• لیزر سبز
  • بازی سرگرم کننده و زیبای Plants vs. Zombies Heroes - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    کمپانی معتبر و بسیار محبوب EA یا Electronic Arts از جمله کمپانی هایی است که تمام بازی هایش محبوبیت بالایی دارند. از بازی های ورزشی مثل سری بازی های محبوب FIFA گرفته تا بازی های مسابقه ای مثل سری بازی های فوق العاده محبوب Need for Speed ، این کمپانی ثابت کرده است که یکی از قطب های اصلی صنعت بازی های ویدئویی می باشد. با همه گیر شدن اسمارت فون ها و گسترش سیستم عامل های موبایلی، رقابت در دنیای بازی های موبایلی نیز کمی از رقابت در دنیای بازی های کنسولی ندارد. EA نیز مثل دیگر رقبا با ساخت و عرضه بازی های مختلف برای سیستم عامل های هوشمند، مقتدرانه حریف هایش را به چالش کشیده است.

    سری بازی های محبوب و جهانی Plants vs. Zombies یکی از آثار محبوب این کمپانی هستند که از چند سال قبل، نسل اولیه بازی های سبک TD یا Tower Defense را بنیان گذاری کرده اند. بعد از بازی محبوب Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 که برای کنسول های نسل هشتم تولید شد، حالا نوبت به یک بازی برای مخصوص برای موبایل ها رسیده است. بازی Plants vs. Zombies Heroes نام این بازی می باشد که در این مطلب از وب سایت APKTOPS به معرفی آن خواهیم پرداخت.

    Plants-vs-Zombies-Heroes

    ویژگی ها :

    • گرافیک جذاب و دیدنی
    • گیم پلی ساده اما چالش برانگیز
    • سبک CCG یا Card Collecting Game
    • وجود شخصیت های محبوب سری بازی های Plants vs. Zombies
    • قابلیت انتخاب تیم گیاهان یا زامبی ها برای اولین بار
    • توانایی ساخت، ویرایش و شخصی سازی کامل تیم قهرمانان شما
    • قابلیت بازی به صورت چند نفره (آنلاین)
    • دارای بخش تک نفره action-packed

     

    معرفی بازی Plants vs. Zombies Heroes

    بازی Plants vs. Zombies Heroes نام جدیدترین عنوان بازی های Plants vs. Zombies در سال 2016 می باشد که بعد از معرفی بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 معرفی و برای سیستم عامل های Android و iOS عرضه شد. این بازی توسط استودیوی بازی های موبایلی کمپانی EA که در شهر ژنو در کشور سوئیس مستقر است، ساخته و تولید شده است.

    داستان و روش بازی

    در بازی Plants vs. Zombies Heroes شما برای اولین بار می توانید نه تنها در نقش گیاهان، بلکه در نقش زامبی ها نیز بازی کنید. در Plants vs. Zombies Heroes ده ها قهرمان از شخصیت های مختلف هر دو طرف وجود دارند. شما با انتخاب یک تیم و گسترش دادن آن می توانید یک کلونی قدرتمند ساخته و در مقابل حریف هایتان قد علم کنید. در این بازی شما قادر هستید تا 20 قهرمان مختلف را انتخاب کرده و آن ها را ارتقاء دهید. Plants vs. Zombies Heroes شامل بخش تک نفره و چند نفره به صورت آنلاین می باشد.

    قابلیت بازی به صورت چند نفره

    در بخش تک نفره که با عنوان action-packed skirmish مشخص شده است، شما می توانید به دنیای Plants vs. Zombies Heroes قدم گذاشته و مکان های متفاوتی را کشف کنید. در این مسیر، چالش های مختلفی سد راه شما خواهند شد. اما در بخش چند نفره که نقطه قوت اصلی Plants vs. Zombies Heroes می باشد، شما می توانید با ایجاد یک گروه، دوستان خود را به آن دعوت کرده و یک اتحادیه و کلن تشکیل دهید تا با کمک آن ها، علیه دشمنان برخیزید و از قدرت بیشتری برخوردار باشید.

    Plants vs. Zombies Heroes با گرافیک فانتزی و دوست داشتنی خود و استفاده از عناصر و المان های متفاوت در بخش گیمینگ، یک پکیج بازی اکشن، فکری و پازلی، ماجرایی و سرگرم کننده را ارائه داده است. این بازی تنها در یک هفته 50 هزار بار دانلود شد و طبق فیدبک های کاربران در سرتاسر دنیا، این بازی یکی از اعتیادآور ترین بازی های سال 2016 معرفی شده است.

    نکته: محل قرار گیری فولدر دیتا Android/data می باشد و بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.

    توجه: در صورتی که بعد از نصب بازی مثل شکل زیر با مشکل Failed to download مواجه شدید :

    PvZHRetry

    می بایست به App info بازی رفته و Cache بازی را پاک کرده و بازی را Force stop کنید. سپس از یک نرم افزار تغییر IP استفاده کنید و بعد از اتصال به نرم افزار مذکور، بازی را اجرا کنید. سرورهای بازی برای IP های ایرانی مسدود هستند و اگر بازی را به صورت عادی اجرا کنید، اطلاعات آی پی شما در بازی ذخیره می شود. به این صورت هر موقع بازی را اجرا کنید ممکن است باز هم با همین مشکل رو به رو شوید. بنابراین طبق آموزش گفته شده بازی را اجرا کنید و در صورت مشاهده مجدد این مشکل، باز هم کش بازی را حذف و آن را Force stop کنید. همچنین فراموش نکنید که بازی در هر بار اجرا ممکن است مقداری اطلاعات جدید دریافت کند.

    تصویر ثبت شده ما بعد از استفاده از برنامه تغییر IP :

    PvZH

     

    Plants-vs-Zombies-Heroes-Screenshot-2
    Plants-vs-Zombies-Heroes-Screenshot-3
    Plants-vs-Zombies-Heroes-Screenshot-4
    Plants-vs-Zombies-Heroes-Screenshot-5
    Plants-vs-Zombies-Heroes-Screenshot-1

     






    تاریخ : یکشنبه 95/5/10 | 7:22 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.