• لیزر سبز
  • نقد و بررسی Forza Horizon 3 | افق را فتح کن - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    forza_horizon_3_2016_game-wallpaper-1920x1080

    چه تجربه‌ی رانندگی داشته باشید یا نداشته باشید، همیشه فرا رفتن از خطوط قرمز، شکستن مرزها و فشردن پدال گاز حس خوبی دارد. میوه‌ی ممنوعه همیشه شیرین و آب‌دار به نظر می‌رسد؛ البته بحث میوه‌ی ممنوعه عمیق‌تر از بحث ماست و کاملاً مستقل و مفصل باید به آن پرداخت. با بالاترین سرعت و با کمترین دقت و احتیاط بهسوی افق راندن مطمئناً جذابیت و هیجان بسیار بالایی دارد؛ و برای حتی یکلحظه می‌توانید حس آزادی و رهایی را با تمام وجود درک کنید.

    همانطور که از نام عنوان موردنظر ما پیداست از همان قسمت اول، مجموعه بازی‌های فورتزا افق با همین هدف ساخته و منتشر شدند: رانندگی بدون دغدغه و بدون مرز. بالاخره در سومین قسمت از این مجموعه که ششم ماه جاری منتشر شد، می‌توانم بگویم که به این هدف رسیده‌اند. تیم Playground Games تحت نظر Turn 10 (خالق اصلی مجموعه بازی‌های فورتزا)، افق را رفتهرفته بهتر و کامل‌ترکرده و هم‌اکنون آخرین محصول آنها در دسترس ماست که بهنقد و بررسی آن می‌پردازیم؛ همراه دنیای بازی باشید.

    بوگی خوراک استرالیا و صحرانوردی است!

    بوگی خوراک استرالیا و صحرانوردی است!

    این بار نوبت استرالیا است

    در هر قسمت از مجموعه عناوینِ اصلی و شماره‌دار افق، محیط و نقشه‌ی بازی بزرگ‌تر شده است. اولین افق در قسمت‌هایی از آمریکا بناشده بود؛ دومین افق نیز در قسمت‌هایی از اروپا (از ایتالیا تا فرانسه) اتفاق افتاد و هم‌اکنون در افق سوم نوبت استرالیا است. به جرات می‌توانم بگویم که بهترین طراحی محیط و نقشه‌ی دنیای بازی به این قسمت و به استرالیا تعلق می‌گیرد. گذشته از دو برابر بزرگ بودن نقشه‌ی بازی در مقایسه با نقشه‌ی قسمت پیشین، تنوع و طراحی عالی و فوق‌العاده‌ی محیط‌ها و ساختار آنها، این قسمت را در این بخش بهترینِ مجموعه می‌کند. بهشخصه اولین کاری که بعد از شروع بازی کردم، بررسی نقشه بود که با وسعت آن دهانم بازماند! تنوع محیط‌ها در بیایان، شهرهای ساحلی، جنگل‌ها و دیگر شهرک‌ها و محیط‌های مختلف فوق‌العاده بالا است. علاوه بر این وسعت و تنوع فوق‌العاده، در این نسخه شما کمترین محدودیت را برای رانندگی دارید. دیگر محدود به جاده‌ها نیستید و از نسخه‌ی پیشین نیز آزادی بیشتری دارید، و تقریباً هیچ حصار و مرز مشخصشده‌ای جلودار شما نیست. با قطعه موسیقی‌های متنوع و فوق‌العاده دل به جاده بزنید و هرزمانی هم از جاده خسته شدید، دل به کوهستان و بیابان بزنید که رانندگی در این نوع مکان‌ها لذت بیشتری دارد!

    نقاط و جاذبه‌های دیدنی برگزیده از خود استرالیا نیز به بازی آمده‌اند و این نکته بهخودیِخود به جذابیت بازی افزوده است. دریاچه‌های صورتی یا خلیج بایرن از مکان‌های موردعلاقه‌ی من در بازی هستند. این مکان‌های خاص و شناختهشده باناممکان‌های زیبا” در بازی معرفی می‌شوند که 13 عدد از آنها در بازی موجود است و با پیدا کردن آنها، می‌توانید به تجربه‌ی خود در بازی بیفزایید و سطح خود را ارتقا دهید.

    photo_2016-10-05_22-31-12

    شما جگرطلای فستیوال هستید!

    چیزی که خیلی منتظر اجرایی شدن آن در این شماره از افق بودم، گسترش شخصی‌سازی و تنوع گزینه‌های موجود بود. در افق 3، شما رییس و سهام‌دار فستیوال یا رویداد “افق” هستید که همه‌ی علاقه‌مندان و رانندگان را به خودش جذب می‌کند. وظیفه‌ی اصلی شما نیز چرخاندن چرخ جذابیت فستیوال و مسابقه‌هایش است. همهچیز در اختیار شما است و در هر زمینه‌ای تصمیم‌گیرنده هستید. بااینکه رییس هستید، اما باید خودتان را نشان دهید و بامهارت‌های خود مخاطبین بیشتری را جذب کار خود کنید. با مسابقه دادن و اجرای انواع مهارت‌ها و حرکات نمایشی، شرکت در رویدادهای مختلف و متنوع می‌توانید طرفداران بیشتری جذب کنید. طرفدار بیشتر، یعنی ارتقای مراکز برگزاری فستیوال که مسابقات و امکانات بیشتری برای شما آزاد می‌کند؛ و هرچند وقت یکبار می‌توانید یک مرکز جدید در مکانی جدید بنا کنید.

    هملنطور که گفته شد، تصمیمگیرنده‌ی همهچیز شما هستید. از آغاز بازی با انتخاب شخصیت و ظاهر راننده‌ی خود و نام و لقبی که دوست دارید توسط مشاور یا مدیر برنامه‌هایتان صدا شوید این مهم موردتوجه قرار می‌گیرد تا تعیین سبک بازی و همچنین تعیین نوع مسابقه، نوع ماشین و حتی ساختن مسابقات مخصوص خودتان. به تصمیمات مخاطب در این قسمت از افق توجه بسیار زیادی شده و به جرات می‌توانم بگویم که تنها بازی مسابقه‌ای است که شمارا تقریباً در هر فاکتور و بخش از بازی کاملاً مختار می‌کند؛ فقط حیف که یک سری شخصیت و ظاهر از پیش تعیینشده برای انتخاب راننده وجود دارد و نمی‌توان تمامی جزییات را مانند بازی‌های نقش‌آفرینی خود مخاطب خلق کند.

    در مراکز فستیوال می‌توانید ماشین‌های خود را شخصی‌سازی کنید، به‌صورت آنلاین بفروشید و موارد مختلفی را امتحان کنید. یکی از این گزینه‌ها و موارد جدید، Forzavista است که در آن می‌توانید ماشین را کاملاً بررسی کنید. داخل ماشین را مشاهده کنید، در کاپوت را باز کنید و قطعات را بررسی کنید و ارتقا دهید و دیگر موارد.

    در مراکز فستیوال می‌توانید ماشین‌های خود را شخصی‌سازی کنید، به‌صورت آنلاین بفروشید و موارد مختلفی را امتحان کنید. یکی از این گزینه‌ها و موارد جدید، Forzavista است که در آن می‌توانید ماشین را کاملاً بررسی کنید. داخل ماشین را مشاهده کنید، در کاپوت را باز کنید و قطعات را بررسی کنید و ارتقا دهید و دیگر موارد.

     






    تاریخ : یکشنبه 95/7/18 | 5:54 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.