• لیزر سبز
  • ادامه - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

     

    علامتش رو فرو کرد در (کمر) سوپرمن!!

    از شخصیت های قدیمی حاضر در این نسخه می توان به Aquaman ،Batman ،The Flash ،Harley Quinn ،Superman و Wonder Woman اشاره کرد و از شخصیت های قابل بازی که اولین بار در این عنوان حضور یافته اند نیز می توان از Atrocitus ،Blue Beetle ،Deadshot ،Gorilla Grodd و Supergirl نام برد. بعد از شکست سوپرمن در انتهای نسخه قبلی، بتمن و گروهش قصد دارند تا جامعه را دوباره به حالت عادی و با ثبات بازگردانند و در این بین باید با بازمانده های رژیم سوپرمن که قصد قدرت یافتن مجدد را دارند نیز مبارزه کنند. در همین گیر و دار ناگهان تهدید بسیار بزرگتر و جدیدی ظاهر می شود که موجودیت زمین را به خطر می اندازد. نقش سوپرمن و قدرت بی حد و مرز او در شماره دوم بازی اینجاستیس، حتی بسیار هم بیشتر از نسخه اول به چشم می آید زیرا که نسخه دوم از لحاظ داستانی بسیار فراتر از بازی اول عمل کرده است و خیلی بیشتر در خصوص شخصیت پردازی کاراکترهای مختلف این بازی از جمله سوپرمن، در اینجاستیس 2 کار شده است و تمامی این شخصیت های قدرتمند را برای بازیباز ملموس تر و باورپذیر تر جلوه می دهد. اما به هر حال پر واضح است که قدرت اصلی سری اینجاستیس بر روی سوپرمن و بتمن می چرخد و این دو شخصیت ستون های اصلی این عنوان هستند. Injustice 2 پس از انتشار فوق العاده موفق تر و عالی تر از نسخه اول که خود یک بازی تحسین شده بود عمل کرد و بازخوردهای عالی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت نمود و نهایتا امتیاز متای فوق العاده 89/100 که نشان دهنده یک عنوان بسیار زیباست را به خود اختصاص داد تا تبدیل به یکی از عناوین بسیار موفق شرکت .Warner Bros شود. در مجموع باید اذعان داشت که بازی Injustice 2 جزو برترین بازی هایی است که تاکنون توسط کمپانی .Warner Bros ساخته یا منتشر شده است و در لیست ما از “برترین عناوین کمپانی .Warner Bros” در جایگاه سوم قرار می گیرد.

    2 –    Middle-earth: Shadow of Mordor 

    Middle-earth: Shadow of Mordor

    سازنده:   Monolith Productions 

    ناشر:  .Warner Bros

    ژانر:  Action RPG, Open World

    پلتفرم مقصد:   PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows, Linux, Macintosh operating systems 

    سال انتشار:  2014   

    امتیاز متا:  87/100 

    Middle-earth: Shadow of Mordor عنوانی بود که به واسطه یک خلاقیت بزرگ به نام سیستم بی نظیر، دوست داشتنی، تاکتیکی و کارآمد Nemesis که در بازی قرار داشت همه از آن به نیکی یاد کردند و حتی بزنده جوایز زیادی نیز در زمان عرضه خود شد. عنوان Middle-earth: Shadow of Mordor که در ژانر Action RPG و Open World قرار داشت توسط Monolith Productions ساخته و در سال 2014 توسط کمپانی .Warner Bros برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows, Linux و Macintosh operating systems منتشر گردید. این بازی که در دنیای بزرگ و بی پایان “ارباب حلقه ها” و در سرزمین میانه جریان داشت  یک عنوان اکشن نقش افرینی (البته از آن تا حدودی هم میتوان به عنوان اکشن ماجرایی یاد کرد اما المان های نقش افرینی بسیار پررنگ تر هستند) بسیار زیبا بود که موفق شده بود در تمامی بخش های خود اعم از داستان و گرافیک و صداگذاری و البته از همه مهم تر گیم پلی، فوق العاده عمل کند.

    زیاد صحنه اینطوری نمی بینید ها… معمولا 1875 تا ارک رو سر و کلتون ریختن!!

    همان طور که گفته شد این بازی یک سیستم عالی در مبارزات خود داشت به نام “نمسیس” که ستاره اصلی این بازی بود و مورد توجه همه قرار گرفت. این سیستم فرماندهان ارتش دشمن را از رده پایین تا بزرگترین فرماندهان را به صورت گروهی نشان می داد و شما باید آنها را یکی حذف می کردید و یا به کنترل خود در می آوردید تا این گونه به بزرگترین فرماندهان دشمن دسترسی یابید و نهایتا بتوانید به مبارزه نهایی بازی برسید. جالب اینجا بود که اگر هر یک از این فرماندهان شما را می کشت (که این مورد زیاد هم پیش می آمد چون در بازی ممکن بود به یک فرمانده خیلی قوی تر از سطح خود برخورد کنید) در رده بندی سازمانی ارتش ارک ها ارتقا درجه می یافت و قدرتمندتر می شد که این موضوع کار را در سیستم نمسیس بسیار حساس کرده بود. داستان زیبای بازی در کنار جلوه های بصری فوق العاده آن و گیم پلی خلاقانه و صداگذاری و موسیقی عالی سبب شد تا این بازی به عنوان یکی از بازی های بسیار موفق سال 2014 شناخته شود.

    مرحوم تالبون به فنا رفت! … به همین منظور بزرگداشتی در فرهنگسرای سرزمین میانه واقع در خیابان موردور زاده هفتم، برگزار می گردد. روحش شاد.

    Middle-earth: Shadow of Mordor پس از انتشار فوق العاده موفق عمل کرد و بازخوردهای عالی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت نمود. وبسایت آی جی ان امتیاز 9?3 را به این عنوان اختصاص داد و نهایتا نیز Shadow of Mordor امتیاز متای بسیار عالی 87/100 که نشان دهنده یک عنوان بسیار جذاب و لذتبخش است را به خود اختصاص داد تا تبدیل به یکی از عناوین بسیار موفق شرکت .Warner Bros شود. اخیرا نیز نسخه جدید این سری با نام Middle-earth: Shadow of War در ماه آگوست سال جاری میلادی منتشر شد تا رسما تبدیل به یک فرنچایز ادامه دار شود و از حالت تک بازی بودن در آید. فرنچایزی بسیار زیبا و موفق در کارنامه سازندگان بازی در Monolith Productions و همینطور کمپانی برادران وارنر. هر چند بازی دوم به اندازه عنوان نخست موفقیت کسب نکرد اما باز هم یکی از باکیفیت ترین عناوین نسل هشتم در ژانر اکشن نقش آفرینی و ماجرایی جهان آزاد به حساب می آید. در نهایت باید بگوییم عنوان Middle-earth: Shadow of Mordor جزو دو بازی برتری است که تاکنون توسط کمپانی .Warner Bros ساخته یا منتشر شده است و در لیست ما از “برترین عناوین کمپانی .Warner Bros” با شایستگی هر چه تمام تر در جایگاه دوم قرار می گیرد.

    1 –   Batman: Arkham City  

    Batman: Arkham City

    سازنده:  Rocksteady Studios  

    ناشر:  .Warner Bros

    ژانر:  Action-Adventure ,Open world

    پلتفرم مقصد:   PlayStation 3  ,Xbox 360 ,Microsoft Windows ,Wii U ,OS X ,PlayStation 4 ,Xbox One 

    سال انتشار:  2011   

    امتیاز متا:  96/100

    نسخه اول از 3 گانه شاهکار بتمن آرکام ساخته راک استدی که یکی از بهترین و افسانه ای ترین 3 گانه های تاریخ بازی هاست، عنوان Batman Arkham Asylum بود که بدون شک یکی از برترین عناوین اکشن ماجرایی ابرقهرمانی در تاریخ بازی های رایانه ای است و دست کمی از شاهکار دوم این سری آرکام سیتی هم ندارد. Batman Arkham Asylum که سال 2009 برای پلتفرم های نسل هفتم یعنی PlayStation 3, Xbox 360 و رایانه های شخصی و همین طور Wii U عرضه شد و بعدا نیز در قالب یک مجموعه همراه آرکام سیتی برای دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت نیز منتشر گردید، خیلی راحت توانست تا لقب یکی از برترین بازی های سال 2009 و یکی از برترین عناوین ابرقهرمانی تاریخ را به خود اختصاص دهد و امتیاز متای باورنکردنی 92 را کسب نماید. همان طور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام هیچ گاه به طرز خیلی شدید دوستدار بتمن نبودم اما درست از بعد از نخستین فیلم 3 گانه شاهکار کریستوفر نولان یعنی Batman Begins بسیار به این شخصیت علاقمند شدم، اما بعد از فیلم دوم یعنی The Dark Knight بود که واقعا عاشق شوالیه تاریکی شدم و باعث شد تا هر 4 بازی سری آرکهام یعنی 3 گانه Rocksteady Studios و بازی Arkham Origins برای من لذت بسیاری داشته باشند. اما اگر بخواهیم از بین این 4 بازی یک نسخه را به عنوان برترین بازی انتخاب نماییم بی شک انتخاب تقریبا تمامی بازیبازان و طرفداران و منتقدان و .. در دنیا یک بازی خواهد بود و آن هم عنوانی نیست جز بازی سال 2011 یعنی شاهکار Batman: Arkham City که در لیست ما نیز به عنوان نماینده این سری قرار گرفته است.

    داداش ابهتت تو حلقم یعنی!!! اصلا ابهتای قبل تو سوء تفاهم بود!! بتمن من!! خفاش من!!

     Batman: Arkham City که در ژانر Action-Adventure و Open world قرار داشت توسط Rocksteady Studios ساخته و در سال 2011 توسط کمپانی .Warner Bros برای پلتفرم های PlayStation 3، Xbox 360 و Microsoft Windows منتشر گردید. البته همان طور که پیش تر نیز گفته شد در نسل هشتم هم این بازی در قالب یک کالکشن با آرکام اسایلوم برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم در دسترس علاقمندان قرار گرفت. گیم پلی بازی از نمای سوم شخص بتمن را نشان می دهد و بر مبارزات نزدیک، قابلیت های مخفی کاری، قابلیت های کارآگاهی و گجت های وی تمرکز دارد. بازی در این نسخه المان های جهان آزاد بیشتری را نسبت به آرکام اسایلوم در اختیار شما می گذارد و ساختار آزادتری دارد و به شما اجازه می دهد تا کلی ماموریت جانبی را در جای جای نقشه شهر انجام دهید. تنها چیزی که می توان در مورد  Batman: Arkham City گفت این است که چقدر این بازی زیبا بود. چقدر گرافیک بازی فوق العاده بود. از فوق العاده هم فوق العاده تر بود جلوه های بصری این بازی بی نظیر. چقدر گیم پلی و مبارزات این شاهکار جذاب و لذتبخش بودند. چقدر تنوع ماموریت ها و فعالیت ها در بازی بالا بود. دیگر از این بهتر و زیباتر نمی شد در نسل هفتم عنوانی از بتمن را خلق کرد که تا این حد از همه لحاظ بی نظیر باشد. در واقع باید گفت این زیباترین بازی بتمن بوده که تا به حال خلق شده است. کیفیت گرافیکی بازی چه از لحاظ فنی و چه هنری در نسل هفتم در بالاترین سطح قرار دارد و شهر و طراحی آن، شخصیت های بازی، ساختمان ها و تمام المان های گرافیکی و طراحی بازی در بالاترین سطح قرار دارند. نورپردازی بازی با توجه به تاریکی شهر بسیار زیبا انجام شده است و وقتی در حال پرواز بر فراز شهر هستید از دیدن ساختمان ها و نورپردازی بازی لذت می برید. کیفیت تکسچرها و یافت ها بسیار بالاست و حتی وقتی نزدیک آنها می شوید هم کیفیتشان چندان افت نمی کند و باز هم زیبا هستند. در بازی شاهد باگ های گرافیکی و اقت فریم و … هم نبوه و شاهد بازی بسیار با ثباتی هستیم.

    اصلا متای 96 خودش حرف میزنه… باور کنید… اصلا وقتی می بینیم نوشته متای بازی 96، انگار بازی داره میگه بدو بیا منو بخور!!

    از لحاظ طراحی و گرافیک هنری نیز تنها کافیست تا  دقایقی در بازی سپری کنید تا متوجه اوج زیبایی آن شوید و طراحان بازی را تحسین کنید. وقتی با شوالیه تاریکی بر فراز شهر پرواز می کردید از شدت هیجان و زیبایی شهری که در زیر بال های پر ابهت و قدرتمند بتمن قرار داشت به وجد آمده و انگار که دوست داشید مدتی بسیار طولانی فقط بر فراز این شهر پرواز کنید. Batman: Arkham City پس از انتشار نیز بی نهایت موفق عمل کرد و بازخوردهای باورنکردنی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت نمود و نهایتا امتیاز متای شگفت انگیز 96/100 که نشان دهنده یک عنوان فراتر از شاهکار و در حد برترین های تاریخ است را به خود اختصاص داد تا تبدیل به یکی از عناوین بسیار موفق شرکت .Warner Bros شود. واقعا در این دوره زمانه کسب امتیاز 96/100 از منتقدان تقریبا هیچ فرقی با متای 100 ندارد و نمایانگر بازی است که واقعا هیچ گونه نقص و ضعفی ندارد و تقریبا همه به آن نمره کامل داده اند. یعنی عنوانی در حد آنچارتد 2 و بایوشاک. شوالیه تاریکی تنها نیست. ما با وی هستیم و به او کمک می کنیم تا تمام خلافکاران و دشمنان قسم خورده اش را شکست دهد. ما متحد بتمن نیستیم، عاشق بتمن هستیم. شوالیه تاریکی همیشه پیروز می شود. پیروزی در ذات اوست. شوالیه واقعی Arkham بتمن است و نه هیچ کس دیگر. در نهایت باید گفت بدون هیچ تردیدی بازی شاهکار Batman: Arkham City برترین عنوانی است که تاکنون توسط کمپانی .Warner Bros ساخته یا منتشر شده است و همینطور یکی از برترین عناوین تاریخ بازی های رایانه ای و بهترین بازی ابرقهرمانی تاریخ محسوب می شود. این بازی بی نظیر در لیست ما از “برترین عناوین کمپانی .Warner Bros” در جایگاهی که شایسته آن است یعنی رتبه نخست قرار می گیرد و بدون شک لیاقت این رتبه را در هر لیستی که در آن قرار بگیرد داراست.






    تاریخ : جمعه 96/9/24 | 1:47 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.