• لیزر سبز
  • ادامه بخش - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    6 – Tom Clancy’s The Division 2

    سازنده: Ubisoft

    ناشر: Ubisoft

    ژانر: Open World TPS Multiplayer

    پلتفرم مقصد: PC, PS4, Xbox One

    سال انتشار: 2019

    امتیاز متا: 85/100

    بوبیسافت کمپانی بازی های بی نظیر است و با بازی هایش خیلی خاطره داریم و از آن مهم تر این که کلی از خاطرات خوب ما با این شرکت برخلاف خیلی از دیگر شرکت های قدیمی، خاطرات جدید است و این شرکت مدام و هر سال دارد برای ما کلی خاطره سازی می کند. کافیست مقداری به گذشته و حال نگاه کنید و برخی از برترین عناوینی که تجربه کرده اید را در ذهنتان برشمارید آن جاست و آن وقت نقش یوبیسافت را در این صنعت بهتر لمس می کنید و نامش برایتان پررنگ تر می شود. خیلی از خاطرات فوق العاده ما مربوط به این شرکت بزرگ بوده و هست و نمی توانیم کلی خاطره بی نظیر را از یاد ببریم. در همین سال ها نیز که این شرکت اشتباهاتی داشته است ولی باز هم کلی بازی فوق العاده عالی و بی نظیر را برای ما به ارمغان آورده است و بازیبازان زیادی را غرق در لذت کرده است. شکی نیست که یکی از بی نظیرترین این تجربه ها و خاطرات در نسل هشتم، Tom Clancy’s The Division بود که تبدیل به یکی از پرطرفدارترین عناوین این صنعت شد و بسیاری از ما زمان خیلی خیلی زیادی را در نیویورک ویران شده سپری کردیم و حالا همین وضعیت در مورد نسخه دوم این بازی نیز صادق است.

    یعنی نمی دونید چقدر این بازی خوشگله… همه چیزش.. واقعا معرکه و جذاب و کامله… دمت گرم یوببسافت…

    Division 2 عنوانیست که به خوبی راه موفقیت نسخه اول را ادامه داده و آن را از خیلی جهات بهبود بخشیده است. بازی Tom Clancy’s The Division 2 که Ubisoft مانند بازی نخست، وظیفه ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته است، عنوانی در سبک Open World TPS Multiplayer قلمداد می شود که کمپانی یوبیسافت چند روز قبل آن را برای پلتفرم های Playstation 4 ,Xbox One و PC منتشر نمود. با تجربه چندین ساعته این بازی باید بگویم هیچ تردیدی نیست که Tom Clancy’s The Division 2 با خلق شاهکارگونه واشنگتن، یکی از باکیفیت ترین بازی های نسل هشتم تا به امروز است (مگه فقط توی بازی بتونیم نیویورک و واشنگتن رو ببینیم! اونم تازه نسخه داغونشون رو!). اکنون دیگر کاخ سفید تبدیل به مقر فرماندهی و پایگاه اصلی شما در بازی Tom Clancy’s The Division 2 شده است و باید منطقه به منطقه شهر واشنگتن را از چنگال غارتگران و قاتلین و اراذل و اوباش پاکسازی کرده و پس بگیرید.

    بازی یوبیسافت که 85 بشه به امام یعنی 97 شده! چون می دونید که بازیای یوبیسافت رو فارغ از کیفیت و .. کلا از 8 حساب می کنند از همون اول بدون بازی کردن! الکترونیک ارتز رو هم که دیگه از اول از 6 حساب می کنن! برخی رو از هم از اول تا آخر از 10 حساب می کنن! خلاصه که “85” خیلی خوبه!!!!!

    Tom Clancy’s The Division 2 پس از انتشار موفق شد تا تحسین تمامی منابع و مراجع معتبر گیمینگ و بازیبازان را برانگیزد و بازخوردهای معرکه ای را دریافت نماید. Tom Clancy’s The Division 2 نهایتا از مجموع نقد ها و نمرات خود، امتیاز متای بسیار عالی 85/100 را کسب نمود که واقعاب رای یک بازی کاملا “آنلاین چند نفره” در ابتدای عرضه، خیلی خیلی خیلی ارزشمند است و نشان از یک بازی شاهکار دارد. Tom Clancy’s The Division 2 اکنون به عنوان یکی از عناوین باکیفیت ژانر جهان آزاد چند نفره در تاریخ بازی های رایانه ای شناخته می شود و طرفداران زیادی را نیز به تجربه خود علاقمند کرده که مدام (مانند بنده) مشغول تجربه ان هستند و تازه با توجه به جدید بودن آن، قطعا هنوز شاهد ارتقاها و بهبودهای خیلی بیشتری در این بازی خواهیم بود و وضع از این هم بهتر خواهد شد. Tom Clancy’s The Division 2 طی این 20-30 ساعتی که آن را تجربه کرده ام، همانند بازی نخست سری و حتی خیلی بهتر از آن عمل کرده ست و ضعف های بازی نخست را کاور کرده و کلی المان جذاب را بر پایه و ریشه کلی سری اضافه کرده است تا عمق گیم پلی بسیار بیشتر شود و فعالیت های خیلی بیشتری برای انجام دادن داشته باشیم و بازی بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تر شود.

    در واقع به راحتی می توانیم بگوییم Tom Clancy’s The Division 2 نیز “عنوانی است پر از محتوا و مراحل جذاب و ارتقاهای پر تعداد و مبارزات و مراحل بی نظیر و جذاب. یک شوتر سوم شخص با ثبات و عمیق که سیستم گان پلی و کاورگیری و شلیک آن یکی از برترین هایی است که در تاریخ بازی های رایانه ای تا به امروز دیده ایم و کمتر عنوانی این چنین لذت کاور گیری و شلیک های عالی و با وزن را به ما هدیه داده است. در بازی و هنگام مبارزات کاملا وزن سلاح و شلیک ها و لگد اسلحه و … به شما منتقل می شود و آن را حس می کنید. شاید بعد از 40 تا 50 ساعت مراحل و ماموریت های بازی مقداری تکراری شوند ولی این در مورد تمام شوترهای آنلاین چند نفره وجود دارد و علاوه بر آن این موضوع اصلا در مورد سیستم شلیک و کاور گیری و مبارز ات بازی صادق نیست و هیچ گاه از گان پلی و شوتینگ فوق العاده بازی سیر نمی شوید.” تردیدی نیست که Tom Clancy’s The Division 2 همواره جزو بازی های بسیار باکیفیت در ژانر Open World Multiplayer قلمداد می شود و  این عنوان زیبا در لیست ما از “برترین عناوین جهان آزاد چند نفره در تاریخ بازی های رایانه ای” با شایستگی در جایگاه ششم قرار گرفته است.

    5 –  Borderlands 2

    سازنده:  Gearbox Software

    ناشر: 2K Games

    ژانر: Open World First Person Shooter RPG Multiplayer

    پلتفرم مقصد: Microsoft Windows ,OS X ,Linux ,PlayStation 3 ,PlayStation Vita ,Xbox 360 ,PlayStation 4 ,Xbox One
    Nvidia Shield

    سال انتشار:  2012

    امتیاز متا:  91/100

    همیشه و هر جا که صحبت از فرنچایزهای قدرتمند نقش آفرینی مطرح باشد نام Borderlands نیز شنیده خواهد شد. یک سری فوق العاده زیبا با دنیایی بی نهایت عجیب و غریب و شخصیت هایی دیوانه و گرافیک سل شید فوق العاده و از همه مهم تر تعداد بیشماری سلاح های مختلف که از ترکیب صدها مدل مختلف با المان های مختلف اتش و برق و .. تشکیل شده اند و بازی را به یک بهشت واقعی از نظر تنوع سلاح تبدیل کرده اند. سری عناوین Borderlands علاوه بر کیفیت بالای گیم پلی و سبک خاص خود یعنی شوتر اول شخص نقش آفرینی، همواره از لحاظ کمیت محتوای با کیفیت نیز جزو برترین فرنچایزها در تاریخ قلمداد می شود و هر شماره آن، ساعت های خیلی طولانی گیم پلی ناب و لذتبخش را برای بازیبازان همراه داشته اند. از نظر کانسپت کلی نیز این سری فوق العاده است و دنیای Borderlands به حدی پتانسل قصه گویی بالایی داشت که استودیو تل تیل نیز به سراغ آن رفت و سری شاهکار Tales from the Borderlands: A Telltale Game Series را خلق نمود که تبدیل به یکی از بهترین بازی های این سازنده نیز شد. همچنین شخصت پردازی های عجیب و جالب همیشه جزوی از سری عناوین Borderlands بوده و هستند و جنس شخصیت هایی که تا به امروز در این سری دیده ایم را تا به حال در هیچ بازی دیگری مشاهده نکرده و شاهد شخصیت هایی بسیار یونیک در داستان های زیبای این سری بوده ایم.

    بردرلندز 2، بردرلندز 2 کامپلت ادیشن، بردرلندز 2 گوتی ادیشن، بردرلندز 2 دفینیتیو ادیشن، بردرلندز 2 هند سام کالکشن، بردرلندز 2 وی آر، بردرلندز 2 مرگ! بردرلندز 2 درد!

    با این همه تعریف و تمجیدی که از این سری و المان های آن کردیم، بد نیست تا نگاهی به بازی های مختلف آن نیز بیاندازیم و سپس به سراغ بازی دوم سری که نماینده این فرنچایز در لیست ماست برویم.  اولین بازی Borderlands در سال 2009 توسط استودیو توانمند Gearbox ساخته شد و توسط کمپانی 2K Games در نسل هفتم منتشر گردید که توانست نظر منتقدان و بازیبازان را جلب کرده و امتیاز متای عالی 84 را نیز کسب نماید. سپس با نسخه دوم بود که سازندگان معدود ضعف های بازی اول را هم بر طرف کرده و یک بازی فوق العاده بزرگ و پر محتوا و البته باکیفیت را خلق نمودند. پس از Borderlands 2 بود که عنوان فرعی Borderlands: The Pre-Sequel در اواخر نسل هفتم منتشر شد که به نوعی ضعیف ترین بازی سری نیز محسوب می شود. در نسل هشتم نیز 2 بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel در قالب یک مجموعه بازسازی شده به نام Borderlands: The Handsome Collection برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه گردید که با متای 82، یک مجموعه واقعا ارزشمند برای دوست داران سبک نقش آفرینی و شوتر اول شخص محسوب می شود. حالا برویم به سراغ بازی اصلی که در لیست ما قرار دارد. بازی Borderlands 2 که Gearbox Software وظیفه ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته است، عنوانی در سبک Open World First Person Shooter RPG Multiplayer قلمداد می شود که کمپانی 2K Games آن را در سال 2012 و سپس در طول سال های بعد تا به امروز برای پلتفرم های Microsoft Windows ,OS X ,Linux ,PlayStation 3 ,PlayStation Vita ,Xbox 360 ,PlayStation 4 ,Xbox One و Nvidia Shield و حتی واقعیت مجازی منتشر نموده است.

    بازی که کواپ اسپلیت اسکرین آف لاین 4 نفره داشته باشه بازی نیست که! زن زندگیه! باید بگیریش اصلا!

    Borderlands 2 در بخش گیم پلی یکی از پرمحتواترین عناوین است و تازه باید به این نکته هم اشاره کنیم که با این همه محتوا در بازی Borderlands 2، اگر بسته های الحاقی این بازی را هم تجربه می کردید که دیگر آن ها هم هر کدام برای خودشان اندازه یک بازی شوتر اول شخص معمولی این روزها و حتی بیشتر از آن ها، محتوا داشتند و بی شک بسته های الحاقی این بازی از برترین ها در تاریخ بازی های رایانه ای به حساب می آیند. Borderlands 2 چه به صورت تک نفره و چه کوآپ، می توانست ساعت ها شما را سرگرم نماید، آن هم با فعالیت هایی غیر تکراری و جدید. در واقع محتوای بسیار بالای گیم پلی بازی، همگام با محتوای بالای داستانی بازی بود و هر کدام از ماموریت ها و فعالیت های جانبی و تمام فرعی هم یک داستان مجزا و بسیار جالب داشتند با کلی شخصیت های عجیب و غریب که البته کاملا با دنیای عجیب و غریب بازی تطابق داشتند! کلا در این سری همواره شخصیت ها جزو مهمی از ساختار بازی هستند و بدون شک یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت بالای نسخه دوم این سری نیز، آنتاگونیست آن یعنی Handsome Jack است که آن قدر باحال خلق شده که حتی در بازی نمی توانید زیاد فکر کنید او دشمن شما و شخصیت منفی اصلی بازی است، اما او مدام با رذالت خاص خود خلافش را به شما ثابت می کند که رذالت و خشونتی آمیخته با شوخ طبعی است. Handsome Jack راهی را که شخصیت های منفی در بازی ها و فرنچایزهای مختلف در زمانی طولانی رفته اند یک شبه طی کرد و بلافاصله بعد از نسخه دوم سری عناوین فوق العاده Borderlands توانست تا خود را به پای ثابت لیست های برترین شخصیت های منفی و محبوب ترین آن ها در بازی های رایانه ای تبدیل کند و آنتاگونیستی به یاد ماندنی را برای بازیبازان رقم بزند.

    بعد از عرضه 70 نسخه و ادیشن از بازی دوم، سرانجام نسخه سوم میاد. احتمالا تا 2100 میلادی همین نسخه سوم با ادیشن های مختلف خواهد بود!

    Handsome Jack یا همان جک خوشتیپه از هر نظر که فکرش را بکنید جذابیت دارد و تک تک ابعاد خلق وی به درستی توسط هنرمندان Gearbox Software رعایت شده اند. از اسم با حال او گرفته که به ظاهرش باز می گردد و به واقع نیز وی خوشتیپ و جذاب است با آن موهای یک طرفه و خوش حالت، آستین های بالازده و لباس های جذاب و چهره ای گیرا. البته در بازی Borderlands: The Pre-Sequel وی شخصیت منفی نبود و می توانستیم او را برای بازی انتخاب کنیم و در واقع بخش زیادی از داستان بازی حول شخصیت وی می گشت و موارد بسیاری را از خصوصیات شخصیتی وی که در نسخه دوم دیده بودیم برای ما آشکار می کرد. Borderlands 2 پس از انتشار موفق شد تا تحسین تمامی منابع و مراجع معتبر گیمینگ و بازیبازان را برانگیزد و بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت نماید. Borderlands 2 نهایتا از مجموع نقد ها و نمرات خود، امتیاز متای شاهکار 91/100 کسب نمود تا به این ترتیب به عنوان یکی از عناوین باکیفیت ژانر جهان آزاد چند نفره و یکی از برترین عناوین نقش آفرینی تاریخ شناخته شود و طرفداران زیادی را نیز به تجربه خود علاقمند کرد. به تازگی نیز که بازی سوم این سری با یک تریلر فوق العاده به طور رسمی معرفی شد (البته از قبل می دانستیم در حال ساخت است ولی تریلر معرفی رسمی آن بی نظیر است) و امیدواریم که نسخه سوم حتی از بازی شاهکار دوم نیز بهتر و موفق تر عمل کند هر چند که با باز شدن پای منتقدین خیلی خیلی کم سن و سال و اسیر جو، دیگر نمی توان زیاد به نمرات بازی اتکا کرد. در هر صورت تردیدی نیست که Borderlands 2 همواره جزو بازی های بسیار باکیفیت در ژانر جهان آزاد چند نفره قلمداد می شود و  این عنوان زیبا در لیست ما از “برترین عناوین جهان آزاد چند نفره در تاریخ بازی های رایانه ای” با شایستگی در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

     






    تاریخ : پنج شنبه 98/1/22 | 10:9 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.