• لیزر سبز
  • آذر 95 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    طبق گزارشی جدید کنسول ایکس‌باکس وان فروش بسیار بهتری از کنسول پلی استیشن 4 در ایالات متحده هنگام تخفیفات جمعه سیاه داشته است. این گزارش براساس فروش آنلاین کنسول‌ها بررسی شده است.

     

    طبق گزارش جدیدی که توسط شرکت معتبر ادوبی منتشر شده است، پرفروش‌ترین محصولات الکترونیک در هفته جمعه سیاه به‌ترتیب آیپدهای شرکت اپل، تلویزیون‌های 4K شرکت سامسونگ، مک بوک ایر شرکت اپل، تلویزیون‌های شرکت ال‌جی و ایکس‌باکس وان شرکت مایکروسافت بوده‌اند. اشاره‌ای به جایگاه کنسول پلی استیشن 4 نشد اما نکته مهم این است که در پنج دستگاه پرفروش‌ حضور نداشته است. کنسول ایکس‌باکس وان اس و پلی استیشن 4 اسلیم در کمترین قیمت‌های خودشان از زمان عرضه فروش می‌رفتند. این دو کنسول به قیمت 250 دلار در دسترس بودند. بعضی از محصولات نیز به‌سرعت به پایان رسیدند و موجودی خرده‌فروشی‌های آنلاین به پایان رسیده بود، این محصولات شامل نینتندو کلاسیک و پلی استیشن وی‌آر بوده است. ادوبی در گزارش خود به این نکته نیز اشاره کرد که مجموع هزینه‌هایی که در این هفته شده است 5.27 میلیارد دلار است که در مقایسه با سال گذشته افزایش 17 درصدی داشته. 1.93 میلیارد دلار آن در هنگام روز عید شکرگذاری و 3.34 میلیارد دلار هم در هنگام جمعه سیاه خرج شده است.

    xbox-one-s-mit-controllerایکس‌باکس وان پرفروش‌ترین کنسول هفته جمعه سیاه در فروشگاه‌های آنلاین شد

    در ادامه اشاره به این نکته نیز مهم است که اگر وضعیت فروش بازی‌های ویدیویی و کنسول‌ها از یکم تا 24 نوامبر را بررسی کنیم، شاهد خواهیم بود که سری کنسول‌های پلی استیشن 4 فروش بیشتری نسبت‌ به ایکس‌باکس وان داشته‌اند. سپس شاهد حضور Pokemon Sun and Moon در جایگاه سوم و در جایگاه چهارمم هم شاهد حضور Infinite Warfare هستیم.

    کنسول ایکس‌باکس وان از ماه جولای پرفروش‌ترین کنسول ایالات متحده بوده است. حال باید دید که با عرضه پلی استیشن 4 پرو در نوامبر، در این ماه شاهد پیروزی کدام کنسول هستیم. اگرچه پیش گزارش‌های انتشار شده خبر از پیروزی کنسول پلی استیشن 4 را می‌دهند و باتوجه به عرضه کنسول جدید، پیروزی سونی شگفت آور نیست. آمار گروه NPD به‌زودی منتشر می‌شود






    تاریخ : سه شنبه 95/9/9 | 5:47 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    need_for_speed-747x309کمپانی EA به تازگی تریلر جدیدی از آخرین عنوان در دست خود در سبک ریسینگ-آرکید یعنی Need For Speed منتشر کرده است.. در این تریلر بسیار زیبا ما شاهد حضور یکی از بهترین ماشین‎های کمپانی بزرگ BMW یعنی خودرو BMW M2 Coupé هستیم که دارای زیبایی و ابهت زیادی است. همچنین در این تریلر تاریخ انتشار این بازی به صورت رسمی اعلام شد. این بازی در تاریخ 3‎ نوامبر 2015 (12 آبان 1394) برای کنسول‎های Xbox One و PS4 و در بهار سال بعد برای رایانه‎های شخصی منتشر خواهد شد.

    سری بازی‎‎های Need For Speed همیشه یکی از بهترین‎ها در سبک Racing-Arcade بوده‎اند و خیلی‎ها این سبک از بازی را با این عنوان می‎شناسند. آخرین نسخه از این سری که در دست ساخت می‎باشد Need For Speed نام دارد. از ویژگی‎های مهم این بازی می‎توان به گرافیک خیره‎کننده و گیمپلی جذاب آن اشاره کرد.

     






    تاریخ : سه شنبه 95/9/9 | 5:42 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    همانطور که پیش از این هم به اطلاع شما رسانده بودیم ، امروز کمپانی EA با یک تیزر از نسخه جدید بازی محبوب Need for Speed رونمایی کرد.نسخه ی جدید نید فور اسپید یک ریبوت کامل از کل سری محسوب می شود و به نوعی می توان آن را تولدی تازه برای این مجموعه ی قدیمی و پرطرفدار دانست. شاید به همین دلیل است که سازندگان بازی نام Need for Speed را برای اثر جدیدشان برگزیده اند و نام این بازی تازه دارای هیچ پیشوند، پسوند یا شماره ای نخواهد بود و به نوعی نام نخستین شماره از این مجموعه ی قدیمی و بیست یک ساله را برای هوادارانش تداعی خواهد کرد.

    need_for_speed_2015-5-600x355

    کار ساخت بازی این بار به استودیو Ghost Games محول شده که پیش از این تنها ساخت بازی Need for Speed: Rivals را در کارنامه دارد. بنابر گفته های تهیه کننده ی اجرایی این اثر یعنی مارکوس نیلسن آنها قصد دارند با نسخه ی جدید این بازی، سری نید فور اسپید را به روزهای اوجش باز گردانند و وقفه ی یک ساله ای که ناشر سری یعنی EA در تولید این نسخه ایجاد کرده بسیار کمک حالشان بوده تا بتوانند اثری را بسازند که همیشه می خواسته اند.

    Need for S

    به گفته ی او، آنها در این مدت به پیشنهادات و خواسته های هواداران سری بسیار توجه کرده اند و برای هر چه بهتر شدن این بازی حتی به سراغ گروه Speedhunters رفته اند تا بتوانند به موجب همکاری با این گروه، به اثر در حال ساختشان جزییات، اعتبار و دقت بیشتری اضافه کنند. گفتنی است که گروه اسپیدهانترز مجموعه ای از نویسندگان، عکاسان و رانندگانی هستند که تخصصشان موضوع اتومبیل است و در اقصی نقاط جهان استقرار دارند. آنها در همکاری مشترکی که با یکدیگر دارند به رویدادهایی که بر روی اتومبیل و اتومبیلرانی تمرکز دارند می پردازند و تجربیات خود را با علاقمندان به اشتراک می گذارند.

    #gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

    به نظر می رسد نسخه ی جدید نید فور اسپید نیز همانند بازی ماست وانتد از محیطی باز و ساختاری Open world بهره می برد و همانند همان اثر، رویدادهای آن بیشتر بر محیط شهری تمرکز خواهد داشت تا مسابقات جاده ای.در تیزری هم که از این بازی منتشر شده بر این نکته مهر تایید می زند و تاکید دارد که با موتور خود بازی و بصورت In-Game رندر شده است. اما سازندگان این اثر معرفی رسمی بازی خود و انتشار تریلر اصلی مربوط به آن را به تاریخ پانزدهم ژوئن موکول کرده اند که در واقع همان تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 است.

    #gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; }

    بازی جدید نید فور اسپید برای سه پلتفرم PC ،PS4 و XboxOne عرضه خواهد شد و تاریخ دقیق انتشار آن به احتمال زیاد در تریلر معرفی این اثر که تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد، خواهد آمد. اما از شواهد امر بر می آید که علاقمندان این سری طبق رسم همیشگی در ابتدای پاییز امسال می توانند با نسخه ی جدید نید فور اسپید ملاقات تازه ای داشته باشند.

    منبع :






    تاریخ : سه شنبه 95/9/9 | 5:28 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    امروز یک بازی فوق العاد

    همه‌ی بازی‌های را نمی‌توان به یک چشم نگاه کرد، چون اهداف متفاوتی دارند و برای گروه‌های مختلفی از مخاطبین ساخته می‌شوند. Just Cause از آن دسته‌ بازی‌هایی است که خیلی راحت کار خودش را می‌کند و چیزی را جدی نمی‌گیرد. با بررسی Just Cause 3 همراه زومجی باشید.

     

    jc3 cover artمگر غیر از این است که یک بازی، قبل از هرچیز، باید سرگرم‌کننده باشد؟ خب، Just Cause 3 مترادف سرگرم‌کننده است. یعنی اعضای استودیوی آوالانچ دور هم جمع شده‌اند و از خود پرسیدند: چه کار کنیم محصولمان «باحال»ترین بازی سال باشد؟ بعد همه‌ی ایده‌هایی را که به ذهنشان رسیده در بازی جمع کرده‌اند و نتیجه چیزی شده که فقط مخاطبش را سرگرم می‌کند، نه کمتر و نه بیشتر. این دستاورد کمی نیست، چون قرار نیست همه در بازی‌هایشان با روایت‌های پیچیده‌ی داستانی لحظات دراماتیک خلق کنند و به کمک یک گیم‌پلی گسترده، صد‌ها ساعت تجربه‌ی تازه به گیمر ارائه دهند. همینکه با ذوق و شوق سمت بازی می‌روید تا ببینید این دفعه باید کجا را منفجر کنید یا دنبال راه‌های جدیدی برای وصل کردن همه‌چیز به هم بگردید، یعنی بازی موفق شده به هدفش برسد. حالا اینکه شخصیت‌های داستان مقوا را هم پشت سر گذاشته‌اند و گاهی چند باگ خنده‌دار هم در بازی می‌بینید، دیگر اهمیت زیادی ندارد. در واقع مسئله‌ی اصلی در این مورد خاص این است که چطور به Just Cause 3 نگاه کنیم تا از آن لذت ببریم؟ آیا دنبال داستان قوی هستیم یا موسیقی گوش‌نواز؟ اینجا است که نکته‌ی ظریفی خودنمایی که شاید قبلاً کمتر به آن توجه می‌کردیم:‌ این ما هستیم که باید انتظاراتمان را از بازی‌ها تنظیم کنیم، نه اینکه بازی‌ها حتماً باید آن چیزی باشند که ما می‌خواهیم.

    «جاست کاز» می‌خواهد سرگرم‌کننده باشد و برای رسیدن به این هدف، راه آسان را در پیش گرفته. نه داستانش تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند، نه طراحی مراحل فوق‌العاده‌ای دارد و نه متوجه موسیقی خاصی در بازی می‌شوید. با این حال آنقدر جذابیت دارد که سراغش بروید و ساعت‌ها در کشور عظیم مِدیچی مشغول منفجر کردن پایگاه‌های دشمن، تست کردن ایده‌های مختلف برای وصل کردن اشیا به هم و انجام دادن چالش‌های مختلف باشید. اینکه جاست کاز سعی نمی‌کند حرف بزرگی بزند یا ادعایی داشته باشد، بهترین خصوصیت آن است که شاید این روزها کمی کمیاب شده باشد. بعضی بازی‌ها سعی می‌کنند کار خاصی کنند یا چیزی بیشتر از یک بازی به نظر برسند، اما هیچوقت به آن کیفیت لازم نمی‌رسند و از دستیابی به هدف پیشفرض خود یعنی سرگرم‌کننده بودن هم باز می‌مانند. Just Cause 3 یک هدف دارد و به آن هم رسیده، اما واضح است که در این مسیر مشکلات ریز و درشتی سر راهش قرار گرفته که خوشبختانه به تجربه‌ی کلی ضربه‌ی بزرگی نمی‌زنند ولی با بازی بسیار جذاب‌تری طرف بودیم اگر همین نواقص هم رفع می‌شدند. در ادامه می‌بینیم که هرکدام از جنبه‌های بازی، چطور در خدمت هدف اصلی آن حرکت می‌کنند و مجموعه‌ی متعادلی را تشکیل داده‌اند که نتیجه‌اش یک تجربه‌ی بامزه و دوست‌داشتنی است.

     

    دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

    داستان Just Cause 3 در وهله‌ی اول به این منظور طراحی شده که با گیم‌پلی بازی بیشتر آشنا شوید و ذهنیتی از قابلیت‌های آن داشته باشید. چند مرحله‌ی اول نقش بخش آموزشی بازی را دارند و به مرور با پیشروی در داستان و ارتقای قابلیت‌ها، دیگر حتی نیاز به آن نخواهید داشت. در نسخه‌ی سوم بازی قضیه از این قرار است که یک حاکم ظالم به نام ژنرال دی‌راوِلو کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت و به دنبال ماده‌ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می‌شود. او کنترل همه‌ی پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های مدیچی را در دست دارد و از تکنیک‌های رایج پروپاگاندای دیکتاتورها هم برای تبلیغ خود استفاده می‌کند. حالا این وظیفه‌ی ریکو رودریگز، شخصیت اصلی بازی است که به کمک تیم کوچکش به مبارزه‌ی او برود و پرچم‌ دشمن را پایین بکشد. برای این که داستان زیادی هم ساده‌لوحانه جلوه نکند، یکی دو پیچش داستانی در آن گنجانده شده تا حداقل دلیلی برای دیدن کات‌سین‌ها داشته باشید. با این تفاسیر انتظار شخصیت‌پردازی از جاست کاز نداشته باشد، کاراکترهای بازی بعد سوم خودشان را از دست داده‌اند و هرکدام در طول داستان روی یک خط ثابت حرکت می‌کنند و واکنش‌های کاملاً قابل پیش‌بینی‌‌ای دارند. صحبت از داستان جاست کاز راه به جایی نمی‌برد و بیشتر ما را از نگاه جنبه‌های اصلی بازی دور می‌کند، پس بهتر است برویم سراغ چیزی که تکیه‌گاه اصلی Just Cause 3 است.ه زیبا و اعتیاد آور به شا دوستان عزیز معرفی معرفی کنم






    تاریخ : سه شنبه 95/9/9 | 5:22 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    صفحه اصلی |        
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.