در کارنامه دارد، مدعی است آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از موضوعات “علنا سیاسی” در بازی‌ آن‌ها دوری شود.

    وی در یک کنفرانس مربوط به بازی‌های ویدئویی در کشور سوئد گفته است که استودیو از تفسیرهای کاربران فاصله می‌گیرد.

    این یک تعادل است زیرا ما نمی‌توانیم در بازی‌هایمان علنا سیاسی باشیم. این یک جهان و دنیا بوده که برای بازی‌بازان خلق شده تا در دنیایی که به مرور در حال تباه شدن است آن‌ها یادبگیرند فرد خوبی باشند.

    ولی مردم دوست دارند که برداشت‌های سیاسی انجام دهند و از آنجایی که ما در جبهه‌های سیاسی خاصی قرار نمی‌گیریم، از این مسائل تا حد امکان فاصله خواهیم گرفت.

    متاسفانه اگر بخواهم صادقانه بگویم این موضوع برای تجارت هم بد است. از آن‌جایی که مردم می‌خواهند تفسیرهایشان را از دنیایی بدهند که توسط ما خلق شده است و حقایقشان را در فانتزی ببینند که ما درست کرده‌ایم، ما مشغول بحث‌هایی با کاربران هستیم و این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.

    این صحبت‌ها کاملا با بازی The Avatar در تضاد هستند که توسط یوبی‌سافت مَسیو ساخته می‌شود با این وجود کندلیوس مدعی است که این موضوع برای بازی نامبرده انکار ناپذیر خواهد بود اما هنوز نمی‌خواهد که به بازی‌بازان گفته شود با عناوینی مانند The Avatar موضع‌های سیاسی به خود بگیرند.

    بازی The Avatar که بر اساس فیلم‌سینمایی با همین عنوان در دست ساخت است فعلا تاریخ مشخصی برای عرضه ندارد اما Tom Clancy’s The Division 2 در 24 اسفند 1397 (15 مارس 2019) برای پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.






    تاریخ : پنج شنبه 97/7/26 | 10:0 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    تری‌آرک از انتظارات خود در مورد سخت‌افزار کنسول‌های نسل بعد می‌گوید

    شایعات بسیاری مبنی بر معرفی کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت در سال 2019 به گوش می‌رسد. توسعه‌دهندگان مختلف از انتظارات خود در مورد این کنسول‌ها می‌گویند؛ برخی از آن‌ها خواستار ویژگی‌های بهتری در بخش آنلاین و برخی دیگر خواهان رم و کارت گرافیک قدرتمندتری هستند. اما خواسته‌ی سازندگان Call of Duty چیست؟ 

    به تازگی جیسون بلاندون (Jason Blundell)، کارگردان بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 4، در مصاحبه‌ای از انتظارات استودیو‌ی تری‌آرک (Treyarch) از کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت سخن گفت. احتمالا دسترسی به سخت‌افزار این دو کنسول برای تری‌آرک فراهم شده باشد، بنابراین می‌توان گفت که این درخواست درواقع چیزی خواهند بود که در کنسول‌های نسل نهم خواهیم دید.

    بنابر گفته‌ی جیسون بلاندون، استودیو‌ی تری‌آرک خواهان پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندتری در کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت است. با توجه به صحبت‌های او، از آن‌جایی که برای توسعه‌ی نسخه‌های بعدی سری Call of Duty، به ویژه بخش زامبی به قدرت پردازش بیشتری نیاز خواهد بود، این استودیو بیش از هر چیز دیگری خواستار به کار رفتن پردازنده‌ای قدرتمند است. البته این تمام خواسته‌های این استودیو نیست و آن‌ها بر این باورند که به مانند همیشه، در نسل بعدی صداگذاری و نورپردازی هم یکی از مهم‌ترین جنبه‌های توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای خواهند بود.

    بنابر عقیده‌ی بلاندون، کیفیت صداگذاری، نیمی از فرآیند ساخت عنوانی فوق‌العاده است. این بدان معناست که در صورت صداگذاری نامناسب، جلوه‌های بصری بازی بسیار ضعیف به نظر می‌رسند. این دو بخش در کنار هم باعث تشکیل یک دید کلی از نحوه‌ی ساخت بازی‌های رایانه‌ای به ما می‌دهند.

    من فکر می‌کنم که ما به حافظه‌ی رم بییشتر، کارت گرافیک و پردازنده‌ی قدرتمندتری نیاز داریم.

    در دنیای زامبی‌ها همه چیز به کیفیت صدا و نورپردازی ختم می‌شود. بنابراین من بسیار مشتاق هستم که کنسول‌های نسل بعد قدرت پردازش بیشتر، حافظه‌ی رم بهتر و سخت‌افزاری برای ارائه جلوه‌های صوتی بهتری به ما ارائه دهد. درواقع می‌گویند که صداگذاری نیمی از جلوه‌های بصری یک بازی را تشکیل می‌دهد و من با این موضوع کاملا موافق هستم.

    بنابر شایعات منتشر شده، نسخه‌ی سال آینده‌ی Call of Duty برروی هر دو کنسول  پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت عرضه خواهد شد. بر فرض اینکه این شایعه درست باشد، می‌توان گفت که هم‌اکنون استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به سخت‌افزار کنسول‌های نسل بعد دسترسی دارد.

    Call of Duty: Black Ops 4 جدیدترین نسخه از این سری است که هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

     






    تاریخ : پنج شنبه 97/7/26 | 9:59 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.