• لیزر سبز
  • نبوغ خط خطی کردن خوشایند اعصاب! | آزار دهنده ترین دشمنان در سری - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    هیدتا میازاکی نوع جدیدی از بازی های نقش آفرینی را خلق کرد که تا آن روز وجود نداشت و در حقیقت بعد از ساختن سری Souls عناوینی به وجود آمدند که به نوعی کلون های مختلف این فرنچایز بودند و قبل از خلق این شاهکار بزرگ، هیچ بازیسازی چنین عنوان هاردکور اکشن نقش آفرینی را خلق نکرده بود. همه چیز در بازی های میازاکی متفاوت از هر بازی دیگری هستند و تمام بخش های این عناوین مختص به بازی های میازاکی هستند و نه هیچ بازیساز دیگری. از درجه سختی بازی گرفته تا سیستم جذاب پاداش و جزا، سیستم لوتینگ فوق العاده، مبارزات دشوار و فوق تاکتیکی، باس فایت هایی که نظیر نداشتند، طراحی محیط شاهکار و همینطور خلق دشمنانی بسیار متنوع و عجیب که هر کدامشان انگار یک باس برای بازی های دیگر محسوب می شدند، همه و همه در عناوین میازاکی به بهترین شکل قرار دارند و با تنها یک نگاه می توان امضای خاص او را در عناوینش دید و سریعا حدس زد که این بازی متعلق به میازاکی است.

    5 بازی که تمام کردن هر کدامشان کلی به غرور و افتخار یک گیمر افزوده است.

    از بین مواردی که نام بردیم، تمرکز اصلی ما در این مطلب بر روی مورد آخر یعنی دشمنان جذاب و سخت گیر عناوین میازاکی است و قصد داریم تا در این مطلب به دشمنان مختلف این بازی ها بپردازیم. قبلا در مورد باس های دشوار و مرگبار بازی های میازاکی بارها صحبت کرده ایم و حتی در قالب ویدئو هم دشوارترین باس فایت های سری Souls را با شما بررسی کرده ایم اما حالا نوبت به دشمنان غیر از باس های بازی رسیده است که خودشان دنیایی از تنوع، سختی و جذابیت هستند، چه از نظر طراحی و چه از نظر حرکات و حملات و مبارزات.تاکنون در عناوین مختلف هیدتا میازاکی یعنی Demon’s Souls و Dark Souls I,II,III و Bloodborne شاهد صدها نوع دشمنان مختلف بوده ایم که با آن ها دست و پنچه نرم کرده و بارها آن ها را شکست داده و البته بارها هم از آن ها شکست خورده ایم و به رحمت ایزدی رفته ایم! اما به هر حال همانطور که بین باس های کل این بازی ها برخی دشوارتر و سخت تر هستند، دشمنان این عناوین هم چنین حالتی دارند و برخی از آن ها از بقیه مرگبارتر و گاها روی اعصاب هستند و با روح و روان ما بارها بازی کرده اند.

    تعظیم به استاد میازاکی… البته واقعا اگر منطقی حساب کنیم خود این استاد، دشمن اصلی و آزار دهنده اصلی بازی هاش به حساب می یاد، ولی خب همون طور که از اسم مطلب پیداست در خط خطی کردن اعصاب ما، اون هم به شکلی که کیف هم بکنیم نبوغ داره!

    دشمنانی که هر بار برای کشتن آن ها نیاز به کلی دقت و تمرکز داریم و به خاطر نوع حملاتی که دارند همیشه شدیدا ما را به دردسر انداخته اند. در این مطلب قصد داریم تا به 12 تا از این دشمنان بسیار مرگبار و سخت در بازی های Demon’s Souls و Dark Souls I,II,III و Bloodborne که بیشتر از بقیه باعث آزار و اذیت ما شده اند، اشاره کنیم و آن ها را همراه شما برشماریم. به مانند همیشه و در مقالات 10 برتر و 20 برتر و … قبل از شروع این مطلب باید نکاتی را ذکر کنم که از شما عزیزان خواهشمندم آن ها را مطالعه نمایید تا شک و شبهه ای برای شما دوستان پیش نیاید. قطعا جدا از این لیست که بنده تهیه کرده ام تعداد بسیار زیادی گزینه های دیگر وجود داشته اند که می توانستند در این مطلب حاضر باشند اما به هر حال تعداد محدودیت دارد و نویسنده، انتخاب هایی را که از نظر خود برتر بوده اند در لیست جای داده است. پس دقت کنید که این مقاله، “12 دشمن دشوار و آزاردهنده در عناوین استاد هیدتاکا میازاکی” به انتخاب بنده است، زیرا که اساس چنین مقالاتی این گونه است و سلیقه شخصی نیز بسیار اهمیت دارد.

    خود مرگ هم می میرد!

    در این مطلب دشمنان بسیار قدرتمند و روی اعصابی که در عناوین Demon’s Souls و Dark Souls I,II,III و Bloodborne با انها مبارزه کرده ایم، قرار داده شده اند و ذکر این نکته لازم است که باس های این عناوین در این مطلب لحاظ نشده اند و تنها دشمنان عادی بازی را در این مطلب جای داده ایم. رتبه بندی و ترتیبی که در این لیست برای دشمنان مختلف لحاظ شده است کاملا نظر شخصی نویسنده است و هیچ معیار و میزانی برای درست یا غلط بودن ان وجود ندارد زیرا پای سلیقه مطرح است البته سلیقه منطقی، نه این که مثلا کسی یک دشمن بسیار آسان و ضعیف را بیاورد و در صدر لیست دشوارترین دشمنان عناوین میازاکی قرار دهد و بگوید این سلیقه من است زیرا که این توهین به شعور مخاطب است اما به هر حال سلیقه شخصی نیز در چنین مقالاتی بسیار اهمیت دارد.

    استاد در دیدار با طرفداران!

     قطعا در رده بندی این دشمنان سلائق و علائق با هم متفاوت است و بر اساس تجربه و خاطراتی که هر شخص دارد جایگاه ها را تعیین می کند و قاعدتا هر شخصی از هر دشمنی که بیشتر شکست خورده و اذیت شده باشد، آن را بالاتر قرار خواهد داد. البته ما در این مطلب سعی کرده ایم تا دشمنانی را قرار دهیم که یک وفاق جمعی بین بسیاری از بازیبازان دنیا در مورد دشوار بودن آن ها برقرار است و بدون شک دشمنان این لیست در خیلی از ویدئوها و مطالب مربوط به سخت ترین دشمنان عناوین میازاکی، با مطلب ما مشترک هستند. در نظر داشته باشید که دشمنی که مثلا من در رتبه ششم قرار داده ام دلیلی بر این نیست که وی حتما و به صورت وحی منزل، ششمین دشمن دشوار در بازی های میازاکی است، بلکه برای من این گونه است و شاید برای شما اول یا دهم باشد.

    این هم یک شوخی با یکی از برترین بازی های تاریخ! دوستان عزیز توجه کنید که در این مطلب در طول متن و در توضیحات زیر عکس ها به کرات از چاشنی طنز و شوخی استفاده شده است.

    نکته بعدی این که تمامی گزینه های این لیست بر اساس داشته ها و اطلاعات نویسنده گرد آوری شده اند و در این مطلب قرار گرفته اند. شاید شما عقیده داشته باشید که مثلا دشمن دیگری می توند به جای فلان شماره از این لیست قرار بگیرد و یا جایگاه آن فرق کند. در اینجا نیز معیار و میزان ثابتی نداریم و عقل و منطق در کنار احساس و خاطرات است که در ذهن هر شخص با هم ترکیب می شوند و اسم هایی مختلف را به عنوان خروجی بیرون می دهند. پس بهتر است تا این مطلب را به عنوان یک مقاله سرگرم کننده که به همراه آن برخی خاطراتتان را که البته شاید چندان شیرین نباشند! مرور خواهید کرد، نگاه کنید. با بیان این نکات اگر تا کنون به خواندن مقاله ادامه داده اید از شما دعوت می کنم تا در ادامه مطلب “آزار دهنده ترین دشمنان در سری Souls و Bloodborne” با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

    12 –  Serpent-Man

    خسته اس.. می فهمی؟!

    بازی: Dark Souls 3

    پلتفرم ها: PS4, Xbox One, PC

    Nameless King بدون شک سخت ترین باس بازی Dark Souls 3 بود که در منطقه ای انتخابی با نام Archdragon peak قرار داشت که منطقه ای بود که برای دوستداران چالش بیشتر طراحی شده بود و روش رسیدن به این منطقه نیز مرموز و جذاب بود. اتفاقا به غیر از باس، دشمنانی هم که در این منطقه Archdragon peak بودند دشمنان سرسختی بودند که بدون شک در راس آن ها سایز بزرگ تر دشمنانی به نام Serpent-Man بود که مدل اولیه آن ها را قبلا در دیمونز سولز دیده بودیم که دشمنانی با سر مار بودند و سرشان را بیرون می آوردند و ضربه می زدند. همین دشمنان در نسخه سوم پیشرفته تر شده بودند و در سایز کوچک و بزرگ و دو سه نوع سلاح مختلف با نام  Serpent-Man به سراغ ما می آمدند. سایز بزرگ این دشمنان که زنجیری بلند در دست داشتند و ضربات مرگباری را از فاصله دور با زنجیرشان می زدند بسیار مرگبار و قدرتمند بودند و اگر لحظه ای غفلت می کردیم کار را تمام می کردند. ضربات سریع و چند ضرب قدرتمند که دامنه اصر بالایی هم داشت کار را برای فرار از دست آنها سخت تر می کرد و باید دقت بالایی در مبارزه با آن ها می کردید زیرا که از راه دو رهم ضربات زنجیری مرگباری را به سمت شما انجام می دادند. مخصوصا زمانی که یکی از این دشمنان بزرگ تر به همراه چند عدد  کوچکتر به سراغ بازیباز می آمدند کار بسیار سخت بود مانند همین تصویری که برای شما عزیزان قرار دادیم و در این منطقه سنگی قبل از مبارزه با نیملس کینگ  باید با دو 3 عدد از این  Serpent-Man های بزرگ همراه چندین عدد از سایز کوچکتر آنها مبارزه می کردیم که کار اصلا آسانی نبود.






    تاریخ : شنبه 96/1/26 | 9:51 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.