• لیزر سبز
  • بهمن 95 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    Watch Dogs 2 بازی محبوب و مشهوری در سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Ubisoft برای کامپیوتر ساخته و منتشر شده است. شما در این بازی به عنوان مارکوس هالووی هکر باهوش جوانی ایفای نقش می کنید که در زادگاه انقلاب فناوری، خلیج سانفرانسیسکو زندگی می کند. وی با Dedsec که گروهی از هکرهای بدنام هستند برای اجرای بزرگترین نقشه هک تاریخ همدست می شود تا سیستم عامل تهاجمی خطرناکی به نام ctOS 2.0 را پیاده سازی کنند که توسط طراحان جنایی برای کنترل و نظارت بر شهروندان و دستکاری اطلاعات آن ها در مقیاسی انبوه استفاده می شود. از امکانات این بازی امکان اکتشاف جهانی باز و پویا با گیم پلی مجهز، امکان هک کردن هر وسیله متصل به اینترنت و بدست گرفتن کنترل زیرساخت های شهر، تکامل مهارت های مختلفی که متناسب با سبک بازی شما هستند و آپگرید ابزارهای هکر و امکان بازی چندنفره به صورت مشارکتی و رقابتی اشاره کرد.

    عکس دانلود بازی Watch-Dogs-2-www.FreeGames.iR

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)
    Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz, AMD FX 6120 @ 3.5 GHz or better
    Memory: 6 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 with 2 GB VRAM or AMD Radeon HD 7870, with 2 GB VRAM or better






    تاریخ : شنبه 95/11/30 | 7:46 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    بار دیگر شاهد برتری Grand Theft Auto V در این جدول هستیم. این بازی توانست با شکست بازی تازه منتشر شده Nioh در بالای جدول پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی بریتانیا قرار بگیرد.Nioh در این هفته جایگاهی بهتر از رده دوم کسب نکرد و بازی Resident Evil 7: Biohazard نیز این هفته را با قرار گرفتن در رده سوم به پایان رساند. از دیگر عناوینی که در بین پنج بازی برتر این هفته قرار گرفتند، می‌توان به FIFA 17 و  Call of Duty: Infinite Warfare اشاره کرد که به تریب جایگاه چهارم و پنجم را به دست آوردند. شرکت ناشر اکتیویژن مدتی پیش اظهار داشت که Infinite Warfare نتوانست طرفداران را راضی نگه دارد و حال نسخه جدید از سری Call of Duty قرار است به ریشه‌های خود برگردد.

    در نقطه‌ای دیگر از این جدول بازی Hitman: The Complete First Season در دومین هفته فروش خود، دو پله سقوط کرد و به رده هشتم رسید. در حالی که Lego Batman 3: Beyond Gotham به دنبال انتشار فیلم The Lego Batman، توانست به این جدول بازگردد و به رده سی و هفتم برسد.

    پیشروی قدرتمندانه Grand Theft Auto V نیز به دنبال تأیید این خبر بود که این بازی توانست بیش از هفتادوپنچ میلیون نسخه در سراسر دنیا بفروشد.

    در ادامه می‌توانید لیست ده بازی برتر و همینطور بازی‌های برتر این هفته بریتانیا به تفکیک پلتفرم را مشاهده کنید. لازم است این نکته را یادآور شوم که این جدول فروش دیجیتالی بازی‌ها را شامل نمی‌شود و فقط عناوینی که به صورت فیزیکی به فروش رسیده‌اند، محاسبه شده‌اند. بنابراین لیست تمام بازی‌های به فروش رسیده، ممکن است با کمی تغییر همراه باشد.جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ GTA 5 با شکست Nioh در صدر قرار گرفت






    تاریخ : چهارشنبه 95/11/27 | 12:46 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    اگر به هر دلیلی تا به حال Rayman Legends را بازی نکرده‌اید‌‌‌، با این که این بازی برای تمام پلتفرم‌ها به جز Nintendo 3DS عرضه شده، شانسی دوباره برای تجربه این بازی خواهید داشت زیرا یوبیسافت بعد از عرضه نینتندو سوییچ که در تاریخ سوم مارس عرضه می‌شود، این بازی را برای سوییچ منتشر خواهد کرد.

    یوبیسافت امروز این را اعلام کرد که نسخه سوییچ این بازی، نامش Rayman Legends Definitive Edition خواهد بود و گفت که این بازی مشابه نسخه‌هایی خواهد بود که برای بقیه پلتفرم‌ها عرضه شده است اما علاوه‌ بر آن با چند سورپرایز دیگر نیز همراه خواهد بود. در ادامه گفته شد که این سورپرایزها با توجه به ویژگی‌های خاص سوییچ در بخش مولتی‌پلیر، مخصوص این قسمت از بازی خواهند بود.

    این بازی در گذشته برای کنسول‌های متعددی مانند ایکس‌باکس وان و 360، پلی‌استیشن 3 و 4، پلی‌استیشن ویتا، رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS و همچنین Wii U عرضه شده است. Rayman Legends در ابتدا قرار بود به عنوان یک بازی انحصاری برای Wii U باشد اما بعدها به صورت مولتی پلتفرم عرضه شد. این بازی با سیلی از ستایش از طرف منتقدین و بازی‌بازان مواجه شد؛ نه فقط به خاطر تنوع و گیم‌پلی و یا حتی موسیقی گوش نوازش بلکه به خاطر استیل هنریِ زرق و برق دار و محتوای بی‌نظیرش این بازی هر روز بیشتر و بیشتر میان کاربران محبوب شد.

    بازی Rayman Legends Definitive Edition یکی از بازی‌هایی است که یوبیسافت برای عرضه روی سوییچ در نظر دارد. از دیگر عناوین یوبیسافت که برای سویچ عرضه خواهند شد می‌توان به Just Dance 2017 و Steep نیز اشاره کرد. هر دوی این عناوین پورت مستقیم از نسخه‌های کنسولی خواهند بود. گرچه یوبیسافت اعلام کرده که بسته الحاقی Alaska برای بازی Steep نیز برای سویچ عرضه خواهد شد. تنها عنوانی از یوبیسافت که همزمان با عرضه سوییچ، منتشر خواهد شد Just Dance 2017 است. هنوز تاریخ دقیقی برای Steep یا Rayman Legends Definitive Edition اعلام نشده اما انتظار این که هر دوی آن‌ها در بهار عرضه شوند، منطقی به نظر می‌رسد.

    تا به حال ده بازی برای عرضه همزمان با سوییچ، تاییده شده‌اند؛ به همراه هفت بازی دیگر که تا انتهای ماه مارس برای این کنسول عرضه خواهد شد. علاوه بر این حداقل سی و هفت بازی تا انتهای امسال برای این کنسول منتشر خواهند شد.یوبیسافت: نسخه سوییچ Rayman Legends با سورپرایز‌هایی همراه خواهد بود






    تاریخ : چهارشنبه 95/11/27 | 12:39 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    استودیو فرام‌سافت‌ور «FromSoftware» در سومین دوره متوالی، در بهار امسال نیز جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Souls را روانه بازار کرد. اثری که با بازی Demon Souls آغاز شد، با Dark Souls I قدرت گرفت، با Bloodborne که یک نسخه معنوی از سری سولز به حساب می‌آید متحول شد و حال Dark Souls III با ترکیب برترین نکات تمام نسخه‌های گذشته نیز به شکوه و عظمت نهایی خود رسید. قبل از این‌که شروع به انجام بازی کنم، فکر می‌کردم که این نسخه از سری Dark Souls بالاخره بعد از این همه سال من را به محیط‌های تکراری برده و دشمن‌هایی با سبک و سیاق شماره‌های قبل را رو به روی من قرار دهد. طی این سال‌ها، بازی‌هایی مانند سری Assassin’s Creed یا Call of Duty آن قدر پشت سر هم و به شکلی یک‌نواخت عرضه شده‌اند که ناشرین آن‌ها دیگر نفسی تازه برای این دو باقی نگذاشته‌اند و به ما خوب یاد داده‌اند که چگونه می‌توان مجموعه‌های با ارزشی را با عرضه سالیانه تبدیل به آثاری خسته کننده تبدیل کرد. اما پس از ورود به دنیای بازی Dark Souls III متوجه شدم که همه چیز برعکس رخ داده. سازندگان شرقی بازی Dark Souls III در سومین سال پیاپی در عرضه محصول خود، توانسته‌اند باز هم شکوه و عظمت را در جدیدترین اثر خود جای دهند. بازی Dark Souls 3 آن اصالت گذشته این سری را حفظ کرده و رنگ و بوی خود را نباخته است، اما با این وجود بازی هنوز به شدت شگفت‌انگیز است. به نظر می‌رسد که استودیو فرام‌سافت‌ور بر خلاف ناشرینی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قادر است در طراحی هر سری از بازی‌های خود، نفس‌هایی جادویی در آن‌ها بدمد؛ جادویی که به تک تک المان‌های بازی، حتی با وجود قدیمی بودن ‌آن‌ها، رنگ و بویی تازه می‌بخشد و چشم، ذهن و حتی اعماق وجود شما را به خود متمرکز می‌کند.

    Dark-Souls-3-cover

     

    داستان بازی Dark Souls III همانند داستان دیگر قسمت‌های این سری، پر از سخن‌ها، قصه‌ها و سرگذشت‌های گنگ و البته شگفت‌انگیز است. برای این‌که بتوان تمامی بخش‌های داستانی بازی را به هم بچسبانید، نیاز به ساعت‌ها گشت و گذار در دنیای بازی دارید. قصد ندارم داستان بازی را به طور کلی برای شما تعریف کنم و لذت شگفت‌زده شدن را از شما بگیرم. هر چند در ابتدای بازی هدف شما مشخص است. شما در این بازی به عنوان یکی از چندین و چند Unkindled ظاهر خواهید شد؛ آن‌ها افرادی هستند که به دنبال پنج تن از  اربابان خاکستر «Lord of Cinder» هستند. دنیای بازی در حال نابودی است و شما برای بقای آن، به خاکستر این پنج ارباب نیاز دارید.

    لدریچ، بَلعَنده خدایان، لادلِث، ارباب تبعید شده، یِرم بی‌حرمت، پاسداران پرتگاه عمیق و در نهایت لاثریک، جوانترین شاهزاده، اربابانی هستند که شما باید به سراغ آن‌ها بروید. در دنیای بازی شخصیت‌های زیادی وجود دارند که با صداهای خسته خود از اهداف شما می‌گویند و همیشه دم از شکست، پوچی و دلسردی می‌زنند. یکی از نکات برجسته داستانی سری Dark Souls از دیرباز تا به امروز، همین شخصیت‌هایی هستند که ظاهرهایی متفاوت، صداپردازی‌هایی مسحور کننده و موضوعات عجیبی است که آن‌ها در موردشان روایت می‌کنند. چنین موردی در Dark Souls 3 نیز به قوت خود باقی مانده و به جذابیت‌های داستانی افزوده است. اما اصلا انتظار داستانی سرراست را در این قسمت نداشته باشید چرا که اگر طرفدار پر و پا قرص این سری باشید، به خوبی می‌دانید که Dark Souls همیشه بهترین روایت داستانی غیر خطی را برای مخاطبان خود ترتیب داده است. این قسمت نیز از این قاعده مستثنا نیست و همچنان با شگفتی‌های زیادی همراه است.

    از زمان شروع سری Souls تا امروز، ذات گیم‌پلی و ستون‌های این بازی به چالش کشیدن بازیکنان بوده است. Dark Souls III نیز از این قاعده مستثنا نیست و مراحل و دشمنان بازی شما را درگیر خود می‌کنند. به طور کلی می‌توان گفت تک تک بخش‌های بازی یک چالش به شمار می‌روند. از دشمنان بازی گرفته تا تله‌ها و حتی محیط‌ها، همگی شگفتی‌های زیادی را در خود جای داده‌اند. به جرات می‌توان گفت که Dark Souls III یکی از بهترین طراحی‌های مراحل دنیای بازی‌ها را دارد. شاید این بازی همانند آثاری مانند Dragon Age یا The Witcher محیط‌هایی عظیمی در اختیارتان قرار ندهد، اما مناطق بازی آن‌قدر پیچیده و بزرگ هستند که گاهی شک می‌کنید که کدام راه را باید بروید تا به دردسر نیوفتید. همچنین برخلاف شماره دوم Dark Souls که محیط‌ها کمی خطی شده بودند و میان‌برها و اتصالات بین مناطق خیلی کم فروغ شده بود، اما Dark Souls III این مسئله را جبران کرده است.

    منبع توضیحات: زومــجی

    تصاویری از محیط بازی

    Dark-Souls-3-ps4-screenshots Dark-Souls-3-ps4-screenshots

    Dark-Souls-3-ps4-screenshots Dark-Souls-3-ps4-screenshots

    Dark-Souls-3-ps4-screenshots Dark-Souls-3-ps4-screenshots

    Winner of Gam






    تاریخ : چهارشنبه 95/11/27 | 12:38 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    اخیرا نسخه آزمایشی عنوان جدید و آنلاین شرکت یوبیسافت، بازی For Honor، در دسترسی علاقه‌مندان قرار گرفته که استقبال بسیار خوبی نیز از این نسخه آزمایشی در سطح جهانی شده است.

    در جدیدترین گزارشات ناشر بازی عنوان شده است از تاریخ 9 ماه فوریه که نسخه آزمایشی بازی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است تا به الان بیش از 3 میلیون کاربر به تجربه نسخه آزمایشی بازی For Honor پرداخته‌اند. لازم به ذکر است که این تعداد از استقبال به آن میزان نرسیده است که رکورد کاربران در رابطه با نسخه آزمایشی یک بازی را جابجا کند اما این موضوع نشان می‌دهد که افراد بسیار زیادی بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مایل هستند که این عنوان را تجربه کنند و به محض عرضه رسمی بازی آن را خریداری نمایند.

    بازی For Honor دارای چندین حالت چندنفره بسیار جذاب خواهد بود، بخش داستانی تک نفره نیز در بازی گنجانده شده است که این بخش از قابلیت co-op پشتیبانی می‌کند. این نکته را پیش از خرید بازی به یاد داشته باشید که بازی For Honor در تمامی بخش‌ها نیاز به اتصال همیشگی به شبکه اینترنت خواهد داشت.

    بازی For Honor قرار است در تاریخ 14 ماه فوریه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

     بیش از 3 میلیون کاربر به تجربه نسخه آزمایشی بازی For Honor پرداخته‌اند






    تاریخ : چهارشنبه 95/11/27 | 12:32 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.