• لیزر سبز
  • تیر 96 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    مدت‌ زمان بخش کمپین عنوان Far Cry 5 بین 20 الی 25 ساعت بطول خواهد انجامید… 

    بخش سفارشی‌سازی ابزار آلات و اسلحه‌های موجود در عنوان Far Cry 5 موردی است که قبلا تائید شده، اما اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. همچنین یوبی‌سافت نیز جزئیات اندکی را از سیستم بازی منتشر کرده است و با توجه به اینکه تا انتشار این عنوان بیش از 6 ماه زمان باقی مانده است، انتظار می‌رود که در آینده اطلاعات بیشتری منتشر شوند. با این حال، اطلاعات اندک جدیدی در دسترس قرار گرفته‌اند.

    وب‌سایت GamingBolt بتازگی مصاحبه‌ای را با سرپرست نویسندگان عنوان Far Cry 5 آقای درو هولمز (Drew Holmes) ترتیب داد، و طی این گفتگو جزئیات اندک جذابی بدست آمده‌اند. هنگامی که از آقای هولمز در مورد سیستم سفارشی‌سازی بازی سوال شد، ایشان اینگونه پاسخ دادند:

    سیستم سفارشی‌سازی بسیار قوی و کامل طراحی شده. در بازی اسلحه‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در آینده بیشتر در این مورد خواهیم گفت. منتظر مشاهده بهبودهای صورت گرفته و همچنین موارد آشنایی که از گذشته در سری Far Cry وجود داشته‌اند باشید.

    صحبت‌های آقای هولمز شامل نکات جالبی است… ایشان از ارائه جزئیات بیشتر خودداری نمودند. اما قول این را داده‌اند که در آینده اطلاعات تکمیلی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

    در ادامه مصاحبه سوال شد که بخش کمپین Far Cry 5 چه میزان زمان خواهد برد؟ آقای هولمز اظهار کردند که بخش کمپین بازی به مانند نسخه‌های گذشته سری بطول خواهد انجامید. بنابر آنچه که ایشان اعلام نمودند، با توجه به اینکه Far Cry 3 و Far Cry 4 حدودا بین 20 الی 30 ساعت گیم‌پلی دارند، تصور می‌شود که عنوان Far Cry 5 نیز به همین میزان زمان برای اتمام نیاز داشته باشد.

    عنوان Far Cry 5 قرار است در تاریخ 27 فوریه 2018 (8 اسفند 1396) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.اطلاعاتی از سیستم سفارشی‌سازی و مدت‌زمان بخش تک‌نفره Far Cry 5 منتشر شد

     

    Far Cry 5

    سازنده بازی: Ubisoft
    ناشر: Ubisoft
    سبک بازی: Action-Adventure
    تاریخ انتشار: 27 February, 2018

     






    تاریخ : دوشنبه 96/4/26 | 10:38 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    کارگردان Assassin`s Creed Origins: ما مصر باستان را به دلیل تاریخ عظیم و موفقیت‌هایش انتخاب کرده‌ایم

    نظر می‌رسد که عنوان Assassin`s Creed Origins قرار است فرمول چندین ساله این فرانچایز را با تغییرات اساسی همراه کند. طی مصاحبه‌ی اخیر Gamingbolt با کاگردان این عنوان، Ashraf Ismail، توضیحات جالبی درباره‌ی دلیل انتخاب مصر‌ باستان به عنوان مقصد بعدی این سری، داده شده است.  وقتی از وی سوال شد دلیل اصلی انتخاب این مکان چه بوده است، او پاسخ جالبی ارائه داد و بیان کرد آن‌ها می‌خواهند داستان چگونگی تشکیل انجمن برادری و ریشه‌ی این آدم‌کش‌ها را نشان دهند و مصر‌ باستان بهترین مکان برای چنین کاری است.

    در زیر می‌توانید سخنان وی را مشاهده کنید:

    ما کار بر روی این پروژه را سه و نیم سال پیش بعد از AC: Black Flag آغاز کرده‌ایم. در روز‌های اول از خود می‌پرسیدیم چه تجربه‌ای می‌خواهیم رقم بزنیم و کار ما چگونه خواهد بود. ما درحال ساخت یک نسخه از سری Assassin’s Creed بودیم و باید عنوانی ارزشمند و معتبر خلق می‌کردیم. تجربه‌ی این عنوان بسیار متفاوت خواهد بود. ما Assassin`s Creed را از نو خلق کرده‌ایم. دنیای بازی، گیم‌پلی و روایت داستان همگی متفاوت خواهند بود.

    وی در ادامه افزود:

    وقتی درمورد اعتبار Assassin`s Creed حرف می‌زنیم، ما را به این ایده می‌رساند که تاریخچه‌ی آن‌ها را به تصویر بکشیم. از اطلاعاتی که در نسخه‌ی اول وجود داشت می‌دانیم که آن‌ها گروهی هستند که بیش از دو هزار سال در بین جوامع مختلف زندگی کرده‌‌اند. حال سوال اینجاست که ریشه‌ی آن‌ها در کجاست و چگونه توانسته‌اند در طول تاریخ ماندگار شوند. برای گفتن این داستان باید بهترین زمان و مکان ممکن را انتخاب می‌کردیم و وقایع این نسخه قاعدتاً باید قبل از نسخه‌ی اول باشد. ما بسیار مشتاق بودیم که بر روی مصر باستان کار کنیم و زمانی که تاریخ سه هزار ساله‌ی آن را بررسی کردیم، دیدیم که هرچه بیشتر به عقب بر‌می‌گردیم به ساخت اهرام ثلاثه نزدیک‌تر می‌شویم. اما یک مشکل وجود داشت. در این زمان بقیه‌ی مصر چیز قابل توجهی برای ارائه نداشت. بنابراین زمانی که ما انتخاب کردیم، 49 سال قبل از میلاد مسیح و زمان به تخت نشستن کلوپاترا بود.

    به نظر ما این زمان بهترین دوره ممکن برای ساخت این نسخه بود. این دوره از لحاظ عرفانی نیز بسیار غنی است و ما می‌توانیم چیز‌های بسیاری را در بازی به تصویر بکشیم. زمانی که این دنیای قدیمی با دنیای جدید به جنگ بر‌می‌خیزد، اینجاست که انجمن برادری وارد می‌شود و این خود یک داستان عالی است که در بهترین زمان ممکن روایت می‌شود. ما می‌خواهیم داستانی را نشان دهیم که امکان روایت آن در دور‌ه‌های دیگر وجود نداشته باشد. داستان تولد Assassin`s Creed باید در این زمان و مکان گفته شود و ما بسیار سخت در تلاشیم تا آن را به نمایش بگذاریم.

    بازی AC Origins در E3 2017 رونمایی شد و با استقبال خوبی از طرف رسانه‌های خبری و اجتماعی مانند یوتیوب روبه رو شد هم‌چنین باعث شد سطح پوشش خبری کنفرانس شرکت یوبی سافت نسبت به 3 سال گذشته در E3 رشد چشم گیری داشته باشد. در اینجا می‌توانید 27 دقیقه از گیم‌پلی این عنوان را مشاهده کنید. این بازی در تاریخ 27 اکتبر 2017 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

    Assassin

    Assassin"s Creed: Origins
    سازنده بازی: Ubisoft
    ناشر: Ubisoft
    سبک بازی: Action-Adventure, Steal…
    تاریخ انتشار: 27 October, 2017
    (1396, آبان 5)





    تاریخ : دوشنبه 96/4/26 | 10:36 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    D23 Expo 2017 | تریلر‌های جدید Kingdom Heart 3، دنیای Toy Story و Hercules را به نمایش می‌گذارند  

    در جریان رویداد D23 Expo 2017، شرکت اسکوار انیکس (Square Enix) تریلر‌های جدیدی از بازی Kingdom Heart 3 منتشر کرد که دنیای انیمیشن معروف Toy Story و Hercules را به نمایش می‌گذارد. در نهایت هم اسکوار انیکس، زمان عرضه‌ی این بازی را زمانی نامشخص در 2018 اعلام کرد.

      در جریان رویداد D23 2017، کارگردان بازی، تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) به روی صحنه آمد و توضیحاتی درباره‌ی این بازی ارائه داد. سپس دو تریلر از بازی به نمایش درآمد و در نهایت نومورا اعلام کرد که زمان عرضه‌ی Kingdom Heart 3، سال 2018 خواهد بود.

    در اولین تریلر به نمایش درآمده، شاهد حضور Sora و سایر شخصیت‌های محبوب دیزنی (Disney) در انیمیشن معروف Toy Story، ساخته‌ی پیکسار (Pixar) هستیم. در جریان این تریلر می‌بینیم که Sora و دوستانش با استقبال گرم Woody و Buz Lightyear، شخصیت‌های اصلی این انیمیشن، رو‌به‌رو می‌شوند. در این تریلر صحنه‌هایی از مبارزه در اتاق Andy هم به نمایش در آمده است.

    در قسمت‌هایی از تریلر اول، مبارزاتی در یک اسباب‌بازی فروشی، قابل مشاهده است. در این بخش Sora به سبک سری Titanfall، وارد یک ربات شده و مبارزات با سبکی مشابه بازی‌های تیراندازی اول شخص دنبال می‌شود. شما می‌توانید از فسمت پایین، این تریلر را مشاهده و دانلود نمایید.

    نمایشگر ویدیو

    دانلود تریلر با کیفیت 1080p

    دانلود تریلر با کیفیت 720p

    دانلود تریلر با کیفیت 480p

    بعد از تاخیرهای پیاپی، خبر عرضه‌ی بازی در سال 2018 می‌تواند باعث خوشحالی هواداران این سری باشد؛ چراکه از زمان معرفی بازی در سال 2013 تا کنون، مدت زمان درازی را منتظر این بازی بودند؛ به خصوص اگر به این نکته هم توجه کنیم که نسخه‌ی دوم این سری، حدود 12 سال پیش عرضه شده است.

    توسعه‌دهندگان بازی به تازگی تصاویری هم از بازی منتشر کرده‌اند که مربوط به دنیای Toy Story است. شما می‌توانید در این تصاویر، مدل عروسکی شخصیت‌های Sora، Goofy و Donald Duck را مشاهده کنید. ضمنا تصاویری از گیم‌پلی بازی هم در قسمت پایین، قابل مشاهده هستند.

         

     






    تاریخ : دوشنبه 96/4/26 | 10:32 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    بایوور: Anthem فرصتی برای تجربه عنوانی همراه با خانواده است

    “عنوان Anthem نمایانگر ایجاد تحولی در استودیوی بایوور است” 

    Anthem عنوانی متفاوت از آنچه که قبلا از بایوور مشاهده کرده‌اید می‌باشد، استودیویی که در گذشته برروی عناوین نقش‌آفرینی کاراکتر محور کار کرده است. اخیرا طی مصاحبه‌ای با شبکه رادیویی CBC، مدیرکل استودیوی بایوور آقای آرون فلین (Aaron Flynn) در مورد ایده ساخت عنوان Anthem و اینکه چگونه آن‌ها از فرانچایز Mass Effect به پروژه جدیدشان رسیده‌اند، صحبت نمود. آقای فلین اظهار داشتند که:

    پس از انتشار آخرین نسخه از Mass Effect توسط تیم ما یعنی Mass Effect 3، با گروه خود در استودیو واقع در ادمونتون (Edmonton – شهری در کانادا) نشسته بودیم و به این فکر افتادیم که به‌دنبال ایده‌ای جدید برویم. ایده‌ای تازه برای ساخت یک عنوان خلاقانه و بسیار نادر، و در ادامه شرکت مادرمان یعنی الکترونیک‌آرتز به ما فرصتی داد تا بصورت جدی برروی این طرح کار کنیم. سپس تیم ما تمام فکر و ذکر خود را معطوف این ایده کرد. خب، بنظر شما نکته جذاب Anthem چه می‌تواند باشد؟

    من هم‌اکنون دو فرزند پسر دارم و همیشه به‌دنبال عنوانی بودم که بتوانم با آن‌ها تجربه کنم. درحال حاضر، این فرصت برای من پیش آمده تا عنوانی بسازم که بتوانم بهمراه دو پسرم بازی کنم. ما دوست داریم که با یکدیگر به انجام بازی بپردازیم، و این را می‌دانم که هم‌اکنون زنان، مردان و دوستان بسیاری در استودیوی ما حضور دارند که چنین حسی پیدا کرده‌اند. بنابراین Anthem نمایانگر ایجاد تحولی در استودیوی بایوور است، اعضای تیم ما در استودیو کمی پیرتر و بالغ‌تر شده‌اند. Anthem موقعیتی را برای ما ایجاد کرده تا عنوانی بسازیم که بتوانیم با خانواده‌هایمان تجربه کنیم.

     

    عنوان Anthem قرار است در پاییز 2018 برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.Anthem

    سازنده بازی: BioWare
    ناشر: EA
    سبک بازی: RPG, Action
    تاریخ انتشار: پاییز 2018

     






    تاریخ : دوشنبه 96/4/26 | 10:31 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    مشت‌ها را پرتاب کنید و با Arms‌ هر شخصی را که می‌شناسید به مبارزه بطلبید، زیرا این بازی یکی از متفاوت‌ترین فایتینگ‌های دنیای سرگرمی است.

    فرقی نمی‌کند نینتندو یک بازی دوبعدی بسازد یا سری هم به دنیای خودرو و مسابقات ریسینگ بزند، یا حتی گاهی محصولی عرضه کند که مشت‌ها در آن سخن می‌گویند. هرچه که باشد یک موضوع روشن است:‌ نینتندو راه ساخت یک بازی موفق را یاد گرفته و می‌‌تواند از هر موضوعی، محصولی زیبا را توسعه داده و عرضه کند. از زمانی که نینتندو سوییچ عرضه شده، نینتندو جان تازه‌ای گرفته و می‌خواهد دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکند. ریسک استفاده از کنترل حرکتی که کنسول Wii را در صدر پرفروش‌ترین کنسول‌ها قرار داد و اشتباهی که Wii U را به یکی از سرخوردگی‌های نینتندو تبدیل کرد، ظاهرا درس عبرتی برای نینتندو شده است. سوییچ اما تفاوت‌های زیادی دارد. کنسولی که بازی هنگام عرضه آن از سری زلدا، یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های بازی نینتندو باشد و در ادامه ماریو کارت 8 دیلاکس را با قدرت و بهبودهای دریافت کند، طبیعی است که خبر از پشتیبانی قدرتمند یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های بازی می‌دهد. نینتندو قول داده که این‌بار دیگر بهترین بازی‌ها را برای سوییچ عرضه کند و کتابخانه بازی‌های این کنسول هیبریدی را مملو از بهترین‌های نینتندو کند.

    یکی از بازی‌هایی که از زمان رونمایی نینتندو سوییچ مانور زیادی روی آن داده شده بود، بازی مبارزه‌ای Arms بود که از همان ابتدا نوید مبارزه‌های هیجان‌انگیز و نزدیک را می‌داد. به شخصه قبل از تجربه بازی Arms امید چندانی به این بازی نداشتم. دلیل آن هم مشخص بود؛ مکانیک مبارزه‌ای این بازی در یک آرنا و مشت‌هایی که روی هوا شناور می‌شدند تا به حریف برسند، سوالات زیادی را در ذهن بازیکنان در رابطه با اجرای بی‌نقض مبارزات ایجاد می‌کرد. البته این نخستین باری نیست که با یک بازی مشت‌زنی روبرو هستیم، اما Arms کاملا متفاوت است و کلا دنیای متفاوتی دارد. مبارزه‌ها مشابه با بازی‌های فایتینگ دیگر ژاپنی نظیر سری بازی Naruto Ninja Storm در یک آرنا انجام می‌ گیرد و بازیکنان می‌توانند با حرکت آزاد در آرنا به رقابت با یکدیگر بپردازند. بر خلاف دیگر بازی‌های مبارزه‌ای که مجموعه‌ای از کمبوها و حرکات ترکیبی پیچیده دارند، Arms گیم‌پلی مینیمال اما با استراتژی دارد و بازیکنان باید قبل انجام هر حرکتی به خوبی فکر کنند.

    بازی Arms / زومجی Zoomg

    طبق اعلام نینتندو تمامی بسته‌های الحاقی Arms رایگان است

    Arms را باید با گیم‌پلیش بررسی کرد. بگذارید از همین ابتدا صادقانه بگویم که تجربه Arms سخت، اما لذت بخش است. بازی برای سرگرمی چند ماهه حالت‌های مختلفی دارد که با ورود به هر کدام از آنها تجربه‌ای لذت بخش را خواهید داشت. به عنوان مثال، در حالت Grand Prix باید در چند درجه سختی به مبارزه با هوش مصنوعی بروید. درجات سختی بازی از همان ابتدا نیز چالش‌های جدی را برای‌تان ایجاد می‌کند که گاهی از خود می‌پرسید، واقعا هوش‌مصنوعی را می‌توان شکست داد؟‌ حرفه‌ای شدن در این بازی امری مشکل است و برای پیروزی در مسابقه نیاز به تجربه متوالی بازی دارید. نینتندو بدون درگیر کردن ذهن بازیکنان با کمبو‌ها، توانسته اهمیت واکنش‌ها را افزایش دهد. در نتیجه در طول مبارزه باید با پرش به موقع، جهش به طرفین و پرتاب مشت،‌ ضرباتی را به حریف وارد کنید تا حریف فرصتی برای واکنش نداشته باشد. اگر حریفی دارید که زیادی گارد می‌گیرد، شما می‌توانید با فرستادن همزمان دست‌ها گارد او را شکسته و ضربه‌ای کاری را به او وارد کنید.

    با یک جفت جوی‌کان یا کنترلر Pro، شما به راحتی می‌توانید حالت مورد نظر را انتخاب کرده و وارد نبردی با حریفان شوید. برای درک Arms باید به محتوای گیم‌پلی آن پرداخت. بازی در حالت Grand Prix تنها به مبارزات خشک و خالی خلاصه نمی‌شود، شما همچنین در این حالت فرصتی برای آشنایی با شخصیت‌ها دارید و قبل از ورود به رقابت مشخصاتی را از علایق هر شخصیت و همچنین، اندازه قد و لقب کارکتر به دست می‌آورید. حالت Grand Prix در کنار مبارزات عادی فرصتی عالی برای تجربه رقابت مشت‌زنی متفاوتی است. به عنوان مثال، یکی از حالت‌های بازی شبیه به بسکتبال است و باید با گرفتن حریف، آن را به درون طور بسکتبال بی‌اندازید. این حالت، بازی والیبال را نیز شامل می‌شود و باید توپی را با مشت به سمت زمین حریف بی‌اندازید، شخصی که توپ به زمین او بی‌افتد و بترکد، شکست خواهد خورد.

    بازی Arms / زومجی Zoomg

    بازی 10 شخصیت مختلف دارد که در آینده به تعداد این شخصیت‌ها اضافه خواهد شد

    مینی‌گیم‌های بازی که در حقیقت راحت‌ترین بخش‌های مبارزه هستند، تنوع زیادی دارند و برای خارج کردن بازی از یک روند تکراری موفق بوده‌اند. بازی داستان ندارد و در نتیجه بسیار جزئی به شخصیت‌های بازی می‌پردازد. البته برخی انتقادها را می‌توان به روند بازی وارد دانست. به عنوان مثال، سکه‌هایی که در طول مسابقات دریافت می‌کنید در مجموع کم و برای آزادسازی دستکش‌های بیشتر کافی نیستند. البته توسعه‌دهندگان وعده‌ی انتشار بروزرسانی‌های بیشتری را برای اضافه کردن محتوای جدید و همچنین آسان‌تر کردن دریافت پول داده‌اند. یکی از خصوصیات Arms رایگان بودن آپدیت‌های بازی است.

    از دیگر نکات مثبت ساخته نینتندو وجود حالت‌های مختلف بازی است. رابط کاربری حالت Party Match شما را به یاد سوپر ماریو کارت 8 دیلاکس می‌اندازد، در این حالت مانند بازی سوپر ماریو کارت 8، با سایر بازیکنان وارد یک لابی می‌شوید. اما با این تفاوت که به صورت یک به یک، دو به دو و سه نفره با یکدیگر مبارزه خواهید کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی امکان استفاده از جوی‌کان‌ها است. هرچند در جوی‌کان‌ها شاهد تاخیر ناچیز در دریافت دستورات حرکتی هستیم، اما هنوز هم بازی با جوی‌کان‌ها لذت‌بخش است.

    تمامی حالت‌های بازی از یک تا دو بازیکن را پشتیبانی می‌کنند و حتی با ورود به حالت لوکال یا بومی می‌توانید از طریق وای‌فای کنسول، با سایر بازیکنانی که در اطرافتان هستند بدون مشکل ارتباط، مبارزه کنید. شما حتی در حالت Grand Prix، پارتی مچ یا Friends می‌توانید با دوستان به مبارزه بپردازید و در میدان نبرد به دوستان‌تان یاد بدهید که چه کسی قدرتمندتر است.  حالت Ranked Match بعد از تمام کردن بازی در درجه سختی 4 در Grand Prix آزاد می‌شود که در حقیقت بخش رتبه‌بندی است که با هر مسابقه و پیروزی، مقداری XP برای افزایش سطح به دست می‌آورید. این حالت در حقیقت مشکل‌ترین مبارزات را دارد، زیرا عمدتا بازیکنانی حرفه‌ای در آن حضور دارند.

     

    بازی Arms / زومجی Zoomg

    طراحی و انیمیشن شخصیت‌ها با جزئیات و زیبا است

    اگر بخواهیم به طراحی‌ها بپردازیم، بدون شک بازی Arms در میان سایر بازی‌های نینتندو سوییچ، گرافیک قابل قبولی دارد و هر یک از شخصیت‌ها با جزئیات کاملی طراحی شده‌اند. طراحی‌‌ شخصیت‌ها از بعد هنری خوب است و  هر یک از 10 قهرمان بازی انیمیشن حرکت متفاوتی دارند. در جریان مسابقه هیچگونه افت فریمی رخ نداده و شاهد اجرای روان بازی بودیم. سازندگان حتی آرناها را نیز با جزئیات زیادی طراحی کرده‌اند که مانع خسته شدن بازیکنان می‌شود. مدل‌سازی شخصیت‌ها و جذابیت‌ کنترل بازی از دیگر نکات مثبت ساخته‌ی نینتندو است. البته همواره گفته شده که بازی‌های نینتندو نباید از نظر گرافیک بررسی شوند و عمدتا گیم‌پلی و مقداری هم موسیقی اثر در موفقیت بازی‌های این کمپاتی تاثیر گذاشته است.

    موسیقی آرمز توسط دو هنرمند ژاپنی با نام‌های یاسوآکی ایواتا و آتسوکه آساهی ساخته شده است. این دو در ساخت موسیقی بیشتر بازی‌های نینتندو مانند Mario Kart 8 و The Legend of Zelda: Breath of the Wild نقش داشته‌اند و از نام‌های شناخته شده در ساخت موسیقی بازی‌های ژاپنی محسوب می‌شوند. موسیقی آرمز ابتدا بسیار جذاب است و به خوبی حسی را القا می‌کند که برای ورود به یک مسابقه لازم دارید. با این حال، بعد از کمی بازی کردن، آهنگ بازی تکراری می‌شود و نیاز به موسیقی جدید را احساس می‌کنید.

    اما نکته‌ی جالب دیالوگ‌های شخصیت ها است که حالتی فانتزی دارد و از مجموع صداهای نامفهموم تشکیل شده است. شخصیت هایی که با آنها مبارزه می‌کنید در هنگام پیروزی تنها نام‌شان را صدا می‌زنند و گزارشگر نیز مجموعه‌ای از کلمه‌های نامفهموم را ادا می‌کند. افکت‌های صوتی استفاده شده برای انفجارها، مشت زدن‌ها، پرش‌ها و فرود آیتم‌ها در آرنا همگی با کیفیت هستند و کمبودی را در این رابطه احساس نخواهید کرد.

    بازی Arms / زومجی Zoomg

    نینتندو با انتشار بازی Arms در کنار یادآوری بازی خاطره انگیز Punch Out، شیوه‌ای جدید را برای مبارزه معرفی کرده است. اینکه شخصیت‌ها دست‌ها یا مویشان را دراز می‌کنند و شما می‌توانید دست‌های پرتاب‌ شده آنها را به طرفین هدایت کنید، جذابیت خاصی دارد که تجربه آن را لذت بخش می‌کند. هرچند بازی فعلا 10 تا شخصیت دارد، اما مکانیک گیم‌پلی بازی به شکل عجیبی در کنار سادگی، پیچیدگی‌های نهفته‌ای دارد که شما را مجبور به ادامه رقابت‌ها برای کسب تجربه‌ی بیشتر می‌کند. ساخته‌ی نینتندو اگر همان ابتدا نظرتان را جلب کند، احتمالا به تجربه آن ادامه خواهید داد، در غیر این صورت کارتریج را خارج کرده و به دنبال بازی جدیدی می‌روید.






    تاریخ : دوشنبه 96/4/26 | 10:29 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.