• لیزر سبز
  • ادامه - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    گیم پلی و مکانیک‌های بازی از همان شماره‌ی نخست بسیار عالی کارشده بودند و تمامی ماشین‌ها قابلیت‌های خاص خود را داشتند، و نوع استفاده از آنها، سلیقه‌ی مخاطب و نوع رانندگی‌اش در انتخاب اتومبیل وی دخیل بودند. گیم پلی آرکید بازی همچنان پابرجاست و اگر طرفدار شبیه‌سازی رانندگی هستید، می‌توانید در تنظیمات درجه سختی بازی، رانندگی در افق را تا سطح بالایی به شبیه‌سازی نزدیک کنید؛ حتی در بخش ارتقا و شخصی‌سازی اتومبیل نیز بخش Tuning به بازی اضافهشده که می‌توانید باظرافت بسیار زیادی اتومبیل خود را شخصی‌سازی کنید تا کاملاً باب میل خود در استرالیا جولان دهید. در بازی بیش از 480 جاده برای فتح کردن موجود است و بیش از 150 اتومبیل برای راندن؛ و بااینهمه آزادی عمل و اختیار دیگر منتظر چه هستید!؟ بهشخصه نزدیک به 15 ساعت در بازی وقت گذراندم و درصد کلی پیشرفت یا Progress را که دیدم بازهم شگفت‌زده شدم! فقط 11% از کل محتوای بازی را پشت سر گذاشته بودم! در این قسمت از بازی، هر مسیر و هر مسابقه را می‌توانید به سه شکل متفاوت، با هر ماشینی که دوست دارید بهپایان برسانید: مسابقه (Exhibition)، قهرمانی (Championship) و Rival (رقابتی). مسابقه که حالت معمولی و کلاسیک رقابت ماشین‌هاست که در حالت‌های چند دوری یا یک دوری دنبال می‌شود. حالت قهرمانی شامل چند مسیر و مسابقه است که بعد از اتمام هرکدام از آنها و با توجه به مهارت‌ها و حرکات نمایشی، امتیازی کسب می‌کنید که پس از پایان تمامی مسابقات با توجه به امتیاز خود در لیست 12 نفری شرکت‌کنندگان قرار خواهید گرفت. شما در هر نوع  رویداد و مسابقه‌ای که شرکت کنید، بعد از پیشروی بیشتر در بازی، می‌توانید برای آن مسیر مسابقه‌ای باسلیقه‌ی خودتان طراحی کنید که بانام Blue Print شناخته می‌شوند. با ورود بهکارت آبیرنگ BP، نوع مسابقه، نوع ماشین‌های شرکت‌کننده، تعداد دورها، وقت مسابقه و دیگر موارد را می‌توانید شخصی‌سازی کنید و از مسابقه‌ی باب میل خود نهایت لذت را ببرید؛ و درنهایت تجربه، پول و جوایز معمول را نیز کسب کنید.

    مسابقه با قطار، هواپیما و هلیکوپتر حامل ماشین نیز در بازی برای هیجان بیشتر جایگذاری شده است.

    مسابقه با قطار، هواپیما و هلیکوپتر حامل ماشین نیز در بازی برای هیجان بیشتر طراحی شده است.

    ماشین‌های کلاسیک و قدیمی که می‌بایست پیدا کنید با عنوان Barn Find نیز دوباره بازگشته‌اند و این دفعه تعداد بسیار بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین دارند.

    نزدیک به 10 رادیو دارای قطعات موسیقی متفاوت و در سبک‌های متنوع و خاص در بازی موجود هستند که در این زمینه نیز شما مختار هستید تا به موسیقی‌ای با سلیقه‌ی خودتان گوش بسپارید. آن‌چنان محتوا و محیط بخش تک‌نفره گسترده و سرگرم‌کننده است که شاید فکر تجربه‌ی بخش چندنفره و آنلاین بازی به ذهن‌تان خطور نکند. بخش چندنفره و آنلاین بازی نیز تمامی نوآوری‌های گذشته‌ی خود را حفظ کرده و این بار بخش چنده نفره یا Co-op آنلاین نیز به بازی اضافهشده  تا همراه دوستان خود بیشتر از بازی لذت ببرید. حیف که بخش چندنفره‌ی محلی یا آفلاین در بازی موجود نیست و به شدت کمبود آن حس می‌شود.

    مانند گذشته با انجام حرکات نمایشی، پرش‌ها و کسب رتبه‌ی خوب در مسابقات می‌توانید تجربه و پول کسب کنید. با کسب تجربه‌ی بیشتر، سریع‌تر سطح خود را بالا می‌برید و می‌توانید مهارت‌های بیشتری خریداری کنید که هم‌اکنون بیشتر و متنوع‌تر شده‌اند. با هر ارتقا سطح، می‌توانید با چرخاندن چرخه‌ی شانس برنده‌ی پول یا ماشین بشوید.

    GPS هم‌اکنون فقط راهنمای جاده نیست و در نقشه‌ی کوچک سمت چپ پایین صفحه جایگذاری شده تا دسترسی به مسیرها و رویدادها را برای شما ساده‌تر کند. عکس‌برداری از ماشین‌های متفاوت نیز کسبوکار جدیدی است که می‌توانید از راه آن پول دربیاورید! حتی می‌توانید ماشین خاصی را بهصورت دستی ارتقا داده، طراحی کنید و کار خود را در اشتراک بگذارید تا شناخته شوید و پول بیشتری در بازی به‌دست بیاورید.

    تنها ایرادی که هنوز هم به بازی‌های افق وارد است، حساب نشدن مهارت‌ها و امتیاز حرکات نمایشی در طول مسیر مسابقه است. این امتیازات در آخر حساب نمی‌شوند و مطمئناً به ضرر شماست؛ و اینکه این امتیازات نهتنها حساب نمی‌شوند و بلکه به تجربه‌ی شما بعد از پایان مسابقه نیز افزوده نمی‌شوند.

    به موج‌های دریا، کف لب ساحل، دورنما و سایه‌ی ابرها توجه کنید، دیگر چیزی تا خلق جلوه‌های کاملاً طبیعی نمانده است.

    به موج‌های دریا، کف لب ساحل، دورنما و سایه‌ی ابرها توجه کنید، دیگر چیزی تا خلق جلوه‌های کاملاً طبیعی نمانده است.

    زیبا و چشم نوازتر از همیشه

    در لحظهبهلحظه‌ی بازی، شب و روز و در آبوهوای متفاوت، و در مکان‌های متفاوت گاهی برخی مناظر آن‌چنان طبیعی به نظر می‌رسند که در تصویر غرق می‌شوید! شنیدن کی بود مانند دیدن! فقط تصویر زیر را مشاهده کنید تا شگفتی مرا درک کنید.

    دورنمای منظره و بازتاب آن همراه با نورپردازی فوق‌العاده روی کاپوت ماشین به وضوح قابل مشاهده است؛ واقعاً زیبا و چشم‌نواز است.

    دورنمای منظره و بازتاب آن همراه با نورپردازی فوق‌العاده روی کاپوت ماشین به وضوح قابل مشاهده است؛ واقعاً زیبا و چشم‌نواز است.

    طراحی ماشین‌ها همگی دارای جزییات خاص خود هستند و به بهترین شکل  انجامشده‌اند. در بخش جلوه‌های ویژه همهچیز درخور یک شاهکار کارشده، شاهکاری که هم‌اکنون روبروی ماست.

    موسیقی‌های بازی که همه نوع سلیقه را پوشش می‌دهند، و صداگذاری بازی نیز فوق‌العاده کارشده است، و اکنون دیگر در بخش تنظیمات صدا و موسیقی بازی، موردی تحت عنوان Music Focus اضافهشده که تنظیماتی پیش‌فرض برای کسانی است که می‌خواهند موسیقی را بلندتر از صدای موتور ماشین بشنوند؛ مورد عکس این گزینه نیز در تنظیمات بازی موجود است تا تمامی سلیقه‌ها پوشش داده شوند.

    در نهایت

     استودیوهای Turn 10 و Playground Games شاهکاری دیگر خلق کرده‌اند که مانند آن در سبک بازی‌های مسابقه‌ای وجود نداشته است. وسعتی فوق‌العاده، تنوعی بسیار بالا، گیم پلی اعتیادآور و سرگرم‌کننده، آزادی عمل بالا و دیگر موارد، همگی نشان‌دهنده‌ی یک شاهکار هستند. فقط می‌توانم تصور کنم افق 4 که احتمالاً دو سال دیگر منتشر می‌شود، با وسعتی دو برابر این محیط، آزادی عملی بسیار بالاتر و ماشین‌های رنگارنگ بیشتر، قرار است چندین و چند ساعت ما را پای کنسول‌ها و کامپیوترهایمان بنشاند.






    تاریخ : یکشنبه 95/7/18 | 5:54 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.