• لیزر سبز
  • ادامه - به وبلاگ خوش آمدید.نظر یادتون نشه

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

    لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

    کلا باید در مورد این بازی گفت وقتی آن را تجربه می کند خیلی شگفت زده می شوید چون انتظار زیادی از آن ندارید

    The Clockwork Bomb یا بمب ساعتی به عنوان یک بمب زمان دار و تاخیری استفاده می شد که با انفجار خود آسیب ناچیزی را به دشمنان وارد می کرد، اما استفاده اصلی آن ها در قالب یک حواس پرتی برای دشمنان و همچنین قرار گرفتن بر روی سوییچ هایی که باید با وزن، پایین نگه داشته می شدند بود. خط سلامتی آلیس با تعدادی گل رز در بالای تصویر نمایش داده می شود و اگر این خط سلامتی به صفر برسد بایستی بازی را از آخرین چک پوینت بازی مجددا ادامه دهید. البته افتادن از روی پلتفرم های مرتفع یا به درون گودال ها باعث صدمه دیدن یا مرگ آلیس نمی شوند بلکه وی دوباره به همان پلتفرم قبلی باز می گردد. همچنین بازی سیستمی به نام Hysteria دارد که وقتی خط سلامتی آلیس خیلی کم شود می توان آن را فعال کرد و مدت کوتاهی در این حالت بود. در طول پیشروی در مراحل بازیباز می تواند رازهای گوناگونی را کشف کند و محیط های مخفی را پیدا کرده و از آن ها آیتم های ارزشمندی را بردارد.

    مبارزات از راه دور بازی هم که به صورت شوتر سوم شخص هستند کاملا خوش دست و جذاب هستند

    در بازی می توانید با استفاده از محلول shrinking آلیس را بسیار کوچک کرده و در این حالت وی می تواند از مکان هایی که در حالت عادی به آن ها دسترسی ندارد عبور کند و مناطق مخفی را کشف نماید. همچنین در این حالت می تواند سطوح و پلتفرم های مخفی را هم ببینید و وقتی که به حالت عادی برگردید این سطح کم کم ناپدید می شوند و باید سریعا تا وقتی دیده می شوند و محل آن ها را می دانید از رویشان عبور کنید. وقتی آلیس نزدیک محل ها و راه های مخفی می شود صدایی مانند خرناس خوک ها شنیده می شود که در این محل ها با استفاده از pepper grinder می توانید راه های جدیدی را مشخص و هویدا کنید. بخش هایی در بازی به نام اتاق های Radula هستند که چالش هایی را برای بازیباز ایجاد می کنند و با انجام آن ها یک بطری رنگ دریافت می کنید که جمع کردن 4 عدد از آن ها باعث می شود یک گل رز دیگر به خط سلامتی آلیس اضافه شود. همچنین در بازی می توانید خاطرات را جمع آوری کنید که با گوش کردن به آن ها بیشتر با داستان بازی و پیشینه آن آنشا می شوید.

    خوشبختانه بعد از پایان بازی یک سیستم new game plus وجود دارد که به شما اجازه می دهد بازی را مجددا آغاز کنید ولی تمامی سلاح ها و آپگریدهای خود را هم از بازی قبلی به هماره داشته باشید و آن ها را در بازی جدید بالاتر ببرید. همچنین می توانید تمامی خاطراتی که در طول بازی جمع آوری کرده اید را مشاهده نمایید. تعداد زیادی هم لباس های جدید و جذاب برای آلیس هم وجود دارند که می توانید آزاد کرده و با تغییر لباس وی در بازی تجربه جذاب تری را در دفعات بعدی بازی داشته باشید. نهایتا بایستی گفت بخش گیم پلی عنوان Alice: Madness Returns یکی از نقاط قوت ان است که با تنوع بسیار خوب در زمینه مبارزات نزدیک و راه دور و پلتفرمنیگ و یافتن راه های مخفی و سلاح های جذاب و ارتقاهای هیجان انگیز، می تواند به طور کامل بازیباز را راضی نگاه دارد و او را به تمام کردن بازی تشویق نماید و حتی بازی را برای دفعات بعدی نیز برای بازیباز جذاب نگاه دارد.

    قوری قل قرمزی!!

    صدای دهل میاد!!

    صدا گذاری و موسیقی های بازی در Alice: Madness Returns کاملا مناسب و استاندارد انجام گرفته است و مخصوصا صداگذاری شخصیت های عجیب و غریب سرزمین عجایب (غیر از چند مورد محدود که در سطح بقیه نیستند) و همینطور خود آلیس بسیار عالی و با کیفیت انجام شده است و کاملا به بازیباز القا می کند که اینها شخصیت های بسیار غیر عادی و عجیب سرزمین عجایب هستند و هیچ کدام شخضیتی معمولی و عادی ندارند. در واقع باید گفت در صداگذاری شخصیت های مخصوصا اصلی و مهم بازی هیچ نقصی مشاهده نمی شود و صداگذاران بازی کار خود را به خوبی انجام داده اند.

    سازندگان موسیقی بازی نیز کار خود را نرمال و قابل قبول انجام داده و نمی توان از موسیقی های بازی ایراد خاصی گرفت و البته نمی توان هم آن ها را به عنوان نقطه قوت بازی در نظر گرفت و موسیقی های بازی را به یادماندنی توصیف کرد. بلکه تنها باید گفت موسیقی های عنوان Alice: Madness Returns کاملا مناسب حال و هوای آن هستند و با داستان و دنیای بازی و فضای آن همخوانی و مطابقت دارند و نه بیشتر. نهایتا باید گفت صداگذاری و موسیقی در بازی Alice: Madness Returns استاندارد و قابل قبول انجام گرفته است و با این که نمی توان آن ها را در زمره بهترین ها قلمداد کرد ولی نمی توان ایراد خاصی نیز از آن گرفت.

    عروسک ساز… یکی از باس های مهم و عالی بازی.

    خب بازی نکن… ضرر کردی!!

    نهایتا در مورد بازی Alice: Madness Returns باید گفت ارزش بالایی که این بازی دارد از نمره های آن بسیار بیشتر است زیرا که این عنوان یک بازی خاص است. این بازی یک اکشن ماجرایی مانند بقیه بازی ها نیست بلکه یک بازی با المان هایی است که تا حد زیادی آن را از هر بازی دیگری در سبک خود متمایز کرده است و حال و هوای منحصر به فردی به بازی بخشیده است. Alice: Madness Returns بدون شک در زمره بازی هایی قرار می گیرد که اگر آن را تجربه کرده باشید هیچ گاه از یادتان نخواهد رفت و گیم پلی و داستان خاص بازی را به یاد خواهید داشت. شک نکنید که هنوز هم کاملا ارزش دارد که به نسل هفتم بازگردید و Alice: Madness Returns را تجربه نمایید چرا که چنین بازی هایی به این صورت نیستند که هر سال 10 عدد مثل آن ها منتشر شود و جای هم را بگیرند و قبلی ها از یاد بروند، بلکه این مدل عناوین شاید در یک نسل 2 یا 3 عدد بیشتر نباشند که این چنین خاص باشند. Alice: Madness Returns ابدا بازی بی نقصی نیست و قطعا ایراداتی دارد اما المان های جذابی که در بازی هستند بسیاری از معایب را می پوشانند و سبب می شوند تا یک تجربه فوق العاده لذتبخش در یک داستان و دنیای عجیب و غریب سرزمین عجایب برای شما رقم بخورد. در مورد این عنوان باید گفت علی رغم برخی مشکلات موجود در بازی، Alice: Madness Returns یک اثر عالی و هیجان انگیز است که کاملا ارزش تجربه کردن را داراست. بازی از ابتدا تا انتها کاملا جذابیت و زیبایی خود را برای شما حفظ می کند و هرگز خسته کننده و تکراری نخواهد شد و حتی ارزش تکرار بالایی را نیز به خاطر وجود کلی آیتم ها و لباس ها و موارد کشف کردنی در بازی، به آن بخشیده است. داستان بازی زیبا و ساده و بی آلایش است و شخصیت های آن با کیفیت خلق شده اند. گیم پلی بازی متنوع و منحصر به فرد است و تجربه کلی بازی هم به یاد ماندنی است و هم بسیار رضایت‎بخش و شیرین.

    بزن نصفش کن خ…ه رو!!!!

    Alice: Madness Returns از آن عناوینی است که کمتر بازی دیگری می‎تواند حس و جنس تجربه کردن آن را به شما هدیه دهد و البته یکی از عناوینی است که خیلی‎ها آن را از دست داده و می‎دهند، ولی آن ها که آن را پیدا می‎کنند جذب آن می‎شوند و تبدیل به یکی از بازی های جذاب برای آن ها می‎شود، آن هم با وجود این همه بازی‎های پر ادعا و بزرگ که از درون تهی هستند. Alice: Madness Returns یک ماجراجویی خوش ساخت است که می توان گفت از لحظه اول تا انتها فوق‌العاده سرگرم کننده است و شما را ناامید نمی‌کند. روایت مناسب داستان در دنیایی آشنا که به خوبی تغییر کرده است، شخصیت‌هایی جذاب، دنیایی زیبا و چشم‌نواز به همراه گیم‌پلی و مبارزات هیجان‌انگیز و سرگرم کننده، سبب خلق عنوانی شده‌اند که بی‌شک حیف است تجربه‌ لذت آن را از خود دریغ کنید و حتی اگر آن را بازی نیز کرده باشید، باز هم ارزش دارد که گریزی به نسل هفت یا رایانه شخصی خود بزنیم و یک بار دیگر Alice: Madness Returns را تجربه کنیم و طعم لذت ناب آن را دوباره بچشیم. در واقع به عنوان یکی از کسانی که این بازی را 2-3 بار از زمان عرضه تا به حال تجربه کرده ام باید بگویم که هنوز هم در نسل هشتم وقتی این عنوان را تجربه می کنید چیزی از لذت آن برای شما کم نمی شود و بازی برای شما جذاب باقی می ماند. از آن جا که خیلی از شما حتی نام Alice: Madness Returns را نیز نشنیده‎اید، لازم بود تا شما را از یکی از تجربه های جذاب نسل هفتم آگاه کنم و شاید شما نیز با تجربه آن متوجه شوید که چه عنوان زیبایی را از دست داده بودید. شک نکنید که اگر Alice: Madness Returns را تجربه نکرده اید، باید به سراغ آن بروید و حتی اکنون بعد از چندین سال نیز این بازی پر از جذابیت برای شما خواهد بود.

    Alice: Madness Returns

    Alice: Madness Returns
       
    سازنده بازی: Spicy Horse
    ناشر: Electronic Arts
    سبک بازی: Action-adventure, platf…
    تاریخ انتشار: 14 June, 2011
    (1390, خرداد





    تاریخ : یکشنبه 96/4/11 | 10:22 صبح | نویسنده : mohammadreza | نظرات ()
    لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
    لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
    .: Weblog Themes By M a h S k i n:.