• لیزر سبز
  • ادامه - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    04- بازی Heroes of the Storm

    توسعه دهنده: Blizzard Entertainment

    ناشر: Blizzard Entertainment

    پلتفرم ها: Microsoft Windows، macOS

    سال انتشار: 2015

    اگر به ریشه ها و زادگاه اصلی سبک MOBA نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که عناوینی مانند سری StarCraft و عنوان Warcraft III نقش مهمی در گسترش و تکامل این سبک داشته اند و با توجه به این موضوع، شاید وقتش بود که Blizzard خود دست به کار شده و تکانی به این عرصه و این دسته از بازی ها بدهد. Heroes of the Storm نمونه ای فوق العاده از کیفیت و قدرتی است که ما همیشه از این کمپانی افسانه ای انتظار داشته ایم و اکنون می توانید دست به تجربه یک عنوان تمام و کمال در سبک MOBA بزنیم. با توجه به اینکه تمامی ایده های به کار گرفته شده در این بازی، پیش از این در سایر عناوین کشف شده بودند، باید انتظار داشته باشیم که استودیوی به ما محصولی با یک برگ برنده ویژه را تحویل بدهد که از جهاتی به قدرتنمایی بپردازد و دقیقاً این اتفاق افتاده است. سیستم بازی دارای سطح پیشرفته تری از مبارزات و شخصیت پردازی بوده که در صورت آشنایی با آن، غیر ممکن است عاشق و دلباخته آن نشوید. Heroes of the Storm از نظر بصری و طراحی حرف های زیادی برای گفتن داشته و در این زمینه فوق العاده می باشد. Blizzard موفق شده تا مونتاژی خارق العاده از شخصیت های جدید و در عین حال شخصیت های کلیدی از بازی های گذشته خود را درون این پکیج زیبا قرار دهد و از آن یک MOBA قابل تقدیر و کامل بسازد. Heroes of the Storm عنوانیست که با رفتن به زیر سایه نام به شدت عظیم سازنده اش، فشار زیادی را تحمل کرده و خوشبختانه در این بین نیز شکسته نشده است. بازی در یک کلام برای علاقه مندان سبک MOBA و محصولات شرکت Blizzard همانند یک هدیه دوست داشتی بوده و بدون اینکه دست به تکرار فرمول های همیشگی سایر بازی های سبک مذکور بزند، موفق شده تا نام این برند را سرافراز کند. بازی همچنان در حال دریافت آپدیت و شخصیت های جدیدی می باشد که برای طرفداران بازی های Blizzard نکته جالبی است که بدانند می توانند شخصیت های موجود در سایر بازی های شرکت را درون این عنوان کنترل کنند و بیش از پیش با آن ها همزاد پنداری کنند. Heroes of the Storm همچنین عنوانیست که برای تازه کاران و کسانی که آنچنان قدم به دنیای وسیع سبک MOBA نگذاشته اند، می تواند نقطه شروع خوبی باشد، پس کمربند های خود را بسته و خود را برای سپری کردن ساعاتی طولانی درون این بازی زیبا آماده کنید.

    03- بازی Smite

    توسعه دهنده: Hi-Rez Studios

    ناشر: Hi-Rez Studios

    پلتفرم ها: Microsoft Windows، PlayStation 4، Xbox One، macOS

    سال انتشار: بین 2014 تا 2016

    در عنوان تمام رایگان و هیجان انگیز Smite که توسط استودیوی Hi-Rez Studios خلق شده است، بازیکنان با نمای سوم شخص می‌ توانند، در نقش خدایان اساطیری بازی کنند. لیست خدایان قابل انتخاب در عنوان نامبرده، بسیار بزرگ است و فرهنگ‌ های زیادی را شامل می‌ شود. بازی Smite که هم اکنون برای اکس‌ باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌ های شخصی در دسترس است، دارای بیش از 14 میلیون بازیکن می‌ باشد. این بازی شامل 70 خدای اساطیری قابل بازی و تعداد فراوانی موجود اسطوره ای بوده که در هشت منطقه اصلی بازی و در شش حالت مختلف به مبارزه با یکدیگر می پردازند. بر خلاف اکثر بازی های این سبکی، در Smite شما قرار نیست که با زاویه دید از بالا و به شیوه نظاره گرانه، بازی را طی کنید و شما در بازی از دید خدایی که تحت اختیار دارید، بازی کرده و به طور کامل با وی همزاد پنداری خواهید کرد. شاید در اولین نگاه، این موضوع مسئله بزرگی نباشد، ولی باید بدانید که درون سبکی که پر از تقلید و تکراری های بی معنی شده است، یک همچین تغییر کوچکی درست به مانند معجزه می باشد. دیگر نیازی نیست تا با چشمانی خیره به نقشه کوچک بازی، به تجربه پرداخته و می توانید مستقیماً با گیم پلی ارتباط برقرار کنید. شما تنها با چیزی که جلویتان قرار دارد ارتباط برقرار خواهید کرد و زمانی که متوجه این موضوع شوید، حس ترس و تنهایی را نیز در درونتان حس خواهید کرد که خوشبختانه با وجود یاران و دوستانی که با آن ها مشغول تجربه بازی هستید، این مشکل خود به خود حل شده می باشد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، بازی به طور کامل رایگان بوده و می توانید با استفاده از خرید درون برنامه ای از بازی ساپورت کرده و همچنین می توانید خدایانی که قفل هستند را زودتر باز کرده و به خدایان خود ظاهری متفاوت در میدان نبرد بدهید. بازی Smite یک نعمت غیر مترقبه برای سبک MOBA به حساب می آید و عنوانیست که با گیم پلی درخشان و متفاوت خود، در های جدیدی را به سوی این دسته از بازی ها باز کرده است. مکانیک هایی در بازی وجود دارند که برای بازیکنانی که در بازی های MOBA تجربه دارند، ورود را راحت تر کرده و به بازیکنان تازه کار نیز به سرعت قواعد را می آموزد؛ پس برای تجربه یک عنوان قدرتمند و در عین حال بسیار متفاوت، Smite می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

    02- بازی League of Legends

    توسعه دهنده: Riot Games

    ناشر: Riot Games

    پلتفرم ها: Microsoft Windows، macOS

    سال انتشار: 2009

    League of Legends تنها یک بازی رایانه ای ساده مانند میلیون ها عنوان دیگر نمی باشد. این پدیده یک ورزش دیجیتالی بسیار محبوب بوده که در سراسر دنیا توسط ورزشکاران حرفه ای این صنعت دنبال شده و هر ساله مسابقات عظیم و گسترده ای با موضوع این بازی برگذار شده و جوایز بسیار ارزنده و نفیسی به برندگان تعلق می گیرد؛ در مقابل نیز تیم بازنده با شرمساری مجبور به ترک زمین بازی خواهند شد. شاید پیش خود فکر کنید که با یک بازی که تنها برای افراد حرفه ای و سرسخت ساخته شده است طرفید، ولی بهتر است بدانید که به هیچ وجه نیازی نیست که در سطح و حد افراد بزرگ این عنوان باشید تا بتوانید حس لرزش و شکوهی که توسط این عنوان MOBA محصول 2009 میلادی تولید می شود را در چهار ستون بدنتان حس کنید. ترکیب عناصر بازی های نقش آفرینی، استراتژیک و دفاع از قلعه محصول عجیبی را به وجود آورده اند که تضمین می کند در هر باری که آن را بازی می می کنید، تجربه ای متفاوت و بسیار لذت بخش تر از تجربه پیشین را در اختیارتان قرار دهد. از آنجایی که بازی به صورت صد در صد رایگان بوده، هر روزه شاهد ورود خیل عظیمی از بازیکنان جدید به این عنوان هستیم و با توجه به آمار سرسام آور کمپانی سازنده بازی، بیش از صد میلیون بازیکن هر ماهه به تجربه League of Legends می پردازند که در نوبه خود بی نظیر و تکرار نشدنی می باشد. بازی دارای صد ها قهرمان متفاوت بوده که می توانید از میان آن ها انتخاب کرده و بازی را پیش ببرید. هر شخصیت دارای پرداخت و صداپیشگی مخصوصی می باشد و هیچگونه شباهتی با سایر شخصیت ها ندارد. بازی به صورت تک نفره قابل پیش روی بوده، ولی به شدت توصیه می کنیم برای تجربه لذت واقعی از این عنوان افسانه ای، به سراغ دوستان خود رفته و به صورت گروهی بازی را تجربه کنید. League of Legends عنوانی افسانه ای همانند نامش می باشد که انقلابی را در سبک MOBA و در کل، میان بازی های رایانه ای به وجود آورد و برای تمامی بازیکنان دنیا و در میان تمامی مهارت ها می تواند پدیده ای لذت بخش باشد. شاید در ساعات اولیه بازی مقداری عذاب و رنج را تحمل کنید، ولی به شما این اطمینان را می دهیم که اگر به سیستم و قابلیت های بازی پی برده و به آن ها عادت کنید، به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی نتوانید از آن دل کنده و آن را به زمین بگذارید.

    01- بازی Defense of the Ancients و بازی Dota 2

    توسعه دهنده گان: IceFrog و Valve Corporation

    ناشر: Valve Corporation

    پلتفرم ها: Microsoft Windows، OS X، Linux

    سال انتشار: 2003 و 2013

    چه کسی فکرش را می کرد که یک Mod ساده بتواند سازندگان را به سمت خلق کردن یکی از بزرگترین و محبوب ترین بازی های تاریخ هدایت کند؟ عنوان Defense of the Ancients (به اختصار: DOTA) کار خود را در قالب یک مپ دست ساز برای بازی Warcraft III: Reign of Chaos شروع کرد و پیش از آن نیز به عنوان یک ماد برای بازی StarCraft خلق شده بود. به عقیده بسیاری همین ماد ساده زمینه ساز اصلی به وجود آمدن سبک اصیل و اصلی MOBA امروزی، به شکلی که می شناسیم بوده است. بسیاری از المان های اصلی سبک MOBA که امروزه در بازی های مختلف می بینیم، نظیر: پنچ بازیکن علیه پنج بازیکن، سیستم سه خط، شخصیت های خاص و ترکیب المان PVP با PVE را می توان در این ماد کلاسیک ریشه یابی کرد. با اینکه از زمان عرضه، DOTA فراز و نشیب های فراوانی را طی کرده، ولی همچنان توسط طرفداران دو آتشه تجربه می شود و یک کلاسیک به تمام معنا است. اما تنها DOTA افسانه ای نیست که در زمینه بهترین عنوان MOBA تاریخ پرچمدار می باشد و در واقع این دنباله معنوی بازی پس از 10 سال است که تا به اینجای کار توانسته یکی از اعتیاد آور ترین و خاص ترین بازی های تاریخ باشد. Dota 2 با قدرت هر چه تمام تر تمامی قهرمانان، ویژگی ها و المان های کلاسیک بازی اول را با قاببلیت های جدید ترکیب کرده و در قالب یک بازی تمام عیار به صنعت گیم تقدیم کرده است. Dota 2 توسط موتور رسمی شرکت Valve Corporation یعنی Source 2 ساخته شده و به نحوی نماد شرکت Valve نیز محسوب می شود. با داشتن رکورد بیشترین بازیکنان آنلاین در آن واحد بر روی Steam (بیش از یک میلیون بازیکن آنلاین) Dota 2 از اعتیاد آور ترین ها نیز بوده و آمار های عجیب و غریبی مانند بیش از 100 هزار ساعت تجربه نیز از این بازی گزارش شده است! جشنواره ها و مسابقات عظیمی نیز هر ساله جهت به چالش کشیدن بزرگ ترین بازیکنان این بازی برگزار می شود که شاهد رقابت های نفس گیر و سختی هستیم و جوایز ارزنده ای هم که این وسط به بهترین ها تعلق می گیرند به نوبه خود شگفت انگیزند. در کنار تمام جوایزی که توسط Dota 2 کسب شده است، این بازی دارای بالا ترین میانگین نمرات بین بازی های MOBA با میانگین 90 نیز می باشد. با در نظر داشتن تمامی این موارد، نمی توانیم منکر این قضیه شویم که سری Dota افسانه ای ترین و بهترین بازی ها در تاریخ ژانر MOBA می باشند.نبرد اساطیر در دخمه سرنوشت | 10 بازی برتر سبک MOBA






    تاریخ : سه شنبه 96/1/29 | 6:16 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.