• لیزر سبز
  • پشت درهای بسته | بازیهای محبوب در حال ساختی که رسماً تایید نشدها - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    آیا Cassie Drake جای پدرش را در سری خواهد گرفت…؟

    Watchdogs 3

    یکی از جذاب ترین موضوعاتی که می توان درباره ی آن بازی درست کرد بدون شک هکرها هستند. هکرها مانند کاراکترهایی مثل اسکورپیون، کریتوس و دانته هستند، منتها از نظر ذهنی. این که تا به حال تعداد بسیار کمی بازی درباره ی این گروه های مرموز و دوست داشتنی ساخته شده خودش جای تعجب دارد. البته هک کردن را راحت می توان در بسیاری از بازی ها پیدا کرد، اما اینکه یک بازی کلاً درباره ی هکر ها و هک کردن باشد موضوعی ناب بود که تا قبل از سری Watchdogs اینقدر به چشم نیامده بود. بازی اول سری با اینکه در کل بازی خوبی بود، اما بسیار با آنچه سازندگان قول داده بودند تفاوت داشت و کلاً هک کردن در بازی آنقدر آسان جلوه داده شده بود که هنگام هک کردن انگار دارید بند کفش خود را می بندید. مینی گیم هک کردن نه تنها خیلی آسان کار شده بود بلکه هیچ شباهتی هم به واقعیت نداشت و مانند فیلم های هالیوودی فقط تیپ و سبک زندگی هکرها را به تصویر کشیده بود، نه آن کاری را که واقعاً انجام می دهند. بازی دوم سری، یعنی Watchdogs 2 کمی از این نظر بهتر شد و بیشتر از بازی اول تمرکز خود را روی مهارت های هک کردن کاراکترهایش گذاشت نه مهارت های تیراندازی، اما بازی باز هم تا پتانسیل هایش فاصله ی زیادی داشت، تا اینکه اخیراً خبرهایی منتشر شده که حاکی از ساخت Watchdogs جدید است که به احتمال زیاد با نام Watchdogs 3 منتشر خواهد شد.

    پایان داستان Watchdogs 2 جوری بود که گویا شماره ی سوم در لندن رخ خواهد داد.

    از آنجایی که فروش این فرنچایز خیلی خوب بود، خیلی دور از انتظار نبود که یوبیسافت بخواهد آن را ادامه دهد اما پایان بندی داستان Watchdogs 2 و همچنین توییتی که جیسون شرایر، ژورنالیست معروف آمریکایی مبنی بر ادامه ی این سری کرده بود، تقریباً شک و شبهه ها را بر سر ادامه ی این سری رفع می کند. همچنین احتمالاً Watchdogs 3 نزدیک ترین بازی این لیست به زمان انتشار خود است و این بازی در سال 2019 معرفی خواهد شد. با اعتراضاتی که مبنی بر دور بودن بازی از واقعیت شده، گویا تیم سازنده قصد دارد حرف هواداران را گوش دهد و آن را بیشتر به یک تجربه ی هکی جذاب نزدیک کند تا یک اکشن مخفی کاری. اگر اینطور باشد، به شدت منتظر بازی جدید این سری هستیم.

    Diablo 4

    کمی از بازی های کنسول محور فاصله بگیریم و به بازی های محبوب PCبازان برسیم. PC است و بلیزارد، هر آنچه که شرکت های دیگر برای کنسول ها می کنند، بلیزارد با استراتژی های فوق العاده اش یک تنه برای PC می کند! فقط بلیزارد یک اخلاق بد دارد و آن هم اینکه خیلی بیشتر به آپدیت کردن علاقه دارد تا انتشار بازی جدید. کافیست نگاهی به عناوین این شرکت بیندازید، آخرین نسخه ی هر کدام از آن ها به میلیون ها سال قبل بر می گردد! البته جدا از شوخی، به خاطر ماهیت این بازی هاست که بلیزارد اینقدر دیر به دیر به فکر ساخت نسخه ی جدید می افتد، اما در برخی مواقع شاید فکر بدی نباشد که یک عنوان جدید منتشر کند و دل طرفداران را کمی شاد کند! سال 2018 در مراسم دائمی که بلیزارد اکتیویژن برگزار می کند، سازندگان اخباری مبنی بر انتشار یک دیابلوی جدید منتشر کردند و همه ی هواداران مطمئن بودند که این عنوان به طور قطع دیابلو 4 خواهد بود و آنقدر فضای مجازی را با این خبر پر کردند که دیگر کسی نماند که شک کند شاید این عنوان دیابلو 4 نباشد. مراسم برگزار شد و نهایتاً فهمیدیم منظور سازندگان از یک دیابلوی جدید، Diablo Immortal بود که برای گوشی های هوشمند عرضه شد. نیازی به گفتن نیست که طرفداران نه تنها از این موضوع ذره ای خوشحال نشدند، بلکه کمی هم عصبی تر شدند و سازندگان که در مورد پرده برداری خود خیلی اعتماد به نفس داشتند را با خاک یکسان کردند!

    فکر کنم وقتش است که نسخه ی جدید منتشر شود اگر یک وقت زشت نباشد!

    اما در سال 2014 کار بر روی دیابلو 4 آغاز شد و ابتدا قرار بود این بازی با کمی تغییر در سبک مواجه شود و بازی نهایی چیزی شبیه به دارک سولز باشد، اما بعداً این موضوع کلاً کنسل شد و هر چه تا آن لحظه ساخته شده بود به کیلومتر صفر بازگشت. اما دیابلو 4 جدید از سال 2016 در دست ساخت است و این بار تقریباً شکی نیست که این بازی در لیست اولویت های بلیزارد قرار دارد. اگرچه خبر ساخت آن به شکل رسمی تایید نشده است، اما خبرهایی که از سازندگان به بیرون درز کرده و مصاحبه هایی که این افراد با رسانه های مختلف داشته اند، از این قرارند که این بازی به احتمال قوی در سال 2020 عرضه خواهد شد و حتی احتمال ضعیفی برای عرضه ی آن در سال 2019 هم هست.

    The Elder Scrolls VI

    نام اسکایریم از هنگام انتشار شماره ی پنجم سری The Elder Scrolls آنقدر بزرگ شده که به جرئت می توان گفت هیچ گیمری نیست که آن را نشنیده باشد. این بازی به معنای واقعی کلمه بزرگ بود و آن قدر محتوا داشت که به گفته ی خود سازندگان می توانست بازیباز را حدود 300 ساعت پای بازی بنشاند. البته به قول یک نفر، صد ساعت اول بازی شاید برایتان جذاب نباشد، اما بعد دیگر نمی توانید از بازی دل بکنید! برای آن هایی که بازی نقش آفرینی با کلی محتویات می خواهند، Skyrim یکی از بهترین گزینه های موجود است و این را بعد از گذشت 8 سال و با وجود بازی های بزرگ هم سبک این بازی می گویم. در اسکایریم واقعاً غرق خواهید شد و واقعاً «نقش آفرینی» خواهید کرد، آن هم به کلاسیک ترین شکل ممکن. بازی پنجم سری در سال 2011 منتشر شد و اکنون 8 سال از عرضه ی آن می گذرد. خیالتان را راحت کنم که حداقل تا یک سال آینده هم منتظر خبری رسمی از این بازی نباشید، اما چیزی که واضح است این است که یک بازی با عظمت Skyrim در عرض یکی دو سال ساخته نمی شود و کلی طراحی مرحله، داستان سرایی و صداگذاری دارد که باید انجام شود و همه چیز در جای خودش قرار بگیرد تا بتوانند آن را عرضه کنند. به خصوص برای یک بازی که در سال 2011 به عنوان بازی سال هم انتخاب شده، مطمئناً سازندگان برنامه های ویژه ای دارند. بنابراین با اعتماد به نفس می توان گفت که شماره ی ششم سری The Elder Scrolls در حال ساخت است.

    اینطور که ساعات گیم پلی The Elder Scrolls پیش می رود، احتمالاً در نسخه ی جدید سازندگان خواهند گفت بازی تمام نخواهد شد!

    همچنین جرمی سول، آهنگساز افسانه ای بازی در مصاحبه ای گفته که در حال حاضر از او درخواست نشده تا به تیم سازنده ی شماره ی ششم بازی بپیوندد که خود نشان می دهد بازی در حال ساخت است ولی در مراحل اولیه قرار دارد. از طرف دیگر آبروریزی بازی دیگر بتسدا، یعنی Fallout 76 که احتمالاً بدترین بازی این شرکت تا به امروز بوده است، باعث خواهد شد سازندگان به ساخت شماره ی ششم سرعت دهند، بنابراین هیچ چیز بعید نیست و ما هم امیدواریم خبر ساخت این بازی را هرچه زودتر بشنویم.

    این لبستی بود که ما از مهم ترین بازی های در حال ساخت برای شما تهیه کردیم. بازی های در حال ساخت دیگری هم هستند که هنوز رسماً اعلام نشده اند. شماره ی چهارم بازی Fable که از انحصاری های قدرتمند مایکروسافت است و در این نسل که مایکروسافت به شدت از رقیب خود یعنی سونی عقب افتاد، می تواند نقش فرشته ی نجات را برای این شرکت بازی کند، در حال ساخت است.

    هری پاتر هم یک بازی مخصوص خود را در دست ساخت دارد و این بار گفته می شود مانند بازی های دیگر مربوط به هری پاتر، این بازی بی کیفیت نخواهد بود و سازندگان دارند روی عنوانی درخور نام هری پاتر کار می کنند تا طرفداران را خوشحال کنند. Guardians of the Galaxy هم توسط اسکوئر انیکس در مرحله ی ساخت قرار دارد و با اینکه نمی دانیم باید چه انتظاری از این بازی داشته باشیم، می دانیم که به احتمال زیاد جذاب خواهد بود. اساسینز کرید و نید فور اسپید جدید هم نیاز به گفتن ندارند و یوبیسافت و EA بی شک برای این دو فرنچایز برنامه های ویژه ای دارند که خیلی از این برنامه ها خبر نداریم.

    به نظر شما کدام بازی ها در حال ساخت هستند؟ آیا شایعه ای شنیده اید که حس کنید واقعیت دارد؟ آیا امیدی است Half Life 3 ساخته شود؟! افکار خود را با ما در میان بگذارید!






    تاریخ : پنج شنبه 98/1/22 | 10:36 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.