• لیزر سبز
  • فروردین 96 - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    این مدل گنده بک این دشمنا خیلی بد جور با زنجیر می زدن…

    همینطور زمان مبارزه با باس اول این منطقه (Archdragon peak) یعنی Ancient Wyvern باید علاوه بر فرار از دست ضربات و نفس اژدهای غول پیکر با این Serpent-Man ها هم مبارزه می کردید که دشوار بود. مثلا در یک اتاق کوچک که از درب آن اژدها آتش به داخل اتاق می زد 3عدد هم از این  Serpent-Man ها وارد می شدند و کار ربرای مانور دادن در اتاق بسیار سخت می کردند و هر 3 هم با هم یه شما حمله می کردند و شما باید علاوه بر فرار از آتش اژدها از این دشمنان نیز جان سالم به در می بردید و اگر زرنگ بودید و کمی شانس می آوردید آتش اژدها آن ها را می سوزاند و به شما در کشتن آنها کمک می کرد. Serpent-Man ها مخصوصا مدلی از آنها که سایز بزرگتری داشت و زنجیر یا تبر به همراه داشت، بدون شک از بدترین و آزاردهنده ترین دشمنان در عناوین شاهکار آقای میازاکی هستند که در بازی دارک سولز 3 خدمتشان رسیدیم (البته آنها هم خوب خدمتمان رسیدند) و در لیست ما از آزاردهنده ترین و سخت ترین دشمنان عناوین آقای میازاکی با شایستگی در جایگاه دوازدهم قرار می گیرند.

    11 – Ironclad Soldier

    ماجراهای من و لاکی!

    بازی: Dark Souls 2

    پلتفرم ها: PS4, Xbox One, PC, PS3, Xbox 360

    جلویشان می ایستادی با پتک بزرگ خود ضربه مرگباری می زدند و ناگهان به سمتمان می دویدند، به پشتشان می رفتی هم که نه ضربه به آنها می خورد و ناگهان هم به پشت خود را می انداختند روی ما و با لاک بزرگ خود ما را له می کردند. همیشه در عناوین سری سولز و بلادبورن چرخیدن دور دشمنان قدرتمند و رفتن به پشت آن ها به منظور رد کردن ضرباتشان و سپس ضربه های سهمگینی از پشت وارد کردن به آنها یکی از بهترین روش های مبارزه با برخی دشمنان قوی این بازی ها بوده است و بسیاری از بازیبازان همیشه از این روش استفاده کرده و می کنند، به طور مثال این روش در مبارزه با شوالیه های پیر در برج سنگی Dark Souls 2 بسیار موثر بود و راهی آسان برای کشتن یکی یکی آنها بود. اما خب قطعا می دانید که سازندگان هم مثل ما این راه ها را می دانند و دشمنی را در عنوان دارک سولز 2 خلق کرده بودند به نام Ironclad Soldier که لاک پشت هایی غول پیکر بودند و رفتن به پشت آنها اتفاقا خود اشتباه محض بود زیرا خیلی سریع به پشت می افتادند و شما را زیر لاکشان له می کردند.

    بادتونه می گفتیم این که بچرخید دور دشمنا و برید پشتشون خیلی روش خوبیه؟… اینجا برعکسه دقیقا… چون این از پشت و جلو عنایت میکنه بهمون! (منظور حمله از پشت و جلو است)

    این Ironclad Soldier ها که مخصوص به عنوان دوم سولز بودند بسیار قدرتمند بودند و برخلاف لاک پشت بودنشان چندان هم کند و آرام نبودند. حتی سازندگان با توجه به این که می دانستند اینها دشمنان قدرتمندی هستند معمولا (نه همیشه) در بازی دو 3 تا از آنها را با هم و کنار هم نگذاشته بودند که همزمان به شما حمله کنند و معمولا می توانستید در بخش هایی که آنها حضور داشتند، یکی یکی آن ها را از پای در آورید. طراحی این دمشنان بسیار فوق العاده بود و نشان از نبوغ دبالای سازندگان بازی در فرام سافتور داشت که به این زیبایی از لاک پشت برای طراحی چنین دشمن فوق العاده و قدرتمندی استفاده کرده بودند و حملات و ضربات قدرتمند و دقیقا مناسب با ظاهرش را نیز در اختیار او گذاشته بودند تا بازیباز را اذیت کند. Ironclad Soldier ها بدون شک از بدترین و آزاردهنده ترین دشمنان در عناوین شاهکار آقای میازاکی هستند که در بازی Dark Souls 2 چشممان به جمالشان روشن شد و در لیست ما از آزاردهنده ترین و سخت ترین دشمنان عناوین آقای میازاکی در جایگاه یازدهم قرار می گیرند.

    10 – Great Crab

    رو مخ ترین خرچنگ تاریخ!

    بازی: Dark Souls 3

    پلتفرم ها: PS4, Xbox One, PC

    از لاک پشت به خرچنگ!… از لاک پشت به خرچنگ! … نه این یک پیام رمزی با بیسیم نیست! بلکه دارم می گویم که پس از معرفی یک لاک پشت به عنوان یکی از دشمنان قدرتمند سری سولز حالا به یک موجود دیگر یعنی خرچنگ در جایگاه دهم می رسیم که آن نیز یکی از دشمنان آزاردهنده بازی های آقای میازاکی و فرام سافتور است و تازه بعدی را ندیده اید که قازچ خواهد بود! انواع خزنده و پرنده و خوراکی و حبوبات در سری سولز تبدیل به سخت ترین دشمنان ممکن شده اند و کم مانده است تا نخود فرنگی را هم آقای میازکی تبدیل به یک کابوس کند برای ما! دشمن ملعونی که در این قسمت از آن حرف می زنیم در نسخه Dark Souls 3 معرفی شد و یک خرچنگ غول پیکر است که بسیار روی مخ راه می رود و بسیار هم زشت و کریه است و وقتی به سمت شما می آید استرس می گیرید. مخصوصا این که در آب کند حرکت می کنید و نمیتوانید درست مانور دهید. همچنین اگر خیلی سریع وی را نکشید (که معمولا هم نمی توانید خیلی سریع بکشیدش) زیر آب فرو می رود و از دورتر در می آید و خط سلامتی اش از اول پر می شود. بارهای اول فکر می کردم این خرچنگ های لعنتی که Great Crab نام دارند immortal یا نامیرا هستند و نمی شود آن ها را کشت اما بعدها دیدم که در بازی کوآپ (که اتفاقا با یکی از دوستان عزیز و قدیمی ام در گیمفا بازی می کردیم) و وقتی سریع دو نفری آن ها را بزنی کشته می شوند.






    تاریخ : شنبه 96/1/26 | 9:51 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    با این هیکلش هر قدمش 10 سانتی متره!

    زیرا هر چقدر با بدبختی آن ها را می زدم زیر آب می رفتند و دوباره صحیح و سالم در می آمدند و با قدم های ریز و تند تند که صدای روی اعصابی هم دارد و در حالی که چنگک هایشان را به هم می زنند به صورت ریسینگ وار به سمت من می آمدند و دیگر چاره فقط الفرار بود! که البته همبن الفرار هم با توجه به شرایط زیستی خرچنگ های عزیز که در آب است و می دانید که در بازی های سولز آب سرعت را خیلی کم می کند (مثل واقعیت)، در حقیقت نصف الفرار بود زیرا سرعت دویدن نصف می شد. حس می کنم بیشتر از این که از آزار دهنده بودن این Great Crab ها در این شماره صحبت کنم، بیشتر شوخی کردم و بیشتر طنز بود تا مطلبی در مورد یکی از بدترین دشمنان بازی های آقای میازاکی (که انشالله خدا از ما نگیردش!). حالا می خواهید بخندید یا نخندید اما فرقی ندارد چون این Great Crab ها همینجوری خنده خنده.. آره!

    در هر صورت بدون هیچ شکی Great Crab ها از بدترین و آزاردهنده ترین دشمنان در عناوین شاهکار آقای میازاکی محسوب می گردند که در بازی Dark Souls 3 چشممان به جمالشان روشن شد (انشالله جمالشان خاموش شود!) و در لیست ما از آزاردهنده ترین و سخت ترین دشمنان عناوین آقای میازاکی در جایگاه دهم قرار می گیرند.

    9 – Mushroom Parent

    قارچ های خانواده دار! این قارچ ها بیشترین اهمیت را به بنیان خانواده می دهند و همه جا با فرزندانشان می روند.. حتی هنگام قتل!

    بازی: Dark Souls

    پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

    خب می رسیم خدمت دوستان قارچمان که الحق والانصاف نمونه ترین خانواده در بازی های آقای میازاکی هستند و در این دنیای ویران و ترسناک بنیان خانواده را از یاد نبرده اند و همه جا “والدین قارچ” دست فرزندان قارچشان را می گرفتند و همراهشان بودند و حتی در حالی که دست آن ها را گرفته بودند تا از خیابان رد کنند با دست دیگر چنان بر سر ما می کوبیدند که کلمه مان مثل خود این والدین قارچی پهن و پخش می شد! واقعا وقتی دقایقی می ایستادیم و به رفتار این قارچ ها که در دو نوع والدین و فرزن بودند نگاه می کردیم حیرت زده می شدیم از این مغزی و ذهنی که اینها را طراحی کرده و با وجود این که فقط قارچ هستند ولی آن ها را تبدیل به دشمنان ترسناکی برای ما کرده است. در دنیای سولز حتی قارچ هم مخوف است و ژدر و فرزند هم ندارد زیرا می توانند شما را به خاک سیاه بنشانند، مخصوصا اگر کمی تعدادشان زیاد شود و بقیه خانواده را هم همراهشان به مبارزه با شما می آوردند که دیگر غرل را باید می خواندید و فاتحه مع اصلوات! (محمدی پسند بفرستید!) این قارچ های عزیز که تنها در عنوان اول Dark Souls وجود داشتند و به بازی های بعدی آورده نشدند، Mushroom Parent نام داشتند که البته اینها بزرگتر ها بودند که والدین محسوب می شدند و قارچ فرزند هم داشتیم.

    پدر و فرزند دست در دست هم چنان سیلی بر ما می زنند که سریع دراز می کشیم!

    رفتار و راه رفتن و قیافه این موجودات هم به مانند خرچنگ هایی که بالاتر گفتیم روی اعصاب بود و با این که گاها با مزه و خنده دار به نظر می رسیدند ولی چون می دانستیم اصلا شوخی ندارند و بسیار هم وحشی هستند همین خنده دار بودنشان ترسناک و مخوف تر هم می شد زیرا همیشه چیزی که خنده دار و کودکانه است اگر شبطانی باشد چند برابر ترسناک تر است مثل ماسک دلقک خندان و عروسک های فیلم های ترسناک که از هر هیولایی گاها مخوف تر هستند. این قارچ ها هم خیلی مودب و آرام به سمتتان حرکت می کردند و دست در دست کودکشان طوری راه می رفتند که حس می کردید شما را شهروند حساب می کنند و از کنارتان رد خواهند شد اما چنان ضربات مرگباری ناگهان به شما می زدند که دخل بازیباز را می آورد. گاهی یک یا دو ضربه قارچ های بزرگ در جا بازیباز را می کشت و اصلا و ابدا شوخی بردار نبود. مخصوصا اگر چند نفر بودند که دیگر بدتر. گاهی مثلا می خواستید یکی دو قارچ کوچکتر که پرسه می زدند را بکشید اما ناگهان والدینشان به طور ناموسی به شما حمله می کردند و وحشیانه ضربه می زدند! بدون هیچ شکی Mushroom Parent ها از بدترین و آزاردهنده ترین دشمنان در عناوین شاهکار آقای میازاکی هستند که در بازی Dark Souls ملاقاتشان کردیم و در لیست ما از آزاردهنده ترین و سخت ترین دشمنان عناوین آقای میازاکی در جایگاه نهم قرار می گیرند.

    8 – Poison Statue Cluster و Poison statues

    برعکس قارچ ها که خانواده دار بودن اینا انتهای بی خانواده ان و بی تربیت بار اومدن.. همش تف می کنن!

    بازی: Dark Souls 2

    پلتفرم ها: PS4, Xbox One, PC, PS3, Xbox 360

    آقا به قدری این تف کردن کار زشت و بدی است که حد ندارد. چه برسد به این که در دارک سولز به شما تف کنند که این دیگر 100 برابر بدتر نیز هست. فرض کنید سر صف مدرسه شما را به بالا فرا می خوانند و دارید از بین دو صف چپ و راست رد می شوید و تمامی افراد هر دو صف از چپ و راست شروع می کنند به تف کردن به شما! آن هم تف سمی! تازه حالا در میان این تف کردن ها دو نفر قلدر مدرسه هم می آیند که شما را بزنند ناکار کنند! کسانی که Dark Souls 2 را بازی کرده اندا دقیقا حسی را که گفتم در منطقه ای غار مانند که پر بود از مجسمه های سمی سبزرنگ که Poison statue نام داشتند، لمس کرده اند و می دانند که چه حسی دارد. تازه این که چیزی نیست زیرا که این مجسمه های Poison statue در بخشی که گفتیم با یک ضربه می شکستند و راحت می شدیم از دستشان، اما سازندگان که نمی خواستند زود از دستشان راحت شویم آمدند و در یکی از بسته های الحاقی بازی چندین مجسمه از این Poison statues های تف کننده بی ادب را کنار هم سوار کردند و به صورت یک لاک روی دوش یک دشمن بدبخت گذاشتند که دقیقا آن را تبدیل کرده بود به یک لاکپشت که لاکش تعداد زیادی از این مجسمه های سمی هستند!

    زدن اون دشمنی که زیر این مجسمه ها مثل لاک پشت می خزید هم خودش داستانی بود

    نام این دشمن تف کننده بر دوش (یاد رقصنده با گرگ افتادم!) هم Poison Statue Cluster بود! از این بدتر آن که حالا دیگر نمی شد راحت زد و این مجسمه های روی لاک آن را شکست بلکه برای از کار انداختن آن ها باید آن موجود اصلی زیر لاک را می کشتید که آن هم به قدری کوچک و در زیر این مجسمه ها بود که اصلا ضربه ای درست به او نمی خورد و کمتر سلاحی بود که می توانست آن زیر را راحت بزند و خیلی مواقع باید با تیرکمان سرش را از زیر مجسمه های سنگی نشانه می رفتید. این دوستان عزیزمان تا کنون تنها در Dark Souls 2 و در یکی از بسته های الحاقی آن حضور به هم رسانیده اند و در بازی های قبلی و بعدی که استاد میازاکی مستقیما در آنها نقش کارگردان را داشته است شاهد این Poison Statue Cluster و Poison statue ها دقیقا به همین شکل نبوده ایم. Poison Statue Cluster و Poison statue ها بدون شک از بدترین و آزاردهنده ترین دشمنان در عناوین شاهکار آقای میازاکی هستند که در بازی Dark Souls 2 و دی ال سی آن چشممان به جمالشان روشن شد و در لیست ما از آزاردهنده ترین و سخت ترین دشمنان عناوین آقای میازاکی در جایگاه هشتم قرار می گیرند.

    7 –  Mind Flayer

    کلا میازاکی دوست دارد وقتی ما وارد زندان می شویم احساس راحتی کنیم!

    بازی: Demon’s Souls

    پلتفرم ها: PS3

    معمولا در عناوین ساخته دست استاد میازاکی همیشه یک بخش زندان وجود دارد و همیشه هم این بخش یک دشمن مخصوص نگهداری از زندان ها یا همان زندانبان دارد که بدون شک از مخوف ترین دشمنان در کل بازی های میازاکی هستند و در این لیست هم دو زندانبان در زمره بدترین و اعصاب خرد کن ترین دشمنان قرار گرفته اند. در حقیقت تنها دشمنی که از اولین شاهکار استاد یعنی Demon’s Souls در لیست 12 تایی ما جای گرفته است همین زندانبان بخش زندان این عنوان است که  Mind Flayer نام دارد و نه تنها یکی از مخوف ترین و سخت ترین دشمنان در عناوین میازاکی هستند بلکه در کل بازی های رایانه ای نیز بسیار مرگبار به شمار می روند (البته کل لیست ما در حقیقت می توانند “مرگبارترین دشمنان تاریخ بازی های رایانه ای” هم نام بگیرند زیرا سخت ترین ها در بازی های میازاکی که دشمن عادی بازی هایش از بقیه بازیها سخت تر هستند، دیگر معلوم است که چه هیولاهای مرگباری هستند که بین این همه دشمن سخت، سختترین لقب گرفته اند). علاوه بر این موضوع، نوع حمله کردن آن ها و طراحی ظاهری آنها نیز به حدی کریه و چندش آور است که واقعا اعصاب بازیباز را به هم می ریزد و فقط باید بنشینید و انیمیشن حمله مرگبار  Mind Flayer را که روی شما پیاده می کند را مشاهده نمایید و حرض بخورید (مانند تصویری که از این حمله برایتان قرار داده ایم که مطمئنا برای کسانی که Demon’s Souls بازی کرده اند یادآور کلی خاطره است).






    تاریخ : شنبه 96/1/26 | 9:51 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    پیش‌تر قرار بود نخستین پیش‌نمایش Star Wars Battlefront 2 در پنل مخصوص این بازی هنگام نمایشگاه سالانه طرفداران Star Wars نشان داده شود اما حال شما می‌توانید به لطف لو رفتن پیش‌نمایش، هم‌اکنون مشاهده‌اش کنید.

     

    الکترونیک آرتز تقریبا یک سالی است که مشغول به گفتن از ویژگی‌های Battlefront بعدی است. از بخش داستانی تا وسعت دنیای بازی.

    سری اول بازی Star Wars Battlefront توانسته بود به آمار فروش 14 میلیون نسخه از بازی دست پیدا کند، دستیابی به این آمار از انتظارات شرکت الکترونیک آرتز برای این بازی شوتر نیز فراتر رفته بود. سری دوم بازی توسط استودیوی دایس با همکاری استودیوهای موتیو ساخته خواهد شد. عنوان Star Wars Battlefront 2 تنها پروژه ساخت مربوط به مجموعه استاروارز در شرکت الکترونیک آرتز نیست، استودیوی ریسپاون، سازنده بازی Titanfall در حال کار بر روی یک عنوان اکشن سوم شخص از این مجموعه است، همچنین سازندگان بازی Dead Space نیز به کارگردانی امی هنینگ ( کارگردان بازی Uncharted ) عنوانی از این مجموعه را در دست ساخت دارند.

    در ادامه می‌توانید پیش‌نمایش لو رفته را مشاهده کنید:

    نمایشگر ویدیو

    دانلود با کیفیت 720P

    Star Wars Battlefront 2 قرار است در پاییز 2017 منتشر شود.






    تاریخ : پنج شنبه 96/1/24 | 12:47 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    چند روز پیش بود که سگا داد؛ عنوانی که نه تنها به عنوان یکی از برترین بازی‌های استودیوی پلاتینیوم گیمز شناخته می‌شود، بلکه بسیاری آن را یکی از بهترین بازی‌ها در سبک Hack n Slash نیز می‌خوانند. اما همه این سرنخ‌ها و شمارش‌های معکوس سگا، امروز به سرانجام رسید.
     

    امروز، شرکت سگا نه تنها اعلام کرد که یک نسخه از بازی Bayonetta برای شبکه استیم در کار است، بلکه آن را منتشر کرد و بازی هم‌اکنون بدون معطلی در دسترس کاربران است. قیمت بازی نیز بسیار متقاعد کننده و مناسب در نظر گرفته شده و با پرداخت مبلغ 19,99 دلار یا یورو می‌توان بازی را خریداری کرد. شما می‌توانید در زیر، ویژگی‌ها و جزئیات نسخه رایانه‌های شخصی بازی Bayonetta را مطالعه نمایید که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 بر ثانیه اشاره کرد.

    • تنظیمات ارتقای گرافیکی رایانه‌های شخصی

    رزولوشن بازی تا 4K باز است، anti-aliasing ،anisotropic filtering ،ssao lighting، بافت‌های انعطاف پذیر، کیفیت سایه‌ها و…

    • زیبایی مرگبار

    بایونتا با سبک و استایل جذاب خود و گیم‌پلی سراسر مبارزه که کسی تا به حال آن را ندیده است، برای به وجد آوردن احساسات شما آماده می‌شود.

    • اوج اکشن

    بایونتا با اکشن فوق‌العاده و محیط‌های جذاب، درگیری و هیجان بسیاری را القا می‌کند. بایونتا این سبک را به قلمرو جدیدی می‌برد.

    • مبارزات غیر معمول

    Bayonetta یک زراد خانه پر از اسلحه در خود دارد که سیستم مبارزات شناور و دیدنی بازی به چشم می‌آیند. چند ضرب‌های مرگبار و حمله‌های مخصوصی را اجرا کنید تا با نتایج نابود کننده‌ای رو به رو شوید.

    • قدرت‌های تخیلی و فراتر از واقعیت

    قدرت‌ها و حملات شکنجه گری مانند iron maiden، guillotine و… را به کار بگیرید تا کار دشمنان را تمام کنید و آن‌ها را به جهنم بازگردانید.

    • پشتیبانی کامل از استیم

    اچیومنت‌های استیم، سیستم ذخیره ابری (Cloud) استیم، کارت‌های مبادله، جدول‌های امتیاز و مود تصویر بزرگ.

    • صداگذاری انگلیسی و ژاپنی

    در هر زمان از طریق منوی تنظیمات بازی، زبان اصلی و زیرنویس‌ بازی را بین انگلیسی و ژاپنی تغییر دهید.

    برای یک زمان محدود، بازی به صورت نسخه Digital Deluxe edition به فروش خواهد رسید که شامل یک ست 5 تایی تصویر، یک ست 12 تایی آواتار، یک قطعه موسیقی دیجیتالی اریجینال و 58 صفحه کتار طراحی های هنری بازی (دیجیتالی) می‌شود.

    در نشست خبری سگا، یک پرسش و پاسخ سریع برگزار شد تا همه چیز برای کاربران و بازی‌باران مشخص شود. با این حال و با وجود عرضه Bayonetta برروی شبکه استیم، سگا باز هم به طرفداران وعده پورت‌های رایانه‌های شخصی بیشتری را می‌دهد.

    بازی برروی چه نرخ فریمی اجرا خواهد شد؟

    گیم‌پلی Bayonetta با نرخ فریم 60 بر ثانیه اجرا خواهد شد و میان پرده‌ها، نرخ فریم 30 بر ثانیه دارند.

    رزولوشن بیشینه بازی چقدر است؟

    Bayonetta با تنظیمات گرافیکی رایانه‌های شخصی، ارتقا یافته است. رزولوشن بازی تا 4K به صورت 3840×2160 باز است و علاوه بر این، تعداد زیادی گزینه‌ها و تنظیمات گرافیکی مانند انعطاف پذیر بودن بافت‌ها و کیفیت سایه‌ها در بازی وجود دارد.

    آیا Bayonetta از کنترل‌های کیبرد و ماوس استفاده خواهد کرد؟

    بله – Bayonetta برای رایانه‌های شخصی بهینه سازی شده است و شامل کنترل‌های کیبرد و ماوس نیز می‌شود.

    زبان‌های در دسترس در نسخه رایانه‌های شخصی Bayonetta چه هستند؟

    زبان‌های ژاپنی و انگلیسی برروی دیالوگ‌ها و زیرنویس‌ها قرار گرفته اند و شامل زیرنویس‌های EFIGS نیز می‌شوند.

    آیا بازی تنها در انحصار استیم است؟

    بله – بازی در انحصار استیم است و به صورت کامل از آن پشتیبانی می‌کند. اچیومنت‌های استیم، سیستم ذخیره ابری استیم، کارت‌های مبادله، جدول‌های امتیازی و یک مود تصویر بزرگ از ویژگی‌های بازی در استیم هستند.

    دیگر پورت‌های سگا برای رایانه‌های شخصی چه خواهد بود؟

    سگا به بررسی گزینه‌ها برای پورت برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی ادامه می‌هد و امیدوار است که در آینده‌ای نزدیک، خبرهایی را به گوش شما برساند.

    شما می‌توانید در زیر، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی را مشاهده کنید:

    حداقل:

    • OS: Microsoft Windows 7 / 8 (8.1)/ 10
    • Processor: Core i3 3220
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: Radeon HD6950 / GeForce GTX 570 (VRAM 768MB)
    • DirectX: Version 9.0c
    • Storage: 20 GB available space

    پیشنهادی:

    • OS: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10
    • Processor: Core i5 4460
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: Radeon HD7870 / Geforce GTX 760 or more (VRAM 2GB or more)
    • DirectX: Version 9.0c
    • Storage: 20 GB available space

    شما می‌توانید در زیر، دو تریلر منتشر شده از بازی و همچنین تصاویر نسخه رایانه‌های شخصی را تماشا کنید و لذت ببرید:

    نمایشگر ویدیو

    دانلود ویدیو با رزولوشن 1080p

    دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

    دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

    دانلود ویدیو با رزولوشن 1080p

    دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

    دانلود ویدیو با رزولوشن 480p






    تاریخ : پنج شنبه 96/1/24 | 12:46 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()

    بازی واقعیت مجازی ریک و مورتی برای Oculus و Vive منتشر خواهد شد

    منتظر بازی واقعیت مجازی ریک و مورتی در ماه جاری باشید. این عنوان Rick and Morty: Virtual Rick-Ality نام دارد.

     

    بازی Rick and Morty: Virtual Rick-Ality هفته‌ی آینده برای هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive منتشر می‌شود. تاریخ انتشار دقیق این عنوان سی و یکم فروردین ماه اعلام شده است و ناشر آن، Adult Swim Games، قیمت بازی را 30 دلار اعلام کرده است. طرفداران این سری این بار می‌توانند با واقعیت مجازی و به صورت اول شخص در آخرین ماجراجویی فضایی ریک و مورتی آن‌ها را همراهی کنند. Adult Swim درباره‌ی Rick and Morty: Virtual Rick-Ality این گونه نوشته است:

    Rick and Morty: Virtual Rick-Ality یک تجربه‌ی واقعیت مجازی سرعتی و پر هرج و مرج، به همراه مکانیزم‌هایی که تنها در دنیای واقعیت مجازی ممکن است، خواهد بود. طرفداران این برنامه‌ی تلویزیونی را این بار با روشی کاملاً متفاوت تجربه خواهند کرد. آن‌ها در این بازی زندگی را در نقش بدل مورتی تجربه خواهند کرد. شما در این بازی به گاراژ ریک رفته و از طریق پورتال‌ها به دنیاهای موازی سفر خواهید کرد. به دستورالعمل‌های ریک در طول بازی گوش دهید و معماها را حل کنید.

     بازی واقعیت مجازی ریک و مورتی برای Oculus و Vive منتشر خواهد شد






    تاریخ : پنج شنبه 96/1/24 | 12:45 عصر | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.