• لیزر سبز
  • ادامه - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    هر طور بخواهید می توانید شخصیتتان را بسازید و به عنوان بچه جدید وارد این دنیای مسخره شوید

     گرافیک South Park: The Fractured But Whole، حالت طنز بصری بسیار خاص و منحصر به فردی دارد و همان گونه که قبلا نیز اشاره کرده ایم “پر است از مسخره کردن و ارجاعات طنز به موارد مختلف اجتماعی، خانوادگی ، هنری و سیاسی، آن هم بدون هیچ سانسوری و به طور کاملا مستقیم. این موضوع از آن جهت جذاب تر از بقیه سریال ها و فیلم هاست که در قالب انیمیشن کودکانه با ظاهری کودکانه و توسط چند کودک به خورد بیننده و بازیباز داده می شود و کار را چندین برابر خنده دارتر و شاید به فکر فروبرنده تر (چه کلمه ای گفتم!!) از حالت عادی می کند و این تضاد محتوا با تصویر که در بازی وجود دارد نقطه عطف و عامل اصلی جذابیت این سری محسوب می شود. مثلا تصور کنید که وقتی یک کودک کوچک بامزه یک حرف خیلی بزرگسالانه می زند چقدر جذاب تر و بامزه تر از حالت عادی است.” نهایتا باید گفت بخش بصری و گرافیکی بازی South Park: The Fractured But Whole دقیقا همان چیزی است که باید باشد و اصولا هر محصولی که نام South Park داشته باشد باید دقیقا همین باشد وگرنه اصلا South Park نیست!! از نظر طراحی شخصیت ها و همین طور از لحاظ رفتاری، شخصیت های بازی دقیقا همان نام های آشنایی هستند که می شناسیم و در هیچ زمینه ای در طراحی بازی نسبت به وفادار بودن به سری اصلی، ذره ای کوتاهی صورت نگرفته است.

    اصلا تضاد اون سوپر هیروها با قیافه شخصیت های ساوت پارک خودش یه طنز بی نظیره!!

    South Park: The Fractured But Whole یک بازی در سبک اکشن آفرینی با مبارزات نوبتی محسوب می شود که به مانند تمامی نقش آفرینی های باکیفیت، بر اساس هرچه بیشتر اکتشاف کردن و گشت و گذار در دنیای بازی و پیشبرد داستان و ماموریت های فرعی و لول آپ شخصیت ها و قدرت ها و … بنا شده است و بسیار نیز این کار را عالی انجام می دهد. در بازی South Park: The Fractured But Whole همان طور که قبلا نیز اشاره کرده ایم، به سنت هر نقش آفرینی جذاب دیگری، قابلیت گشت و گذار در مناطق مختلف شهر را دارید و باید به اکتشاف و پیدا کردن شخصیت های مختلف و آیتم ها و گنج های گوناگون و ارزشمند در جای جای و در گوشه و کنار شهر South Park بپردازید. در بازی هم ماموریت های اصلی و داستانی وجود دارند که با انجام آن ها خط داستانی اصلی بازی را جلو می برید و هم انواع و اقسام ماموریت های جانبی و فرعی که توسط شخصیت های مختلف در گوشه و کنار نقشه به شما داده می شوند و انجام ماموریت های گوناگون برای هر شخصیت باعث می شود تا او به لیست دوستان شما اضافه گردد و هر چه دوستان بیشتری داشته باشید در شهر محبوب تر هستید و در بسیاری موارد دوستانتان به کمکتان می آیند و از انجام برخی مبارزات راحت می شوید. شخصیت های مختلف بازی بسته به کلاس و درجه و … که دارند، دارای توانایی ها، قدرت ها، ضربات و حملات معمولی و یا ویژه در مبارزات هستند و وقتی نوبت یک شخصیت می شود، باید سعی کنید به بهترین شکل در مبارزه از توانایی های او در جهت پیروز شدن، یاری بگیرید.

    مبازرات بازی فوق العاده تاکتیکی و در مواردی نفس گیر و خیلی دشوار هستند

    طنز خاص سری انیمیشن ساوت پارک، حتی در گیم پلی بازی نیز لحاظ شده است و در قدرت های شخصیت ها و نحوه اجرای آن ها و ماهیت آن قدرت ها، موارد بسیار خنده داری به چشم می خورد که در گیر و دار مبارزات سخت بازی خنده بر لبان شما می آورد. به مانند تمامی عناوین نقش آفرینی در South Park: The Fractured But Whole نیز با انجام فعالیت ها و ماموریت های داستانی و فرعی مختلف، امتیاز تجربه یا Xp دریافت می کنید و با این امتیازات لول و سطح شخصیت های مختلف را بالا می برید (اصطلاحا Level Up) و آپگرید ها و ارتقاهای بسیار متنوع و مختلفی را در اختیار شخصیت ها قرار می دهید تا در مبارزات به کمک شما کنند و کارتان را راحت تر سازند. مانند خیلی از عناوین نقش آفرینی دیگر، در بازی South Park: The Fractured But Whole میزان شانس پیروز شدن گروه شما در مبارزات رابطه مستقیمی با درجه و لول تیم دشمن دارد. در واقع به مانند خیلی از بازی ها نظیر فاینال فانتزی، در این بازی می بینید مثلا یک دشمن وجود دارد که درجه اش خیلی بیشتر از شماست و شانس پیروزیتان خیلی خیلی پایین است، بنابر این باید برگردید و با انجام ماموریت های بیشتر و گشت و گذار و … درجه شخصیت خود را ارتقا دهید و تیم خود را قوی تر کنید تا مجددا بازگشته و آن دشمن قدرتمند را شکست دهید.

    یه قدرت هایی در بازی می بینید که کلی خواهید خندید!! همه چز در این دنیا خنده دار و مسخره است

    مبارزات این بازی نسبت به قبل چه از لحاظ کمیت و چه کیفیت، اصلاحات و بهبودهایی را به خود دیده اند که سبب هرچه هیجان انگیز تر شدن و تاکتیکی تر شدن مبارزات بازی شده است. در این نسخه  شاهد حضور 12 کلاس سوپرهیرو هستیم که شامل Brutalist, the Blaster, the Speedster, Elementalist, Gadgeteer, Mystic, Cyborg, Psychic, Assassin, Commander, Netherborn, و Karate Kid می باشند. شما در قالب دو گروه با شخصیت های متفاوت در دو سوی صفحه تصویر قرار می گیرید و باید به نوبت و با شخصیت های مختلف به دشمنان ضربه بزنید تا سرانجام یک تیم تمامی شخصیت های حریف را شکست داده و در نبرد پیروز شود. کلید مبارزات بازی، تاکتیک و استراتژی هستند و هرگز فکر نکنید که می توانید مبارزات سخت بازی را همین طور سرسری پیروز شوید. همان قدر که شخصیت های تیم شما قدرت های کارآمد و مرگبار دارند، دشمنان هم به انواع قدرت و قابلیت ها دسترسی داشته و در صورت عدم تمرکز در مبارزات بازی خیلی زود دخلتان را می آورند!!  در مبارزات باید کاملا هوشمندانه از میزان امتیازی که برای استفاده در یک نویت در اختیار دارید استفاده نموده و تعادل خوبی را بین قدرت هایی که امتیاز خیلی بالایی می گیرند و قدرت های کم امتیاز تر و حتی حمله نکردن و پر کردن خط سلامتی شخصیت ها برقرار نمایید.

    بر خلاف ظاهر کودکانه، مبارزات بازی اصلا کودکانه نیستند و کاملا هم هاردکور هستن مخصوصا در درجات سختی بالا که واقعا بی رحمه بازی

     تعادل در خرج کردن امتیاز و درست استفاده کردن از نوبت مبارزه، نقش خیلی مهمی در به سلامت گذراندن مبارزات بازی به ویژه در مراحل بالاتر و درجات سختی بالاتر دارد و باید کاملا از آن به طور بهینه و صحیح استفاده نمایید. در واقع شما بایستی المان های مختلفی را در مبارزات بازی زیر نظر داشته باشید و بر روی آن ها تمرکز نمایید تا بتوانید در تمامی آن ها پیروز شوید.  مبارزات بازی به مانند بازی قبلی بسبار تاکتیکی و عمیق دنبال می شوند و حتی نسبت به بازی قبل بهبودهایی را نیز به خود دیده اند که شامل اضافه شدن برخی المان های نقش آفرینی جدید و متنوع تر کردن انتخاب های بازیباز می باشند.  عمق بالای مبارزات بازی سبب می شود تا بازیبازان هاردکور و نقش آفرینی بازان حرفه ای (که با سری ساوت پارت آشنایی خاصی هم ندارند) نیز به سمت آن جذب شوند و به ویژه بازیبازانی که دوست دوستدار مبارزات نوبتی هستند، تجربه جذابی را در این عنوان پشت سر خواهند گذاشت. به طور کلی باید گفت در مبارزات نوبتی بازی South Park: The Fractured But Whole، تاکتیک، استراتژی، استفاده بهینه از فرصت ها و قدرت ها و ایجاد تعادل در استفاده از منابع کلیدی ترین المان های لازم برای پیروزی شما در نبردها محسوب می شوند و باید گفت از تمامی جنبه های لازم برای خلق یک نقش آفرینی نوبتی جذاب، South Park: The Fractured But Whole تقریبا همه را در اختیار دارد و شاهد مبارزاتی کاملا فوق العاده، چالش برانگیز، جذاب، هیجان انگیز و راضی کننده هستیم.

    باید خیلی در مبارزات و انتخاب فنون و .. استراتژی داشته باشید. وگرنه کار سختی در پیش خواهید داشت.

    صداگذاری در South Park: The Fractured But Whole در یک کلام شاهکار است. یعنی مت استون و تروی پارکر با صداگذاری خود باز هم حماسه ای دیگر آفریده اند، مانند همه بخش های این سری تا به امروز. در این عنوان تمامی تیم اصلی صداگذاران شخصیت ها در سری انیمیشنی South Park حضور یافته اند تا از صداگذاری عالی تک تک شخصیت های آشنا و صداهای جذاب آن ها لذت ببریم و بازی دقیقا به مانند سری انیمیشن South Park صداگذاری شده است. در واقع باید گفت بهترین و برترین کیفیت صداگذاری ممکن که می توانیم از یک بازی یا انمیشن با نام South Park انتظار داشته باشیم را South Park: The Fractured But Whole شاهد و شنوا هستیم تا بازی در این زمینه هیچ کمبود و نقصانی نداشته باشد. در خصوص موسیقی بازی هم واقعا نمی توان جرف خاصی غیر از تحسین گفت. موسیقی ها و تم آشنا و فوق محبوب این سری، در بازی هم کاملا شنیده می شود و با تک تک لحظات بازی و حتی با تک تک شخصیت های آن منطبق و همگون است و همان کیفیت موسیقی های سری انیمیشن را داراست. بی تردید باید گفت صداگذاری و موسیقی که در بازی South Park: The Fractured But Whole شاهد هستیم یکی از برترین و قدرتمندترین المان های بازی محسوب می شوند و نقش زیادی را در هر چه بیشتر شبیه کردن این بازی به یک South Park واقعی بر عهده دارند.

    دوستان عزیز، پدر و مادرهای گرامی، South Park چه بازی باشد چه انیمیشن و … از لحاظ بصری، داستانی، محتوا، صحبت کردن و یا هر زمینه دیگری، سری است که نه تنها تحت هیچ شرایطی برای کودکان مناسب نیست بلکه حتی برای خیلی نوجوانان نیز در مواقعی مشکل دارد و در حقیقت یک سری کاملا مختص بالغین و بزرگسالان است

    قبل از نتیجه گیری از تمامی مواردی که در مورد بازی بیان کردیم باید یک نکته خیلی مهم را در مورد این عنوان متذکر شویم و این را وظیفه خود می دانم. دوستان عزیز، پدر و مادرهای گرامی، South Park چه بازی باشد چه انیمیشن و … از لحاظ بصری، داستانی، محتوا، صحبت کردن و یا هر زمینه دیگری، سری است که نه تنها تحت هیچ شرایطی برای کودکان مناسب نیست بلکه حتی برای خیلی نوجوانان نیز در مواقعی مشکل دارد و در حقیقت یک سری کاملا مختص بالغین و بزرگسالان است و بازی South Park: The Fractured But Whole نیز از این قاعده تبعیت می کند. امیدواریم پدر و مادرها با دیدن عکس روی جلد بازی نگویند “وای وای چه بچه های بامزه ای!! این رو بخریم واسه بچه مون!!!” زیرا که همین شخصیت های بامزه کارهایی می کنند که حتی پورن استارها هم نمی کنند و حرف هایی می زنند که هیچ بچه و بزر گسالی تا به حال نشنیده و هیچ کودکی هم نباید هم بشنود!! باید گفت South Park: The Fractured But Whole همان تجربه بی نظیر بازی اول را به عنوان یک ادامه بسیار ارزشمند و اصیل پیش گرفته است و البته نسبت به بازی قبل معدود ضعف ها را نیز تقریبا رفع کرده است تا شاهد بازی بهتری باشیم. در واقع این نسخه نسبت به بازی اول بزرگتر و پرمحتواتر است و زمان بازی نیز بسیار طولانی تر شده است و ارزش تکرار خوبی نیز دارد (البته می توانست خیلی هم ارزش تکرار بالاتری داشته باشد).

    پیش به سوی یک نقش آفرینی پر از خنده، طنز، نقش آفرینی، مبارزه و …

    همچنین از همه مهم ار این که South Park: The Fractured But Whole در نهایت یک “بازی” است و در این نسخه سازندگان بیشتر بر روی گیم پلی اعم از المان های نقش آفرینی و مبارزات بازی و عمیق تر کردن آن ها کار کرده است تا علاوه بر یک South Park، شاهد بک بازی نقش آفرینی بسیار تاکتیکی و عمیق با مبارزاتی دشوار و المان های جذاب و پرتعداد نقش آفرینی باشیم که می تواند هر بازیباز هاردکور علاقمند به نقش آفرینی را راضی نگاه دارد و واقعا اگر جرات دارید South Park: The Fractured But Whole را روی درجه سختی بالا تجربه کنید تا سختی و هاردکور بودن را لمس کنید!! اگر نسخه قبلی این سری را بازی کرده باشید، احتمال این که نسخه جدید را تجربه نکنید بسیار پایین است زیرا که کمتر کسی وجود دارد که از تجربه نسخه قبلی ناراضی بوده باشد. طرفداران سری انیمیشن این مجموعه نیز که به خاطر علاقه به این سری، احتمالا بازی را نیز خواهند خرید و تجربه خواهند کرد. اما باید به این موضوع اشاره کنم که اگر بازی قبلی را انجام داده اید و از آن خوشتان نیامده است هرگز پولتان را خرج South Park: The Fractured But Whole نکنید و یا اگر کلا از سری انیمیشن South Park بدتان می آید، بهتر است سمت این عنوان نروید، زیرا این بازی قبل از این که یک “بازی رایانه ای” باشد یک محصول با نام South Park است. اما به غیر از این دو مورد باید گفت South Park: The Fractured But Whole عنوانی است که تجربه آن را به همه بازیبازان و علاقمندان به نقش آفرینی و طرفداران سری و دوستداران نقش آفرینی های هاردکور با مبارزات تاکتیکی و سخت، توضیه می کنم. برخیزید و هر چه سریع تر با “new kid” همراه شوید و به یک ماجراجویی جدید که این بار بزرگتر و طولانی تر از قبل است بروید، البته این بار با تم سوپر هیروها و کلی قدرت های عجیب و جذاب و مبارزاتی بی نظیر…






    تاریخ : دوشنبه 96/8/1 | 5:59 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.